Op avontuur met MotoPort

Gestart door suzuki-girl, 26 februari, 2007, 12:23:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Avontuur met MotoPort



CiteerAvontuurlijk ingesteld? Dat komt goed uit! Vanaf 1 maart tot en met 15 april krijg je namelijk bij aanschaf van een nieuwe Suzuki V-Strom 650/A of V-Strom 1000 Touring bij MotoPort een uitgebreid Adventure pakket cadeau voor nog meer avontuur!

In het Adventure pakket vind je een aantal handige spullen voor als je op pad gaat, zoals een Khyam tent, paraplustoel, zaklantaarn, zakmes, kompas en een uitgebreide kookset inclusief thermoskan.  

De V-Strom 650 is optioneel leverbaar met ABS en is er ook in de Touring en Black Rhino uitvoering, beide voorzien van de nodige originele accessoires en standaard uitgerust met ABS. De V-Strom 1000 wordt in 2007 standaard geleverd in de Touring uitvoering met topkoffer en middenbok.  

Prijzen: V-Strom 650 vanaf € 7.990,-, V-Strom 1000 Touring vanaf € 10.490,-  

Ga naar de MotoPort dealer voor een proefrit op de Suzuki V-Strom

bron: Motormagazine
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Waar is dat ? dagstrand oost-maarland ?   :rofl:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"Waar is dat ? dagstrand oost-maarland ?   :rofl:

:laughing49so: heb je zeker een kompas nodig :rofl: :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

'n kookset op gas  :shock:



             :laughing49so:

HD4ever

Citaat van: "suzuki-girl"Avontuur met MotoPort

"uitgebreid Adventure pakket cadeau voor nog meer avontuur"

In het Adventure pakket vind je een aantal handige spullen voor als je op pad gaat, zoals een Khyam tent, paraplustoel, zaklantaarn, zakmes, kompas en een uitgebreide kookset inclusief thermoskan.  

Prijzen: V-Strom 650 vanaf € 7.990,-, V-Strom 1000 Touring vanaf € 10.490,-

Zijn ze gek geworden bij Motoport? Moet je dus een V-Strom kopen om een tentje te krijgen?. Wie heeft er een "Adventure pakket" met kookstel nodig? Gewoon die lappen vlees 30 minuten op de cilinderkop gooien en de steak is 'welldone'  :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

jong :shock:  suzuki-piloten zijn toch allemaal vegetariërs :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "Dwars"jong :shock:  suzuki-piloten zijn toch allemaal vegetariërs :rofl:

:laughing49so:
Vreten die dan allemaal van dat groenvoer net als de konijnen? Daar krijg je toch obstipatie van!! Doe mij dan maar junkfood   :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Dwars"jong :shock:  suzuki-piloten zijn toch allemaal vegetariërs :rofl:

:laughing49so:
Vreten die dan allemaal van dat groenvoer net als de konijnen? Daar krijg je toch obstipatie van!! Doe mij dan maar junkfood   :rofl:

Nee hoor, een steak gaat er bij dit Suzuki pilootje ook in, maar groenvoer is ook lekker (vooral als het bij Otto's is:lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Dwars"jong :shock:  suzuki-piloten zijn toch allemaal vegetariërs :rofl:

:laughing49so:
Vreten die dan allemaal van dat groenvoer net als de konijnen? Daar krijg je toch obstipatie van!! Doe mij dan maar junkfood   :rofl:

daarom rijd biaggi nu een soes :rofl: italiaanse grashapper
Smells like rubber

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

Proud to ride a Suzuki!!!!
Ook met un konijn achterop   :mrgreen:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten