Hoofdmenu

gadgets

Gestart door DeWitte, 18 februari, 2007, 07:48:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 20 februari, 2008, 09:28:30
je kan je er ook fijn mee verhangen, na de aan/miskoop van een HD :mrgreen:

:shock: Kan dit wél ?  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Motor Forum Limburg > Algemeen > Offtopic (gezever) > gadgets

:yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Dainese brengt dezer dagen een beperkte serie lederen jas op de markt. De lederen jas is een replica van het Valentino Rossi pak. Een 100% replica is het niet geworden. Rossi's sponsoren zijn vervangen door het Dainese logo, doch de jas is wel voorzien van de befaamde bubbel met daarop het nummer 46, en zoals bij The Doctor, uitgevoerd in de wol. Over het aantal stuks de beperkte serie spreekt is nog niet bepaald de lancering al evenmin, de richtprijs is wel bekend, 679 Euro. Meer info in de plaatselijke Dainese shop.





Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Troy's Story: The Legend of Superbike Champion Troy Bayliss



Docurama brengt een DVD over de carriere van Troy Bayliss uit. De Australier heeft aangegeven aan zijn laatste seizoen begonnen te zijn na een jarenlange raceloopbaan. In de zesdelige documentaire is ruimte voor home video's, legendarisch racebeeld, interviews met Troy en zijn familie en veel van zijn (voormalige) concurrenten. Ewan McGregor verzorgt de voice-over. Het bonusmateriaal bestaat uit een interview met Bayliss, deleted scenes, extra materiaal uit races en en een Troy Bayliss biografie. De documentaire won de "Best Documentary" prijs tijdens het New York Film Festival.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

lijkt me wel wat :yes6rs:
Smells like rubber

Mounty

is ie al te downloaden ?  :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Knox claimt met Aegis de meest geavanceerde rugprotector te hebben ontwikkeld.

Hoewel de meeste motorrijders de noodzaak tot het dragen van rugprotectie inzien, rijdt een aanzienlijk deel nog steeds zonder (of alleen op het circuit!), omdat een protector doorgaans niet erg comfortabel zit. Knox denkt hier nu een antwoord op gevonden te hebben door bescherming, comfort en stijl in één product samen te brengen: Aegis.



De Aegis protector bestaat uit aan elkaar geschakelde harde plaatjes die ten opzichte van elkaar uiterst flexibel kunnen bewegen. Het geheel zet zich als het ware 'naar de rug'. Omdat de plaatjes niet alleen in vorm, maar ook in dikte variëren, is Aegis circa 30% lichter in vergelijking met andere protectoren. Bovendien is de rugprotector volledig ademend, zodat 'plakken' wordt voorkomen. Een goede rugprotector biedt bescherming aan de gehele wervelkolom. De Aegis is dan ook verkrijgbaar in 7 maten. En dan kun je het ter hoogte van de middel ook nog eens tot 8 mm precies instellen!

Prijzen vanaf 49,95 BP. Kijk voor meer info op Knox, hoewel Aegis zo nieuw is dat Knox bij publicatie van dit bericht hun website nog niet helemaal op orde heeft!


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

ik draag nu zelf een rugprotector met snowboarden
heb eentje van uvex gekocht met zo'n vest eraan vast maar ik ben ook van plan deze met motorijden( wel pas over een jaar  :cry:)
te gaan dragen omdat ik snel last van mijn rug heb en ik moet zeggen als je hem een paar keer hebt gedragen merk je dr nix meer van dat t ongemakelijk zit
living the life the way it comes

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 13 april, 2008, 06:36:31
Kijk voor meer info op Knox,

En welke site is dit ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

QuattroFrits

Citaat van: BMWhub op 13 april, 2008, 12:22:48
Citaat van: QuattroFrits op 13 april, 2008, 11:37:04
Citaat van: Dwars® op 13 april, 2008, 06:36:31
Kijk voor meer info op Knox,

En welke site is dit ?

Frits kijk hier maar http://www.planet-knox.com/

:mrgreen:

Ik had dat planet- er niet voor staan en dan krijg je rare dingen.
Bedankt.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Achterband gesigneerd door James Toseland  :cool:

Er waren het afgelopen MotoGP weekeinde interessante te zaken te bespeuren op het circuit van Estroril. Zo ook de James Toseland customized Yamaha Tech 3. De modificaties betroffen onder andere de gegraveerde naam en handtekening van de coureur. We weten niet of de grip hierdoor beïnvloed wordt maar het geeft in elk geval een persoonlijk tintje aan de racefiets van de Britse coureur.




bron:oliepeil.nl

You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Screamin' Eagle Pro EFI Super Tuner

For race use only
Harley Davidson introduceert de Screamin' Eagle Pro EFI Super Tuner. Dit is een plug in unit wat je kunt aansluiten op de USB poort van je PC, het heeft de mogelijkheid data op te nemen voor EFI tuning . De software maakt automatisch contact met het internet voor de software upgrades en de laatste calibraties

You may own the bike, but the bike possesses you.

limbofighter

Voor mijn brommer :D
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje