Wat denkt 'ie nu ?

Gestart door Busaberke, 22 september, 2005, 07:46:28

Vorige topic - Volgende topic

Steefke™

wheelies maken is niet echt mijn ding :mrgreen:
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Misschien is die al eens geweest, maar deze denkt volgens mij dat hij de motor is en heeft rollen omgedraaid.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

:yes6rs: :yes6rs: klopt

Citaat van: SuzukiLimburg op 20 maart, 2009, 09:20:24
Misschien is die al eens geweest, maar deze denkt volgens mij dat hij de motor is en heeft rollen omgedraaid.

Die gast heeft wel gevoel voor balans. Doe het hem aar eens na zo ff z'n motor op het stuur omhoog drukken.
Smells like rubber

Joepie1958

Dat valt idd. niet mee, ik heb dat zojuist even geprobeerd, maar ik was blij dat ik het met het kinderfietsje van m'n kleindochter gedaan had (driewieler), met de Beemer was me dat niet gelukt :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

ik heb geen helm nodig, mijn maatje vangt me wel op :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 12 april, 2009, 12:03:42

Lijkt erop dat er iets is blijven steken en dat ze nu op weg zijn naar de dokter om weer gescheiden te worden.
Smells like rubber

DeWitte

wat zou zij nou denken?  :-X :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

had ik maar mooie benen  :yes6rs:

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Ja jullie hebben hem nog niet gezien he. Ik heb er al schroefdraad op getapt :mrgreen:
Smells like rubber

QuattroFrits

Aan het geklater achter mij te horen, regent het.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte