wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: "QuattroFrits":shock: En weer wordt het topic verziekt. :twisted:

een beetje plagen mag toch wel, dwars weet wie het zegt.

het mooie witte voiturke is hem van harte gegund
Smells like rubber

DeWitte

die ouwe dame loopt trouwens op haar pantoffeltjes nog 180+ 8) vanmiddag een Saab in de nek gehijgt met ut vizier gericht  8) alleen de weglegging anno 1981 verziekt ut een beetje :? en zuipen doet ie harder dan ik :rofl: 1op 7 schat ik :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Cool die Benz..

Vooral omdat ie wit is..

Tof Hub..  :thumbsup:

Steefke™

Citaat van: "Dwars"die ouwe dame loopt trouwens op haar pantoffeltjes nog 180+ 8) vanmiddag een Saab in de nek gehijgt met ut vizier gericht  8) alleen de weglegging anno 1981 verziekt ut een beetje :? en zuipen doet ie harder dan ik :rofl: 1op 7 schat ik :oops:

dat is jammer ik heb een maandje of wat geleden een set vijf spaaks 17 inch met platte (40er) japen verkocht, lagen bij mijn op de 190 2.6e daar kon je echt flink mee vlammen :wink:
Smells like rubber

DeWitte

:shock: 17" opne oldie??  :cry: nope  :roll: helemaal origineel laten: geen pimpwielen op deze dame :wink: je oma loopt toch ook niet op naaldhakken :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Blieve lache...8)

Steefke™

Citaat van: "Dwars":shock: 17" opne oldie??  :cry: nope  :roll: helemaal origineel laten: geen pimpwielen op deze dame :wink: je oma loopt toch ook niet op naaldhakken :lol:

:oops: ik moet je gelijk geven :oops:  je hebt wel van die oldskool velgjes :wink: ik moet eens even in de kelder kijken volgen mij heb ik nog een set orginele stalen joepies liggen. Niet dat joepie er iets mee temaken heeft
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Dwars":shock: 17" opne oldie??  :cry: nope  :roll: helemaal origineel laten: geen pimpwielen op deze dame :wink: je oma loopt toch ook niet op naaldhakken :lol:

:oops: ik moet je gelijk geven :oops:  je hebt wel van die oldskool velgjes :wink: ik moet eens even in de kelder kijken volgen mij heb ik nog een set orginele stalen joepies liggen. Niet dat joepie er iets mee temaken heeft

orginele stalen wil ik wel voor winterbandjes :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Baszos

rij naast me brommert nog in een Megane Coupe  8)



Is te koop trouwens  :D

Mounty

Ik rij buiten het werk om of op de motor of in het autootje waar mijn vrouw normaal mee rijd...een Hyundai Atos.
Lekker klein, lekker zuinig 1:20 is makkelijk te halen dus tanken is een lachertje en verzekeren en belasting ook....goed genoeg om mee naar Brunssum (woon-werk) te rijden en boodschappen te doen. Vakantie gaan we zowieso voorlopig toch niet met de auto maar vliegen..en naar het vliegveld (Dusseldorf) pakken we wel een taxi.
En om af en toe ergens een bezoekje af te leggen of de stad in te gaan is het ook ideaal..lekker klein en past in het kleinste gaatje op parkeerplaatsen en parkeerdeks...
Moet zeggen dat de volgende toch één maatje groter word, (Getz) maar dat scheelt alleen maar in kofferruimte..
We zijn er tevreden mee...ook na een aantal grotere auto's..
Golfjes,BMW,Honda Accord,Toyota Corrola,Deawoo Nexia..etc etc..

Het blijft een stuk ijzer dat ons van A naar B brengt..voor de rest geeft dat geen meerwaarde aan ons leven of zo..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Baszos

de een hecht meer waarde aan een koekblik dan iemand anders idd  :wink:

Schmetzke

Mijn trouwe Swiffertje die me iedere dag veilig naar school brengt..


B-Witch

Dacht toch echt dat dit een swiffer is :lol:

You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Ja je mag proberen of je met mijn Swiffer ook de vloer kan dweilen hahahaha  :lol:

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."