Hoofdmenu

Beemer siX

Gestart door DeWitte, 11 februari, 2007, 11:56:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

BMW schijnt ne 6cilinder in lijn aan het ontwikkelen te zijn :?



zou de opvolger van de K1200LT worden? :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Worden ze eindelijk slim?? :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

je kan van alles van BMW beweren :roll: , maar echt niet dat ze dom bezig zijn :banghead4rv:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

8) Kan mij best bevallen zoals hij op de tekening uitziet. 8)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Ik vind er niks aan, maar goed, ieder zijn smaak.:?
Wel benieuwd naar dat 6 cillinder gebeuren :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Ozze

Da zijn dan al 4 cylinders teveel voor een BMW  8)
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

Steefke™

Citaat van: "Dwars"BMW schijnt ne 6cilinder in lijn aan het ontwikkelen te zijn :?

wat  :?: ik dacht dat het koekblik van de vrouw dat al had :wink:
Smells like rubber

peter oet stein

nu zal ik waarschijnlijk sommige tegen de schenen stampen :twisted: maar BMW is om IN te rijden niet om OP te rijden :lol:

DeWitte

Citaat van: "peter oet stein"nu zal ik waarschijnlijk sommige tegen de schenen stampen :twisted: maar BMW is om IN te rijden niet om OP te rijden :lol:

neem de proef op de som zou ik zeggen :lol:  en kom gerust met deze "ouwe" op me Tractor eens een stukkie sturen :twisted: wel nie huilen achteraf :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Citaat van: "peter oet stein"nu zal ik waarschijnlijk sommige tegen de schenen stampen :twisted: maar BMW is om IN te rijden niet om OP te rijden :lol:
[/b]

Ga je mond spoelen
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

WhomBom

Citaat van: "Toledo"
Citaat van: "peter oet stein"nu zal ik waarschijnlijk sommige tegen de schenen stampen :twisted: maar BMW is om IN te rijden niet om OP te rijden :lol:
[/b]

Ga je mond spoelen

lekker droog  :rofl:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

peter oet stein

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Toledo"
Citaat van: "peter oet stein"nu zal ik waarschijnlijk sommige tegen de schenen stampen :twisted: maar BMW is om IN te rijden niet om OP te rijden :lol:
[/b]

Ga je mond spoelen

lekker droog  :rofl:

yeah,,was het maar droog,,dan zat ik nu op me thundercat :(