Hoofdmenu

gadgets

Gestart door DeWitte, 18 februari, 2007, 07:48:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

limbofighter

Citaat van: Steefke™ op 20 april, 2008, 20:10:17
Citaat van: FZ_Ron op 19 april, 2008, 21:03:50
waar heb je m gekocht ? en wat kost zo wat ? Heb je mischien een uitgebreidere beschrijving ?

Ik heb hem bij bon motoren gekocht voor ik meen 120 euries

linkje naar de website van Trailtech

Cycleshop heerlen kost ie het zelfde :worship-cool:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Steefke™

leuke retro replica



Mss iets voor desmo als je je caferacer klaar hebt. Als het een yamie wordt natuurlijk
Smells like rubber

crazy j

mooi helmpje

maar wat moet ik uit dat retro halen is het geen officieele replica (of hoe je het moet noemen) van edwards ??
living the life the way it comes

Steefke™

#108
Citaat van: crazy j op 16 mei, 2008, 21:19:17
mooi helmpje

maar wat moet ik uit dat retro halen is het geen officieele replica (of hoe je het moet noemen) van edwards ??

Het is een replica van de helm van Edwards in de jaren 70/80 stijl van Yamaha en Kenny roberts sr. :worship-cool:
Smells like rubber

crazy j

ok
thanx vor de info

vind het eg wel n mooi helmpje en vooral die kleurstelling van yamaha uit de 70's en 80's vind ik heel mooi
living the life the way it comes

B-Witch



bij het bedrijf Rockhard in the States maken ze helmen van onderandere Kiss, AC/DC enz...via postorder te bestellen.

Rockhard Helmets
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: Suzuki-Girl© op 19 mei, 2008, 07:18:16
via postorder te bestellen.

Leuk voor als hij niet past.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

lijkt op een tom tom  :lol:

tis alleen voor je bandendruk en je kunt er 2 motoren mee bedienen  :lol:
wordt wel druk zo oppe stuur  :mrgreen:

https://shop.tiremoni.com/_plentyMarkets/TireMoni-TM-100-Reifendruck/a-16-24-25-26-0-0/

DeWitte

De VoldR is gemaakt voor gebruik in extreme situaties. Of het nu gaat om uiterst hoge of lage temperaturen, bergbeklimmen of motorracen, de hermetisch afgesloten behuizing zorgt ervoor dat de camera netjes blijft werken. Ook de belangrijkste knoppen, zoals de aan-/uit-schakelaar en de opnameknop, zijn extra groot uitgevoerd, waardoor ze ook makkelijk te bedienen zijn, als je bijvoorbeeld handschoenen draagt. Hoewel de camera ondanks zijn robuustheid toch zeer compact is gebleven, beschikt de VholdR over een krachtige lens, die garant staat voor indrukwekkende opnames. De videobeelden worden opgeslagen op een microSD-kaart en bevatten een maximale resolutie van 640 bij 480 pixels. De VholdR camera is gemaakt van aluminium, gehard kunststof en rubber; door de robuuste behuizing is de camera stof, vuil en spat water bestendig. Dat is allemaal mooi meegenomen, maar we vinden deze helmcamera er vooral erg stoer uitzien. De VholdR wordt in de Benelux geleverd met een 1GB microSD kaartje en kost 349 EUR. Voor meer informatie over de VholdR en leverbare accessoires, kunt u terecht bij uw VholdR Dealer of Benelux importeur MotoPro Sport (info@motopro.com / 0599-663000). Er is ook een Nederlandse VholdR website online waar u meer informatie kunt vinden: www.vholdr.nl

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Leuke camera, zou ik wel eens willen tetsen :oops:, alleen de resolutie lijkt wat laag, beeld zal wel tegenvallen op een een HD (high definition en niet dat brommermerk) T.V. van 46 inch of groter :twisted:, jammer dat ze niet begrijpen dan een euro veel meer waard is dan een dollar, dan zou de prijs nog aanmerkelijk lager kunnen zijn :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

zoiets zocht ik...was al aan het experimenteren met de oude handycam
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Hahaha, op vakantie zag ik op de Duitser een test met dit espresso ding.
Echt waardeloos. Je moest een half uur als een idioot pompen en dat was niet te doen, niet door een vrouw en later ook niet door een man.
De tegendruk is natuurlijk gigantisch hoog. Verder moet je zelf kokend of warm water bij je hebben en uiteindelijk bleek er ook nog nauwelijks fatsoenlijke koffie uit te komen.
Leuk idee, slechte uitvoering.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

BMWhub

Hier iets voor de DESMO rijders onder ons, een desmorosso uit de streek van bolonga.



http://www.demotorsite.be/index.php?option=com_content&task=view&id=1660&Itemid=103
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Herr Tod

Die zal wel zuur smaken voor Jappen rijders :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: