wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Zo, alweer wat lichter in de portemonnee.  :cry:
Net de nieuwe VW-UP besteld, deze komt dan in de plaats van de Polo.  :yes6rs:
Één nadeel, hij wordt pas in april geleverd, dus als jullie foto's willen zien kijk je maar in de folder of op internet.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

 :shock:

4 maanden wachten op een auto  :evil:

tjsss... lijkt wel een importbruid  :mrgreen:

bij mij is 't maandag kijken, woensdag leveren  :?

DeWitte

ja ut schijnt alsof ze die autofabriekers pas uit bed halen als je een bestelling plaatst? errrrrrrrrrrrrug lang  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Door een wisseling van werkgever moet ik per 1 februari de lease auto inleveren. Die was ik na 3,5 jaar ook wel ontgroeid.
Dus het was tijd voor een degelijke en grote auto die als gezinsauto moet kunnen dienen.
Na een paar weken om me heen gekeken te hebben kwam ik een VW Passat 1.8T Variant tegen uit 2001. Het beestje heeft een hele hoop opties, maar het voornaamste is veel plaats.
Nu kunnen dus de vrouw en het kind mee en kan de hond door de achterbak rennen. Voorheen was dat altijd proppen in de Ibiza.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

de 150 of de 180 pk? Mooie kleur en rims trouwens  :yes6rs: Hou um heel
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

150pk. Deze Passat is nooit met 180 pk geleverd, wel in de Audi TT bijv.
Omdat deze 1358 kg weegt denk ik er sterk aan om hem te laten chippen naar 200pk. Koppel gaat dan van 200nm naar 292nm en dat merk je goed...heb ik horen zeggen.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joker

Sjunne auto  :yes6rs:, proficiat.  wat heeft die gelopen ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

Hij heeft nu 160.000km op de teller en is altijd dealer onderhouden, dus ik heb voorlopig nog mobiliteitsgarantie...een dure vorm van ANWB zeg maar.
En dat voor een zeer nette prijs waar zelfs onze Witte veehandelaar nog jaloers op zou zijn   :yes6rs:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Smells like rubber

Steefke™

Ik heb wegens chronisch tijdgebrek m'n T3 westfalia een tijdje geleden verkocht. Ik rijd nu naast de beemer station met den Caddy van de zaak rond. niks speciaals maar wel een lekkere installatie. Wel prettig als je de nodige kilomters rijd haha.
Smells like rubber

Timeeh

Sjunne auto. Rijdt lekker. Heb ook zo'n blok in de Leon gehad alleen dan de 180 pk.
Chippen is een leuke optie! ;)

Timeeh


DeWitte

sjun, hou um heel, heb je die Jolf1 Cabrio ook nog?

snel inschrijven dan @ www.Ride4Fun.nl  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Jupz, Cabrio heb ik ook nog. Word nu een en ander aan gedaan om hem weer goed te laten lopen.
Dan kan ik m inschrijve. ;)

DeWitte

geleend voor het goede doel :worship-cool:, wel ff krap aan oppe oprit. :shock:

Mercury Marquis, 7,2liter big block, 225 pk, automaat. 5,85 meter lang, verbruik 1 op 3 (lpg)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away