K*T Spee en z'n verkeershandhavingsteam

Gestart door DeWitte, 03 maart, 2007, 10:32:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

gdvd @#$%^&*()(*&^%$# :evil:  :evil: verteld toch laatst dat ik geflitst was op de Imstenraderweg in Heerlen (Beitel thv crematorium) op een door een groenstrook gescheiden 2baansweg. Geen zijwegen ook nog eens :!:

Toen regende het wie een zau (ff niet opletten op de geparkeerde auto aan de rechterkant) en ik schakelde ff op van z'n 3 naar 4 :? Kreeg net de "sanctie" voor 93 km/h waar je 70 mag :(  93,- pleuro ff omrekenen dikke 200 gulden voor een "twist of the wrist".

:banghead4rv:                         .<<((.

weet ook wel; zelf schuld; moet je maar opletten en je beheersen :roll: maar daar rij je geen motor voor imo. Kijk als je dat nou doet op een weg waar kids de weg over kunnen steken in de bebouwde kom is de sanctie nog te laag: maar daar............. :?

als ik die Kutverkeerspastoor Spee en die onogelijke debielige trol andre vd toorn, zie op tv spuug ik vuur:  :evil: Nog iemand gezien gisteravond? die TLRbiker die z'n roze papiertje mocht inleveren :roll:  :roll: ja leuk, die jong wist ook ff niet meer waar het te zoeken... en dan nog dat "belerend toontje" met bijbehorende vingertje: Sukkels zijn het die zich niet eens kunnen verplaatsen in een normaal mens :?

ik ga op zoek naar 'n "omklapbare" nummerplaat: want dit is niet leuk/lollig meer..... Ga boeven vangen sukkels ,ipv hardwerkendende, eerlijke mensen proberen te vangen op een foutje.

hehe, zo ik ben het kwijt :roll:  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

t zijn ook debielen... ik kreeg hier laatst een boete voor rechts inhalen... 130,-  :shock:  maar nu wil het toeval dat daar mooi op staat dat dat in valkenburg gebeurd zou zijn, weaar ik die dag niet ben geweest en ook getuigen van heb....
Dan denk je ik schrijf effe een briefje naar de officier dan komt dat goed, wat schrijft die gehandicapte dropveter terug; Een verbalisant heeft die gedraging vastgesteld, dus jij hebt die gedraging begaan..... en sja... waar dat nou ook alweer precies was... alez, wat maakt dat eigenlijk uit???

dan breekt mij de klomp als ik zoiets lees  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

:shock: Waar kun je in Valkenburg ergens rechts inhalen??, ga ik dat daar ook eens proberen. :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Ik ging er niet mee akkoord, uit principe niet.
Heb jij een rechtsbijstand verzekering???
Dan zou ik daar eens mee gaan praten, 130 euro ging ik niet om sonst betalen, en die verbalisant, kan zich ook vergist hebben???
iig succes ermee :wink:

En tsja Dwars, eigen schuld ja das waar, maar je vraagt je idd af waarom ze op dit soort punten gaan staan te kontroleren, in de woonwijken daar moeten ze zijn.
Maar daar kunnen ze niet zoveel vangen, want daar overschrijdt je niet zo gemakkelijk de max snelheid met bijv 30 km per uur :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"in de woonwijken daar moeten ze zijn.
daar overschrijdt je niet zo gemakkelijk de max snelheid met bijv 30 km per uur :?

:shock: Kom dan maar eens bij mij voor de deur kijken, korte straat, 30 km zone en daar haalt de jeugd het wel. :evil:

:evil: Ook op het brommertje en nog steeds geen zware ongevallen. :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Jor

Ze zouden idd nuttigere dingen kunnen gaan doen zoals boeven vangen of snelheids metingen bij een school, ma daar zit geen geld in......
Het geld zit op aantrekkelijke buitenwegen die uitnodigen om wat harder te rijden of op trekken.  Or what so ever!!!

Maar ons dropveterke Spee betaalt zijn organisatie met het geld van de bekeuringen...
Kijk ma na de maand December dat is de maand dat de meeste boetes worden uit geschreven , niet omdat dan iedereen nog ff snel kadeau's moet gaan kopen!!
Maar omdat die natnekke hun hoeveelheid bekeuringen voor een jaar moeten halen...

Maar bij de ''BAAS'' is het niet anders daar hebbe we vriend marechaussee...  en die vinden het geweldig om te flitsen op kazernes (op stukke zo afgelegen als sommige bedrijfstereinen)  :evil:
Of nog erger op kampen in Afghanistan, anders hebben de jongens niets te doen!! Aangezien zij daar het kamp niet afmogen  :twisted:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Citaat van: "Jor"

Maar bij de ''BAAS'' is het niet anders daar hebbe we vriend marechaussee...  en die vinden het geweldig om te flitsen op kazernes (op stukke zo afgelegen als sommige bedrijfstereinen)  :evil:

tell me about it :!: op de laatste dag in dienst ging ik met m'n zoals ze dat noemen m'n burgerauto m'n spullen inleveren bij de wapenkamer, ketjing kassa voor de marechaussee, geflitst, 40 peik lichter de schoften, :twisted: 60.000km geboenderd met d'n 4tonner nooit iets gehad en op m'n laatste dag pakken ze je nog ff :(->
Smells like rubber

WhomBom

wat mogen die reserve mp's eigenlijk tegen (te) hard rijdende burgers doen???
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"wat mogen die reserve mp's eigenlijk tegen (te) hard rijdende burgers doen???

MP volgens mijn niks, de marechaussee daar in tegen kan je wel bekeuren. Ik heb het zelf nog niet meegemaakt maar er wel al eens van gehoord.
Smells like rubber

DeWitte

yep klopt: overal waar je ze maar tegenkomt: deze mannen assisteren zelfs de pliessie bij inzetten :? helaas

alhoewel in de praktijk zijn deze vaak soepeler tegenover "burgers". :wink: vraag Herr Tod maar 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

En wat lees ik nu, zo laat op de avond terwijl ik internet aan het afstruinen ben voor wat leuk vermaak.... :?  :?  :?

CiteerFlitspalenbaas krijgt lintje
AMSTERDAM - De man van de flitsboetes, Koos Spee, is vanaf vandaag Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. 3575 mensen kregen een lintje.

De flitsofficier van Justitie is één van de opvallendste Nederlanders die vandaag verrast werden met een koninklijke onderscheiding.

De 60-jarige werd uit een cursus in Den Haag geplukt en door zijn chauffeur naar Soesterberg 'ontvoerd'. Daar kreeg hij van Harm Brouwer, voorzitter van het College van Procureurs Generaal, zijn lintje opgespeld.

Dankzij de vele flitspalen in ons land is het aantal verkeersdoden teruggelopen.

Hier de reaktie van Flitsservice

CiteerAl 7 jaar volgen wij het wel en wee van Koos Spee. De man is in 1998 begonnen met het kapotflitsen van Nederland. De trendmatige daling begon te stagneren, werd minder, totdat er zelfs opeens meer doden dan het jaar ervoor waren in 2003. Ondanks miljoenen flitsboetes per jaar stagneerde de daling en realiseerde men zelfs een stijging! Ra ra, hoe kan dat? In 2004 opeens een spectaculaire daling. Zo spectaculair zelfs dat zelfs de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek er geen verklaring voor kon geven. Zou het kunnen omdat enkele voorwaarden voor opname in deze lijst gewijzigd zijn? Zou er gemanipuleerd zijn met de cijfers?

Feit is dat tot en met 2003 flitsen tot geen enkel aantoonbaar resultaat leidde. Geen significante daling merkbaar. En de cijfers daarna? 2006 ten opzichte van 2005 laat ook al weer een stagnering zien.

Wij van Flitsservice houden zoveel mogelijk ongevalsberichten bij. En wat blijkt: Bij de meeste ongevallen had een flitspaal geen ene drol uitgemaakt.

En daarvoor krijgt Koos Spee een lintje, onbegrijpelijk. Het doet onrecht aan alle verkeerslachtoffers, hun families en het leed wat er bij gepaard gaat en aan iedereen die weer eens een nutteloze boete om de oren krijgt dankzij deze man.


Vraag me echt af waarom die man in het bezit van de meeste rijbewijzen, zelfs een motorrijbewijs.... :shock:  
zich zo heeft verlaagt :evil:
Zeker om zoonlief die een racert rijdt te beschermen tegen dat tuig op de weg...kots, kots..... :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"En wat lees ik nu, zo laat op de avond terwijl ik internet aan het afstruinen ben voor wat leuk vermaak.... :?  :?  :?

CiteerFlitspalenbaas krijgt lintje
AMSTERDAM - De man van de flitsboetes, Koos Spee, is vanaf vandaag Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. 3575 mensen kregen een lintje.

De flitsofficier van Justitie is één van de opvallendste Nederlanders die vandaag verrast werden met een koninklijke onderscheiding.

De 60-jarige werd uit een cursus in Den Haag geplukt en door zijn chauffeur naar Soesterberg 'ontvoerd'. Daar kreeg hij van Harm Brouwer, voorzitter van het College van Procureurs Generaal, zijn lintje opgespeld.

Dankzij de vele flitspalen in ons land is het aantal verkeersdoden teruggelopen.

Hier de reaktie van Flitsservice

CiteerAl 7 jaar volgen wij het wel en wee van Koos Spee. De man is in 1998 begonnen met het kapotflitsen van Nederland. De trendmatige daling begon te stagneren, werd minder, totdat er zelfs opeens meer doden dan het jaar ervoor waren in 2003. Ondanks miljoenen flitsboetes per jaar stagneerde de daling en realiseerde men zelfs een stijging! Ra ra, hoe kan dat? In 2004 opeens een spectaculaire daling. Zo spectaculair zelfs dat zelfs de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek er geen verklaring voor kon geven. Zou het kunnen omdat enkele voorwaarden voor opname in deze lijst gewijzigd zijn? Zou er gemanipuleerd zijn met de cijfers?

Feit is dat tot en met 2003 flitsen tot geen enkel aantoonbaar resultaat leidde. Geen significante daling merkbaar. En de cijfers daarna? 2006 ten opzichte van 2005 laat ook al weer een stagnering zien.

Wij van Flitsservice houden zoveel mogelijk ongevalsberichten bij. En wat blijkt: Bij de meeste ongevallen had een flitspaal geen ene drol uitgemaakt.

En daarvoor krijgt Koos Spee een lintje, onbegrijpelijk. Het doet onrecht aan alle verkeerslachtoffers, hun families en het leed wat er bij gepaard gaat en aan iedereen die weer eens een nutteloze boete om de oren krijgt dankzij deze man.


Vraag me echt af waarom die man in het bezit van de meeste rijbewijzen, zelfs een motorrijbewijs.... :shock:  
zich zo heeft verlaagt :evil:
Zeker om zoonlief die een racert rijdt te beschermen tegen dat tuig op de weg...kots, kots..... :evil:


nou,nou... zeg  :?:
kjik eens met een andere bril naar dit onderwerp .

met Koos is nix mis mee en flitspalen ook niet  :wink:
daar heeft niemand last van, alleen die groep weggebruikers die zich op een circuit wanen  :roll: de rest van nederland heeft hier baat bij.

en het regelmatig krijgen van een vette prent  :roll: dat maakt een mens weer nederig

B-Witch

Wat dacht jij wat zo'n Speepaal kost?
Wat dacht jij dat het zien van zo'n paal voor effect op de automobilist/ motorrijder heeft?
Juist: in de remmen en flink, want wij willen geen CJIBtje op de deurmat.
Veilig?
NEE!!!
Wordt wakker, flitspalen en flitsakties, zijn niet meer of minder dan het spekken van de staatskas onder het mom van verkeersveiligheid.
Net zoals we dalijk het rekeningrijden krijgen, dat gaat dan onder het mom van Millieu :?
Ik ben zeker niet tegen verkeersregels, helemaal niet, maar dan wel op een fatsoenlijke en doordachte manier alsjeblieft. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"Wat dacht jij wat zo'n Speepaal kost?
Wat dacht jij dat het zien van zo'n paal voor effect op de automobilist/ motorrijder heeft?
Juist: in de remmen en flink :shock: , want wij willen geen CJIBtje op de deurmat.
Veilig?
NEE!!!
Wordt wakker, flitspalen en flitsakties, zijn niet meer of minder dan het spekken van de staatskas onder het mom van verkeersveiligheid.
Net zoals we dalijk het rekeningrijden krijgen, dat gaat dan onder het mom van Millieu :?
Ik ben zeker niet tegen verkeersregels, helemaal niet, maar dan wel op een fatsoenlijke en doordachte manier alsjeblieft. :wink:


kijk dit snap ik niet  :wink:
als je normaal rijdt is dit toch niet nodig  :roll:

en dat verhaal van de staatskast vullen  :?:  ja....wees blij anders gaan ze een bron zoeken waar ook ik last van heb .

en 'n speepaal levert meer op dan dat 't kost  8)

als niemand te hard rijdt/door rood  dan verdwijnt de speepaal vanzelf

maarja.... moeilijk hé je aan de regels houden  :roll:

en dat verhaal van rekeningrijden  :!:

Het zal toch god#$$$$%##@dome tijd worden dat die auto's aan banden wordt gelegd  :shock: niet meer normaal wat op de weg zit

ook hier heb ik persoonlijk geen last van (kep geen koekblik) en dat is goed zo  en onder welke pet dat gebeurt zal me worst wezen

Mounty

ben het voledig met BoxerQ eens..

Die flitspalen verdwijnen vanzelf als ze niks meer te flitsen hebben...

Als jij zonodig hard wil rijden, moet je ook hard durven rijden als er een flitspaal staat :twisted:  Nee hoor...gewoon een beetje aan de snelheid houden (niet dat ik dat altijd doe) je merkt dat je na een tijdje veel relaxter rijd, geen stress onder het rijden om dat je niet weet waar de flitspalen staan....geen stress betekent meer oog voor het overige verkeer, dus ook weer stukje veiligheid...en als je je een beetje aan het overige verkeer aanpast rijdt dat super relaxt..

en anders:
Rij hard waar geen palen staan..ga eerst op verkenning of zo..om zo de mobiele controles te omzeilen..dan pas het gas open, mja..dan rij je twee keer dezelfde weg..

We kunnen wel zeiken over Spee en consorte maar ook wij moeten ons aanpassen, zoals een beetje aan de regels houden want als we allemaal maar kunenn doen wat ons wel veilig lijkt is het einde zoek...ik vind het prima dat ze er zijn al zijn sommige boete's wel erg hoog....85 euro's voor een vergeten gordel vind ik zuur..en da's minder gevaarlijk dan 20 kilometers te hard waar te ongeveer evenveel voor betaald..

Orde en handhaving moet, maarwel redelijk blijven...zowel wij als Spee en consorte..

oke..da's eruit.. :lol:



I
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009