Wat denkt 'ie nu ?

Gestart door Busaberke, 22 september, 2005, 07:46:28

Vorige topic - Volgende topic

QuattroFrits

Is mijn vraagprijs nu ook idioot ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

De koe denkt: Als ik niet lief ben dan maken ze van mij ook een lederen motorpak!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Van dat fietske ga ik wel eens even winnen met mijn turbo kk (koekracht).  :yes6rs:

Herr Tod

Citaat van: DeWitte op 25 april, 2012, 09:35:44
ohne worte  :lol:

Vroeger stonden die beestjes nog gewoon te grazen aan de binnenkant tussen Haarbocht en Ossebroeken, terwijl de 500 cc race bezig was :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

HD4ever

Rij ik vanmiddag van mijn werk naar huis over het industrieterrein, kom ik een heftruck tegen met een nieuwe Mini op de vorken, op 5 meter boven de grond hangende.  :yes6rs: Ik even langs de kant gewacht om te zien wat er ging gebeuren.

"Als ik nu die Mini op die witte vrachtwagen zet en die witte vrachtwagen op die blauwe vrachtwagen, en dan die blauwe weer op die rooie moet het lukken" !!  :twisted:

Ik heb er maar even een foto van gemaakt. !!  :schater:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

acid

...Wie later remt, is langer snel...

QuattroFrits

Zou er dadelijk nog eentje bijpassen ?

DeWitte

QuattroFrits

Zo spaar ik me toch mooi weer een band uit.  :mrgreen:

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Busaberke

(terwijl hij achterom kijkt)

)(*&^%@#$ ....... ik ben m'n oplegger verloren!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

QuattroFrits

Zou me een wheely nou lukken of niet ?   :roll: