K*T Spee en z'n verkeershandhavingsteam

Gestart door DeWitte, 03 maart, 2007, 10:32:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Verkeersregels ok en flitspalen in de bebouwde kom dito. Maar Spee mag voor mij aan het gas en die dwerg met z'n belerend toontje, die vd Toorn ook. Wegmisbruikers noemen ze dat programma :roll: kunnen ze beter Ethermisbruikers noemen oid. Rukkers......
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

:stupid:

Bebouwde kom en woonwijken: let gewoon een beetje op, voor de rest:
dat Spee de ........krijgt, ik wil gewoon es af en toe "doorrijden"
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"........krijgt, ik wil gewoon es af en toe "doorrijden"

Tja..wat wij willen kan niet altijd....Ik wil zo veel...als ik wil doorrijden zal ik van de gewone weg afmoeten en naar een circuit gaan, of de duitse Autobahn..
Voor de rest zullen we ons aan de regels moeten houden..of we dat willen of niet..
En kunnen we dat niet dan moeten we "gestraft" worden. Zo is dat nu eenmaal. We kunnen nog wel meer dingen bedenken waar we het niet mee eens zijn en graag anders willen en soms ook doen....Hard rijden, door rood rijden als er toch geen F*ck op de weg is,rechts inhalen omdat er ene sukkel op de linkerbaan met 80 blijft rijden..etc etc.... waar is dan de grens want iedereen trekt de grens anders..de ene hoog en de andere juist laag zoals Spee etc...eindeloze discussie lijkt me..

maar....als (bijna) iedereen een beetje de regels volgt, zullen er minder controles komen..als je dan eens "door wilt rijden" dan is de pakkans weer stukken minder..iedereen blij.

enne flitspalen buiten de bebouwde kom zijn net zo nodig als binnen de bebouwde kom...of rijd en loopt daar nooit een kind ? Minder dan in de kom maar mogelijk is het wel..

maar zoals ik al zei....eindeloze discussie.. :cry:  je kunt het nooit goed voor iedereen doen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"Verkeersregels ok en flitspalen in de bebouwde kom dito. Maar Spee mag voor mij aan het gas en die dwerg met z'n belerend toontje, die vd Toorn ook. Wegmisbruikers noemen ze dat programma :roll: kunnen ze beter Ethermisbruikers noemen oid. Rukkers......

:shock: Hub, die twee zijn juist de wegmisbruikers. :lol:

Zij maken misbruik van onze mooie wegen. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Dwars"Verkeersregels ok en flitspalen in de bebouwde kom dito. Maar Spee mag voor mij aan het gas en die dwerg met z'n belerend toontje, die vd Toorn ook. Wegmisbruikers noemen ze dat programma :roll: kunnen ze beter Ethermisbruikers noemen oid. Rukkers......

:shock: Hub, die twee zijn juist de wegmisbruikers. :lol:

Zij maken misbruik van onze mooie wegen. :twisted:

:P
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "suzuki-girl"........krijgt, ik wil gewoon es af en toe "doorrijden"

Tja..wat wij willen kan niet altijd....Ik wil zo veel...als ik wil doorrijden zal ik van de gewone weg afmoeten en naar een circuit gaan, of de duitse Autobahn..
Ja fijn geweldig: rechtdoor op de autoweg :?  in Duitsland is dat zeker niet te gevaarlijk?
En op het circuit? is me wat te duur, en ik hou anderen alleen maar op :roll:

Citaat van: "FZ_Ron"Voor de rest zullen we ons aan de regels moeten houden..of we dat willen of niet..
En kunnen we dat niet dan moeten we "gestraft" worden.
Net of jij je altijd aan de regeltjes houdt?
JIj gaf laatst ook in een topic aan dat jij in je werkbus roekeloos rijdt :?
dus nu ben je maar wat de moraalridder aan het spelen  :roll:
Citaat van: "FZ_Ron"Zo is dat nu eenmaal. We kunnen nog wel meer dingen bedenken waar we het niet mee eens zijn en graag anders willen en soms ook doen....Hard rijden, door rood rijden als er toch geen F*ck op de weg is,rechts inhalen omdat er ene sukkel op de linkerbaan met 80 blijft rijden..etc etc.... waar is dan de grens want iedereen trekt de grens anders..de ene hoog en de andere juist laag zoals Spee etc...eindeloze discussie lijkt me..
Nee leidzaam toezien hoe Spee ons het vel over de oren wil trekken :?
Wat ik niet begrijp is dat onderzoek heeft aangetoond dat die palen helemaal geen direct effect hebben, dat jij niet kan geloven dat die daar gewoon staan om geld te vangen. dat er dan wat langzamer langs die paal wordt gereden das mooi meegenomen, erna gaat het gas er toch weer op, wat meen je waarom ze nu met palen met digicamera's komen, zie je niet flitsen, dus meer kans om de "onwetende"weggebruiker een oor aan te naaien :?

Citaat van: "FZ_Ron"maar....als (bijna) iedereen een beetje de regels volgt, zullen er minder controles komen..als je dan eens "door wilt rijden" dan is de pakkans weer stukken minder..iedereen blij.

Jij weet ook niet wat je wil, eerst moeten we ons aan de regels houden, dan mogen we ineens weer doorrijden, ik snap je niet meer :oops:

Citaat van: "FZ_Ron"enne flitspalen buiten de bebouwde kom zijn net zo nodig als binnen de bebouwde kom...of rijd en loopt daar nooit een kind ? Minder dan in de kom maar mogelijk is het wel.

Wat ik nu ga zeggen komt mss beetje raar over, maar je kan niet alles op kinderen gooien, want je kind zou daar eens lopen, want je kind zou eens op de motor zitten, en je valt...prima, je kind is belangrijk, maar door die teveel te beschermen belemmert ze ook in hun ontwikkeling.
Als kinderen alleen in het verkeer deelnemen, horen ze genoeg ervan te weten om dat ook goed te doen, je laat een kleuter niet alleen over straat gaan..


Citaat van: "FZ_Ron"maar zoals ik al zei....eindeloze discussie.. :cry:  je kunt het nooit goed voor iedereen doen.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "suzuki-girl"........krijgt, ik wil gewoon es af en toe "doorrijden"

Tja..wat wij willen kan niet altijd....Ik wil zo veel...als ik wil doorrijden zal ik van de gewone weg afmoeten en naar een circuit gaan, of de duitse Autobahn..
Ja fijn geweldig: rechtdoor op de autoweg :?  in Duitsland is dat zeker niet te gevaarlijk?
En op het circuit? is me wat te duur, en ik hou anderen alleen maar op :roll:

Citaat van: "FZ_Ron"Voor de rest zullen we ons aan de regels moeten houden..of we dat willen of niet..
En kunnen we dat niet dan moeten we "gestraft" worden.
Net of jij je altijd aan de regeltjes houdt?
JIj gaf laatst ook in een topic aan dat jij in je werkbus roekeloos rijdt :?
dus nu ben je maar wat de moraalridder aan het spelen  :roll:
Citaat van: "FZ_Ron"Zo is dat nu eenmaal. We kunnen nog wel meer dingen bedenken waar we het niet mee eens zijn en graag anders willen en soms ook doen....Hard rijden, door rood rijden als er toch geen F*ck op de weg is,rechts inhalen omdat er ene sukkel op de linkerbaan met 80 blijft rijden..etc etc.... waar is dan de grens want iedereen trekt de grens anders..de ene hoog en de andere juist laag zoals Spee etc...eindeloze discussie lijkt me..
Nee leidzaam toezien hoe Spee ons het vel over de oren wil trekken :?
Wat ik niet begrijp is dat onderzoek heeft aangetoond dat die palen helemaal geen direct effect hebben, dat jij niet kan geloven dat die daar gewoon staan om geld te vangen. dat er dan wat langzamer langs die paal wordt gereden das mooi meegenomen, erna gaat het gas er toch weer op, wat meen je waarom ze nu met palen met digicamera's komen, zie je niet flitsen, dus meer kans om de "onwetende"weggebruiker een oor aan te naaien :?

Citaat van: "FZ_Ron"maar....als (bijna) iedereen een beetje de regels volgt, zullen er minder controles komen..als je dan eens "door wilt rijden" dan is de pakkans weer stukken minder..iedereen blij.

Jij weet ook niet wat je wil, eerst moeten we ons aan de regels houden, dan mogen we ineens weer doorrijden, ik snap je niet meer :oops:

Citaat van: "FZ_Ron"enne flitspalen buiten de bebouwde kom zijn net zo nodig als binnen de bebouwde kom...of rijd en loopt daar nooit een kind ? Minder dan in de kom maar mogelijk is het wel.

Wat ik nu ga zeggen komt mss beetje raar over, maar je kan niet alles op kinderen gooien, want je kind zou daar eens lopen, want je kind zou eens op de motor zitten, en je valt...prima, je kind is belangrijk, maar door die teveel te beschermen belemmert ze ook in hun ontwikkeling.
Als kinderen alleen in het verkeer deelnemen, horen ze genoeg ervan te weten om dat ook goed te doen, je laat een kleuter niet alleen over straat gaan..


Citaat van: "FZ_Ron"maar zoals ik al zei....eindeloze discussie.. :cry:  je kunt het nooit goed voor iedereen doen.

Jij snapt het ook niet....

ik heb nooit gezegd dat ik me aan de regels hou..integendeel..maar ik wijs ook niet op de regelgeving als ik een boete krijg omdat ik me misdragen heb..eigen schuld !!! al ben ik het ermee eens dat niet alles in de regelgeving mij aanstaat....maar daar kunnen we helaas niks aan veranderen en zullen we ons eraan moeten houden..of we willen of niet..zoniet kun je ervoor gestraft worden.

Dat van die kids haalde ik maar als voorbeeldje aan, overal loert gevaar en daar kun je niet altijd omheen blijven gaan..dan moet je idd achter de geraniums blijven.


Van die digitale camera..ach ja..als je je aan de snelheid houd heb je er geen last van.. :wink:

maar goed, zoals ik al aangaf..Eindeloze discussie omdat iedereen er andere gedachtes bij heeft en denkt dat de zijne de juiste zijn..

Ik blijf van mening dat als iedereen de melkkoe geen eten meer geeft de melkkoe ook weer weggaat (al zullen ze waarschijnlijk een andere zoeken..) Wil je hard rijden en/of lekker door de bochtjes scheuren: Autobahn en circuit voor de snelheid of goed opletten en als je toch gepakt word je straf aanvaarden...en niet zeggen: wat een flauwe kul die weg kun je makkelijk veilig 100 rijden, als je je neit aan de regels houd kun je gestraft worden, hoe zuur dat ook mag zijn. Zelf zeg ik dat dan ook, maar stiekem denk ik dan "tja, had je je aan de regel moeten houden !!"

En nu naar buiten en rieje..!!
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

HD4ever

Citaat van: "Dwars"gdvd @#$%^&*()(*&^%$# :evil:  :evil:
als ik die Kutverkeerspastoor Spee en die onogelijke debielige trol andre vd toorn, zie op tv spuug ik vuur:  :evil:
Sukkels zijn het die zich niet eens kunnen verplaatsen in een normaal mens :?
.... Ga boeven vangen sukkels ,ipv hardwerkendende, eerlijke mensen proberen te vangen op een foutje.

Mischien tijd voor de Duitse aanpak? :rofl:

http://photobucket.com" target="_blank">http://i72.photobucket.com/albums/i192/Skull_06/Algemeen/DominoDay.jpg" border="0" alt="Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket">


Grtz HD4ever.  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

karz

Het probleem is dat wij Nederlanders moeite hebben met regels opvolgen als ze in onze ogen onzin zijn.

Dus zolang mr. Spee domme max. snelheids bepalingen doet zullen er overtreders zijn.


Kijk maar naar onze oosterburen die zich gewoon aan de regels houden

'Oah 50 binnen de bebouwde kom, we moeten toch nog even uitbollen zeker' ?
In Duitsland sta je meteen op de flits. Nog gemerkt dit weekend (van voor gelukkig).

Op de autobaan ineens 100 moeten rijden ? Oah even het gas loslaten komend vanaf 160 , moet goed zijn. Flits! . Duitsers trappen als een gek op de rem om op 10 m van 200 naar 100 te komen.


M.a.w. als snelheidsbepalingen alleszins redelijk zijn zal het gros er zich aan houden.  Maar 5 min. stilstaan bij een stoplicht om 4.00 's nachts als er geen kip is, of 100km op de ringweg als er geen hond is. Dat is de Nederlander in de kaart spelen en een bron van inkomsten.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "karz"
Het probleem is dat wij Nederlanders moeite hebben met regels opvolgen

M.a.w. als snelheidsbepalingen alleszins redelijk zijn zal het gros er zich aan houden.  Maar 5 min. stilstaan bij een stoplicht om 4.00 's nachts als er geen kip is, of 100km op de ringweg als er geen hond is. Dat is de Nederlander in de kaart spelen en een bron van inkomsten.


Kan t ook anders bezien.... laat ze lekker flitsen en zo geld binnenhalen. ALS we daardoor geen tolwegen cq kilometerheffing cq hogere wegenbelasting krijgen vind ik ut best!

tis en blijft een spel van kat en muis... werkt t een niet meer zullen we (ze) toch wel weer iets anders verzinnen.........

anyway, ik heb t hardrijden op openbare weg wel gezien, geef mij nu maar technische kruipdoorsluipdoorweggetjes en voor de rest lekker spelen op het circuit (staan tenminste geen flitspalen, alleen wat van die groenen die zeuren over 95dB wetgeving)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "karz"Het probleem is dat wij Nederlanders moeite hebben met regels opvolgen als ze in onze ogen onzin zijn.

wij niet alleen hoor, tsja bij duitsers is het "befehl ist befehl". dat zijn nou eenmaal kommaneukers. Maar kijk eens in de zuidelijke landen, daar storen ze zich ook niet aan alles :lol: neem Italië bijv :rofl: daar kan je nog normaal een beetje doorkoetsche.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "The Dominator"voor de rest lekker spelen op het circuit (staan tenminste geen flitspalen,

:shock: Nee inderdaad, daar staat iedereen openlijk te fotograferen, alleen vinden ze de nummerborden niet en om toch achter de identiteit te komen maken ze de foto's openbaar in de hoop dat iemand hun verteld wie het is. :twisted:

:lol: Of je krijgt zoiets van : "Hee kijk daar, de Dominator rijdt heel hard dus gauw even fotootje maken."  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

nee, in engeland moet je wezen :shock:




CiteerIT SEEMS these days we're not immune to forward facing GATSOs, that is, if Philip Coffey's experience is anything to go by.

The bus driving biker loathed speed cameras and would ride through a forward facing camera, sometimes over 100mph, and raise two fingers at the camera as it flashed.

Coffey got away with this for a while as police had no numberplate to go on, and could not see his face as it was obscured by his lid.

However, police were clearly determined to bust Coffey. They searched the national registration database and liaised with BMW to reveal that only 3 of these BMWs were registered in Bedfordshire. The search was then narrowed down to Coffey when his leathers were found to match those on the pictures but also, his additional headlights gave police extra clues to go on.

The prosecutor, Natalie Carter, said the combination of high speed and riding with only one hand on the controls on five of the occasions elevated the offences from speeding to dangerous driving.

The offences took place between February and June last year when he was caught by the same three cameras in Dunstable and Leighton Buzzard, when he was driving to or from his bus depot in Aylesbury, Buckinghamshire.

Coffey told the jury: "A lot of the time I was just accelerating for the cameras. I don't like them, I don't like the existence of them in this country."

He admitted he thought he would not get caught. The jury cleared him of dangerous driving but convicted him of nine counts of careless driving. He then pleaded guilty to a further nine charges of speeding. He was banned from driving for a year, fined £900 with £600 costs.

This teaches us all a lesson; if you're going to speed through cameras and give them the V sign, do it on a blue R6..
bron Visordown
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "The Dominator"voor de rest lekker spelen op het circuit (staan tenminste geen flitspalen,

:shock: Nee inderdaad, daar staat iedereen openlijk te fotograferen, alleen vinden ze de nummerborden niet en om toch achter de identiteit te komen maken ze de foto's openbaar in de hoop dat iemand hun verteld wie het is. :twisted:

:lol: Of je krijgt zoiets van : "Hee kijk daar, de Dominator rijdt heel hard dus gauw even fotootje maken."  :wink:

ik niet snap......  :oops:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Steefke™

Citaat van: "The Dominator"Kan t ook anders bezien.... laat ze lekker flitsen en zo geld binnenhalen. ALS we daardoor geen tolwegen cq kilometerheffing cq hogere wegenbelasting krijgen vind ik ut best!

:stupid:

Te hard rijden heb je zelf in de hand die rottige tolwegen niet :wink:
Smells like rubber