Hoofdmenu

Voorjaar

Gestart door DeWitte, 12 maart, 2007, 17:19:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Tsja de vogeltjes fluiten alweer s'morgens en 's avonds blijft het al langer licht 8) Daarbij middagtemperaturen van wel 16 graden doet mijn vrouw besluiten het (jaja elektrieke) dak van haar auto te openen en met dat koekblik te flaneren :? :oops:  zelf schuld, bolle  :oops:  Iig het lijkt wel of iedereen, ook op je werk, beter gemutst is. Valt jou dat ook op :wink: zelfs mijn chagarijnige manager kan lachu :shock: , wie had dat ooit gedacht van die analytische krentenkakker.  :roll: het blijkt een mens te zijn (alhoewel, ne Mestreechtemeneer un mens?, zal wel)

Dus liefst allemaal tegelijk de accu van de lader af (zouden ze ook de bandenspanning sjekken?) en op de brommert "buiten spelen". Hele drommen achter elkaar in file de "vrijheid" zoeken. De Die-hard biker die het allemaal aanschouwt, schud meewarrig zijn hoofd als ie ze ziet langskomen :? In ne spijkerbroekie, zonder handschoenen (jawel) en het mooiste (want die zie je het meest) zonder verlichting, vierkant door de bocht op de brommert  :?

Mooi zo'n schitterend begin van het voorjaar: nu maar wachten opdat die vogeltjes hun nestjes beginnen te bouwen, mijn zorgvuldig gekweekte stekjes beginnen uit te lopen en uiteraard de eerste echte vette "bike crash" waarbij weer een half dorp mag uitlopen om achter de kist aan te rennen van zo'n ongelukkige "vrijheidsstrijder".
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

:stupid:

Dit is de tijd dat ik stop met groeten :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Ik zie opeens mensen op de motor waarvan ik niet wist dat ze er ene hadden..navraag leert. ze rijden erop naar valkenburg en terug...meer bijna nooit.. :shock:

Moet zelf bekennen dat ik ook bijna niks gereden heb afgelopen najaar en  winter..alleen maar kleine stukkies als het nodig was en geen ander vervoer had...Dalijk nieuwe rubbers op de velgen en nieuwe kijk op de wereld...dan kan ook ik (langer) doorijden in het najaar en winter.. :lol:

Groeten doe ik meestal altijd...ook al is het geen doorgewinterde motorrijder, niet iedereen beleeft plezier aan motorrijden in de winter. Dat zie je niet altijd evengoed door de helm heen wie wel of niet in de winter doorrijd..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Idd, voorjaar, mensen worden vrolijk, krijgen goede zin, en willen graag naar buiten, en ja, een stukje gaan rijden.
En ik kan ze geen ongelijk geven, is het mooi weer, ben je vrij, ja dan heb je dus ff de kans om die motor uit te halen, want niet iedereen kan zomaar ff door de week de motor pakken om even te gaan rijden.
En vooral nu het nog vroeg donker is, kan je vaak gewoon niet anders dan in het weekend te rijden. :?
Dat er sukkels tussen rijden, ja dat wisten we toch al langer, maar die rijden de rest van de week ook rond :roll:

Het is geen schande om een goed weer rijder te zijn vind ik.
Ikzelf zal ook niet rijden als het stront regent, of het te koud is, daar heb ik gewoon geen zin in. :!:
Denk dat de meest doorgewinterde Diehard, dat soort weersomstandigheden ook niet gaat opzoeken als het niet nodig is :wink:
En als je je best doet kun je zelfs op een zondag als gisteren heel lekker en ongestoord rijden, net over de grens(B en D) zijn weggetjes zat waar je bijna niemand tegenkomt. (gisteren zelf ervaren) 8)

Voor de rest: dat iedereen maar doet wat ie wil, leven en laten leven :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

:stupid:  :thumbsup:

BTW...de bleombollen beginnen al uit te lopen en de paasbloemen zijn al in de bloei, de vogeltjes wekken me elke morgen met hun gezang....Heerlijk voorjaar, daar moet je toch goeie zin door krijgen... Ik ga iig vrolijker naar mijn werk..:lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

motorrijders hier en daar, veel en veel erger is; met t mooie weer schieten ook de oranje blauw gestreepte motorrijders (en auto's) als zwaar opgevoerde paddestoelen uit de grond  :evil:  vandaag weer die eikel gespot die me n jaartje geleden ofzo es aanhield omdat ik "zeker met 80" gulpen in reed  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Citaat van: "WhomBom"motorrijders hier en daar, veel en veel erger is; met t mooie weer schieten ook de oranje blauw gestreepte motorrijders (en auto's) als zwaar opgevoerde paddestoelen uit de grond  :evil:  vandaag weer die eikel gespot die me n jaartje geleden ofzo es aanhield omdat ik "zeker met 80" gulpen in reed  :?

Klopt ik heb gisteren niet een van die sukkels gezien, vandaag kon ik ze niet tellen, weer een voorbeeld dat ze er niet zijn als het eigenlijk nodig is :roll:
Vanmorgen een heel peleton van die gladjakkers, en vanmiddag ook te veel om te tellen :?

:guns:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

die sukkels zijn vlgs mij. de"Hel van het Mergelland"  aan het "verkennen" : betrof gisteren de marechaussee en 1 pliessiebuske :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Raaah , en ook is de lente te merken aan de geusselt. Dikke koffernichten die het lanesplitten vertragen, of nog erger: Harley rijders met een achterlijk breed stuur die toch willen lanesplitten. :roll:  :banghead4rv:

Nog ff en ik kan dankzij de 'collegae' binnenkort netzogoed met de auto gaan. :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: "Dwars"die sukkels zijn vlgs mij. de"Hel van het Mergelland"  aan het "verkennen" : betrof gisteren de marechaussee en 1 pliessiebuske :wink:

En een flink aantal motorwouten ja :!:
Van bij ons tot Gronsveld, overal heb ik er gezien...  :?
Maar goed beter die herkenbare versie dan die gewoon in burgerauto's die zijn veel vervelender  :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Citaat van: "karz"Raaah , en ook is de lente te merken aan de geusselt. Dikke koffernichten die het lanesplitten vertragen, of nog erger: Harley rijders met een achterlijk breed stuur die toch willen lanesplitten. :roll:  :banghead4rv:

Nog ff en ik kan dankzij de 'collegae' binnenkort netzogoed met de auto gaan. :roll:

Harley rijders, die ook nog 2 koffers zo groot als een wasmachine aan hun brommer hebben hangen, zijn nou eenmaal nette burgers die keurig met maximaal 15 km verschil t.o.v. het overige verkeer 'Lanesplitten'.
Dat gaat ook niet anders als je ongeveer spagaat en met zijdelings gesterkte armen op je fiets zit.  :wink:

En voor de collega die dat te langzaam is; "Niet hard rennen, maar eerder vertrekken" of die neemt toch gewoon even de vluchtstrook. :rofl:

Keep on smiling Karz  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Schmetzke

Het ergste van alles.... Toeristen die middelvingers opsteken en voor eigen rechter spelen in ons mooie Limburgse heuvelland.  :evil:

Steefke™

Citaat van: "Schmetzke"Het ergste van alles.... Toeristen die middelvingers opsteken en voor eigen rechter spelen in ons mooie Limburgse heuvelland.  :evil:

mit de grond geliek maake, foltere, linche en aan de ratte voore dat volk :wink:
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Het ergste van alles.... Toeristen die middelvingers opsteken en voor eigen rechter spelen in ons mooie Limburgse heuvelland.  :evil:

:shock: vertel?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "karz"Raaah , en ook is de lente te merken aan de geusselt. Dikke koffernichten die het lanesplitten vertragen, of nog erger: Harley rijders met een achterlijk breed stuur die toch willen lanesplitten. :roll:  :banghead4rv:

Nog ff en ik kan dankzij de 'collegae' binnenkort netzogoed met de auto gaan. :roll:

Harley rijders, die ook nog 2 koffers zo groot als een wasmachine aan hun brommer hebben hangen, zijn nou eenmaal nette burgers die keurig met maximaal 15 km verschil t.o.v. het overige verkeer 'Lanesplitten'.
Dat gaat ook niet anders als je ongeveer spagaat en met zijdelings gesterkte armen op je fiets zit.  :wink:

En voor de collega die dat te langzaam is; "Niet hard rennen, maar eerder vertrekken" of die neemt toch gewoon even de vluchtstrook. :rofl:

Keep on smiling Karz  :wink:

Vind ik ook helemaal niet erg als me dit hartje winter gebeurt. Maar bij de eerste photonen komen die stakkers uit alle hoeken en gaten :jack:  om even hun ijzerwinkel op de zaak te laten zien.  En ik heb het ook niet over 15 km, maar gewoon de lanesplitlane blokkeren met hun tank omdat ze er niet tussendoor durven. Pleur dan op met die duikboot en ga tussen de koekblikkenstaan. :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.