SM verzekeren

Gestart door Raaz, 26 januari, 2007, 19:29:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Raaz

Een klant van mij heeft ook zo'n SM zoals ook veel van jullie hebben. Bij welke verzekeringsmaatschappij hebben jullie deze verzekerd en keren deze ook schade uit bij 'off-road'-rijden???

Raaz

Allemaal onverzekerde SM's??  :shock:  8)

Hakinnen

Citaat van: "Raaz"Allemaal onverzekerde SM's??  :shock:  8)

ik denk dat een sm net zo'n verzekering heeft als iedere ander moto..

alez...en als je off-road op je plaat gaat en er zou iets in de verzekering staan dat je bij off-road gebruik niet verzekerd bent??????????...dan spuit je het kot gewoon af en zeg je................

DeWitte

denk dat Raaz naar de bekende weg vraagt, zekers voor iemand die bij de "raifeisenbank" werkt zou ie de weg wel moeten weten :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Raaz

Nee hoor. Normaal doe ik alleen de zaken met Interpolis. Maar hier is dus geen dekking zodra je off-road gaat rijden.

Ik kan me best voorstellen dat er andere maatschappijen zijn die dit (verhoogd) risico (onder bepaalde voorwaarden/eigen risco) wel accepteren voor supermotards?!?!?

Maar dit is dus niet zo :?:

Toledo

En hoeveel allroads rijden er wel niet rond, die gaan toch zeker ook wel een keer onverhard, teminste ik wel. die zijn toch ook gewoon verzekerd.
En wat als ik omflikker op een grind/bospad , wat ook gezien word als een openbare weg?
Er zit veel verschil in het begrip off road, Ik denk als je echt van de paden af gaat, en flink gaat crossen en daardoor schade oploopt dan denk ik inderdaad dat ze je niks uitkeren.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Schmetzke

Citaat van: "Raaz"Maar hier is dus geen dekking zodra je off-road gaat rijden....


... in wedstrijdverband indd (KNMV enduroritten bijv)

Jor

Ik ben een iemand die veel ''recreatief'' enduro rijd, maar ik heb mijn KTM gewoon WA verzekerd aangezien de verzekering toch niets uitbetaald als je met offroad neergaat!!
Maar mijn voordeel is wel ik rijd een enduro als ik neer ga heb je gewoon een ''zoveelste'' krasje in je collectie.....  :roll:  :roll:

Heb je dat voordeel niet dan spuit je je motor af, en geef je aan dat je gecrasht bent op een of andere weg!!!
Ze weten toch niet beter!!

Andere oplossing is niet vallen  :wink:  8)
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Raaz

Ok...bedankt voor jullie reacties :!: