Hoofdmenu

Duss supermoto

Gestart door DeWitte, 27 februari, 2007, 18:43:27

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Duss dus. Made in Switzerland 8)  Een eigen ontwikkelde gefreesde V-twin met 120pk en een drooggewicht van 145kg.  :shock: Spectaculaire vormgeving 8)

meer info op http://www.dusstechnics.ch/

Bron: Motor Sport Schweiz
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"

Duss dus. Made in Switzerland 8)  Een eigen ontwikkelde gefreesde V-twin met 120pk en een drooggewicht van 145kg.  :shock: Spectaculaire vormgeving 8)

meer info op http://www.dusstechnics.ch/

Bron: Motor Sport Schweiz

techniek niks van te zeggen petje af maak het maar eens, maar had die vent geen freesje om de kantjes van de cilinders een beetje rond te maken :shock:
Smells like rubber

B-Witch

ziet Duss niet uit :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"ziet Duss niet uit :roll:

:stupid:
Proud on the South  

Bianca

echt een lelijk hok  :?

peter oet stein

mwah,,aan nieuwe dingen moet je wennen :idea:

Bianca

mer aon sommige dinger kin ste neet weene  :roll: ahum :mrgreen:

peter oet stein

B-Witch

Citaat van: "Bianca"mer aon sommige dinger kin ste neet weene  :roll: ahum :mrgreen:

je hebt gelijk Bianca, aan lelijke motoren en mannen wennen wij vrouwen niet aan :twisted:

Maar deze Duss is gewoon niet mooi, techniek zal ongetwijfeld een staaltje van vakmanschap zijn, maar ja het oog wil ook wat :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: "suzuki-girl"

je hebt gelijk Bianca, aan lelijke motoren en mannen wennen wij vrouwen niet aan :twisted:

dat zie je toch niks van als je in het donker rijd :wink:
Smells like rubber

peter oet stein

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Bianca"mer aon sommige dinger kin ste neet weene  :roll: ahum :mrgreen:

Maar deze Duss is gewoon niet mooi, techniek zal ongetwijfeld een staaltje van vakmanschap zijn, maar ja het oog wil ook wat :wink:

met wat aanpassingen wen je wel aan de mannen en ook duss aan deze motor :lol:
baai de wei,,ik ben ook nie meteen verliefd,,maar heeft wel wat...alleen die bandjes,,lijkt wel een fiets :cry:

Hakinnen

cool blok..afgezien van de lelijke"magnesium kleurige beplating " erop..

Toffe Marchesini's ook..remmekes zijn okay

en ik zou toch zweren dat dat een "vermomde" Ohlins vork is.

alez..aan het materiaal zal het niet liggen..

ach..nog ff ..komt de hypermotard..zelfde materialen ..wel tof design

WhomBom

gewoon een ronde koplamp en  916 (of cagiva mito  :? ) kontje erop et voila  :lol:

niet meer bekend over dat hok? inhoud enz?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Desmo-devil

Ik vind het een gewaagde motor en absoluut niet lelijk.
Zou er wel eens op willen gassen en wat betreft die vierkante cilinderkoppen, waarom moeten die altijd hetzelfde zijn. Ik vind het wel lekker eigenwijs, eindelijk weer eens iemand die het anders doet dan de gevestigde orde. Wat mij betreft petje af voor deze fiets.

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Ik vind het een gewaagde motor en absoluut niet lelijk.
Zou er wel eens op willen gassen en wat betreft die vierkante cilinderkoppen, waarom moeten die altijd hetzelfde zijn. Ik vind het wel lekker eigenwijs, eindelijk weer eens iemand die het anders doet dan de gevestigde orde. Wat mij betreft petje af voor deze fiets.

volledig mee eens 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away