poll-de-roekelooste-weggebruiker

Gestart door DeWitte, 02 februari, 2007, 14:04:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

KLIKKERDEKLIK VOOR DE POLL :lol:

CiteerWelk type weggebruiker is het meest roekeloos? score tot nu toe

Automobilist (31%)
Scooter/brommerrijder (31%)
Fietser (21%)
Motorrijder (11%)
Voetganger (4%)
Vrachtwagen-/buschauffeur (2%)

ik heb zelf op de automobilist gestemd :!: wat heb jij gestemd  :?:  :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Auto-kamikaze-ist  :guns:  staat al op 32 %  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

ik stem ook voor de automobilist
Als ik echt eerlijk ben weet ik zelf ook wel waar het gaspedaal zit, 6 kabouters van samen 2.8 ltr nodigen natuurlijk ook wel een beetje uit, maar ik houd het wel netjes, niet kleven, duwen, knipperen en vingers opsteken (met uitzondering van de duim als ik een leuk fietske tegen kom) dat is slecht voor je hart :wink:
Smells like rubber

B-Witch

ik zat een beetje te twijfelen tussen brommer/scooterrijder en automobilist.
Ik vind ze soms even erg.
maar goed, aangezien roekeloosheid een beetje bij de jeugd die een groot deel van het scooterverkeer inneemt, hoort, heb ik maar automobilist gekozen, die zou toch wat meer verstand moeten hebben dan een 16 jarige (althans dat hoop je dan)

Ik zie genoeg spatjes op de weg(20 dzd km per jaar in de auto) dat je echt denkt: die vraagt erom.
natuurlijk ben ik ook geen lieverdje, (achtervolg zelfs highspeed scooterrijderkes die me de zeik lauw maken) :oops:
maar ergens is er een grens  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

:oops: Ik blijf toch bij de bromfietser/scooterrijder. :oops:
Sommigen scheuren met zo'n ding midden op de weg, buiten de bebouwde kom en een snelheid van rustig 70,80-90.
Schuiven, ho maar en als een tegenligger door de bocht was gekomen dan was het nog een vetplek op de weg, frontaal dus.

:evil: En niet eentje, maar velen. :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"wat heb jij gestemd  :?:  :?:

"SuperMotard-rijders" staat er niet bij?

Dan stem ik niet  :lol:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"wat heb jij gestemd  :?:  :?:

"SuperMotard-rijders" staat er niet bij?

dat is de categorie Scootah's toch???? :?


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Ik heb er eens een tijdje op gelet, maar de meest a-sosiale rijders zijn de ouwe knakkers (en dan maar iets zeggen van de jeugd van tegenwoordig)
De meest kwaadmakende en iritante rijders vind ik de scootahs.

Maar het gaat om de meest roekeloze rijder....tja..dat zijn de mensen in een bedrijfsauto denk ik...me too :oops:  Alhoewel, overdag stop ik netjes voor rood, stop ik netjes voor zebrapadvoetgangers (scrabble),laat ik oude mensen en dames met kids rustig oversteken...
Maar dan is het tijd om naar huis te gaan...dan ben ik al laat en springt dat licht net voor me op rood omdat er een of andere sukkel niet doorrijd..staan de oude mannetjes te twijfelen bij het zebrapad of ze wel of niet over willen, houd moeders de kids niet bij zich en renne die over straat, heb je meer van die sukkels die 70 rijden waar je 80 mag, 30 waar je 50 mag en  rijden gerust met 50 de snelweg op. Dan word ik ook roekeloos, incl duwen trekken snelheidsovertredeingen en roodlichtnegeren..dan rij ik dus ook roekeloos..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"de meest a-sosiale rijders zijn de ouwe knakkers (en dan maar iets zeggen van de jeugd van tegenwoordig)
..staan de oude mannetjes te twijfelen bij het zebrapad of ze wel of niet over willen,

:shock: Dank je wel Ron. :shock:


:rofl:  :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

Citaat van: "FZ_Ron"Ik heb er eens een tijdje op gelet, maar de meest a-sosiale rijders zijn de ouwe knakkers (en dan maar iets zeggen van de jeugd van tegenwoordig)
De meest kwaadmakende en iritante rijders vind ik de scootahs.

Maar het gaat om de meest roekeloze rijder....tja..dat zijn de mensen in een bedrijfsauto denk ik...me too :oops:  Alhoewel, overdag stop ik netjes voor rood, stop ik netjes voor zebrapadvoetgangers (scrabble),laat ik oude mensen en dames met kids rustig oversteken...
Maar dan is het tijd om naar huis te gaan...dan ben ik al laat en springt dat licht net voor me op rood omdat er een of andere sukkel niet doorrijd..staan de oude mannetjes te twijfelen bij het zebrapad of ze wel of niet over willen, houd moeders de kids niet bij zich en renne die over straat, heb je meer van die sukkels die 70 rijden waar je 80 mag, 30 waar je 50 mag en  rijden gerust met 50 de snelweg op. Dan word ik ook roekeloos, incl duwen trekken snelheidsovertredeingen en roodlichtnegeren..dan rij ik dus ook roekeloos..

heb jij geen reclame op je bus dan?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"de meest a-sosiale rijders zijn de ouwe knakkers (en dan maar iets zeggen van de jeugd van tegenwoordig)
..staan de oude mannetjes te twijfelen bij het zebrapad of ze wel of niet over willen,

:shock: Dank je wel Ron. :shock:


:rofl:  :rofl:  :rofl:

Sorry Frits.. :shock:  :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "FZ_Ron"Ik heb er eens een tijdje op gelet, maar de meest a-sosiale rijders zijn de ouwe knakkers (en dan maar iets zeggen van de jeugd van tegenwoordig)
De meest kwaadmakende en iritante rijders vind ik de scootahs.

Maar het gaat om de meest roekeloze rijder....tja..dat zijn de mensen in een bedrijfsauto denk ik...me too :oops:  Alhoewel, overdag stop ik netjes voor rood, stop ik netjes voor zebrapadvoetgangers (scrabble),laat ik oude mensen en dames met kids rustig oversteken...
Maar dan is het tijd om naar huis te gaan...dan ben ik al laat en springt dat licht net voor me op rood omdat er een of andere sukkel niet doorrijd..staan de oude mannetjes te twijfelen bij het zebrapad of ze wel of niet over willen, houd moeders de kids niet bij zich en renne die over straat, heb je meer van die sukkels die 70 rijden waar je 80 mag, 30 waar je 50 mag en  rijden gerust met 50 de snelweg op. Dan word ik ook roekeloos, incl duwen trekken snelheidsovertredeingen en roodlichtnegeren..dan rij ik dus ook roekeloos..

heb jij geen reclame op je bus dan?

jawel, wel reclame op de bus..hoezo ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

krijgt je baas nooit klachten over asociaal scheurende busjes met zijn tel. nummer erop dan??  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"wat heb jij gestemd  :?:  :?:

"SuperMotard-rijders" staat er niet bij?

dat is de categorie Scootah's toch???? :?


:mrgreen:

:shock:  :shock:  :shock: :guns:
Smells like rubber

WhomBom

alles onder de 150kg rijklaar is n scooter  :twisted:

























:mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."