Hoofdmenu

gadgets

Gestart door DeWitte, 18 februari, 2007, 07:48:49

Vorige topic - Volgende topic

Mounty

Is italiaanse wijn en vaak aangelengd met antivries...die itakken moeten altijd iets bederven :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

deze moet je natuurlijk hebben de Kawasaki paddock chair
Smells like rubber

Joepie1958

Maar wel graag met stoelverwarming anders krijg je een kouwezakkie :mrgreen: :mrgreen:
Zouwe ze die ook met een blauw-witte propellor hebben :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

BMWhub

Het virtuele toetsenbord

The Future Has Arrived

Remember when you were promised all those amazing future tech innovations? Just around the corner was supposed to be a shining technology utopia with flying cars, personal space travel to distant galaxies, and bio-implantable cell phones. It's almost disappointing enough to make you sit at home and watch old episodes of "Space 1999".

Don't lose hope! An amazing glimpse of this promised future has just arrived at ThinkGeek in the form of the Bluetooth Laser Virtual Keyboard. This tiny device laser-projects a keyboard on any flat surface... you can then type away accompanied by simulated key click sounds. It really is true future magic at its best. You'll be turning heads the moment you pull this baby from your pocket and use it to compose an e-mail on your bluetooth enabled PDA or Cell Phone. With 63 keys and and full size QWERTY layout the Laser Virtual Keyboard can approach typing speeds of a standard keyboard... in a size a little larger than a matchbook.

http://www.thinkgeek.com/computing/input/8193/

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Drie originele herfstcadeau's. De echte Suzuki liefhebber kan tijdens deze koude herfstdagen na een ritje op de motor opwarmen met een bakkie koffie in de originele Suzuki mok! Deze fraai afgewerkte mok is er in drie varianten: Vroaamm, Snel bakkie en Effe tanken. De Suzuki mokken zijn ook een ideaal geschenk voor de feestdagen. De prijs voor deze Suzuki mok is € 12,50. De mokken zijn leverbaar bij alle officiële Suzuki dealers.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

:schater: :rofl: meer iets voor truckers :yes6rs: met een balletje mayo erbij :mrgreen:
Smells like rubber

Steefke™

Smells like rubber

Hakinnen

Citaat van: Steefke™ op 25 november, 2008, 20:18:10

al sjtong dee achter in de camionette en al waor het pikkeduuster...
nog neet mesjien dat ich dao in gezeen wou waere..

miljaar

Steefke™

Citaat van: Hakinnen op 25 november, 2008, 21:01:31
Citaat van: Steefke™ op 25 november, 2008, 20:18:10

al sjtong dee achter in de camionette en al waor het pikkeduuster...
nog neet mesjien dat ich dao in gezeen wou waere..

miljaar

:schater: :laughing49so: :rofl:
Smells like rubber

DeWitte

ik heb ut gewoon nooit begrepen, daar is een GS voor bedoeld dus :rofl:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Deze universele helmspoiler zorgt met 8 felrode windaangedreven led's voor een extra achterlicht op je motor.

Als een vuurtoren bij ruwe zee. De HJC Windlight heeft acht fel knipperende led lichtjes, die je zichtbaarheid in het donker flink vergroten. Batterijen zijn niet nodig: vanaf een snelheid van 40km/u drijft je rijwind de interne turbine aan.

bron: http://promotor-winter.blogspot.com/2011/01/windaangedreven-helmlicht.html

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Joepie1958

knipperende rode lampjes aan de achterkant vind ik niet zo veilig, wel storend :twisted:

nee, dan doe mij deze site maar, voor speciale schroeven en nog veeeeel meer http://shop.etel-tuning.de/category.php?id_category=19
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Desmo-devil

:worship-cool: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
haha geniale site

ik heb me meteen een Zwischengasbehalter besteld, want het tussengas is bij altijd heel snel op. :mrgreen:

Busaberke

Citaat van: Joepie1958 op 03 februari, 2011, 15:54:46
knipperende rode lampjes aan de achterkant vind ik niet zo veilig, wel storend :twisted:

nee, dan doe mij deze site maar, voor speciale schroeven en nog veeeeel meer http://shop.etel-tuning.de/category.php?id_category=19

:rofl:  waanzinnig leuke site, kheb meteen deze speciale momentsleutel besteld!

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Isle of Man 2011 Official DVD

Het rubber is nog niet van het stratencircuit van het Engelse Man gesleten of de officiële review van de Isle Of Man 2011 is al beschikbaar. Op de vier uur durende DVD wordt er uitgebreid verslag gedaan van elke race, training en alle festiviteiten rondom het jaarlijkse evenement. Verder bevat de DVD opnames die vanuit nieuwe cameraposities zijn gemaakt, exclusieve beelden van achter de schermen en slow motion scènes. Het commentaar en de analyses worden dit jaar verzorgd door de voormalige coureurs Steve Parrish, James Witham en Steve Platter.

De dvd is online via DukeVideo  voor ca € 23,- vanaf 25 juli  verkrijgbaar.

Bron: DukeVideo