Bike Week 2007 Daytona voor watjes?

Gestart door DeWitte, 14 maart, 2007, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

2007 Bike Week zit er weer op :? Elk jaar weer komen duizenden Harleyrijders tijdens de Bike Week bij elkaar in Daytona om...ja, waarom eigenlijk?   Stuntrijders, heel vreemde creaties  :shock: Lekkere wijven, Vikingers :rofl: en nog meer gestunt en lekkere wijven  :lol:



Gemiddeld worden er 70 motoren gestolen en vallen er 10 doden maar dit jaar viel alles wat tegen. "Maar" 46 gestolen motoren en "maar" 7 doden, 2007 is een beetje de Watjes Edition geweest...

bron oliepeil
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "Dwars"2007 Bike Week zit er weer op :? Elk jaar weer komen duizenden Harleyrijders tijdens de Bike Week bij elkaar in Daytona om...ja, waarom eigenlijk?Stuntrijders, heel vreemde creaties  :shock: Lekkere wijven, Vikingers :rofl: en nog meer gestunt en lekkere wijven :lol:

Stuntrijders zijn helemaal niet leuk meer, Steeds dezelfde geintjes en flauwe kunstjes, alhoewel in Frankrijk, gooide de bekende stuntrijder Rainer Schwartz een fonkelnagelnieuwe V-Rod van €20.000,-  total loss tegen het asfalt. Kijk!; dat was wel weer erg grappig  :D

CiteerGemiddeld worden er 70 motoren gestolen en vallen er 10 doden maar dit jaar viel alles wat tegen. "Maar" 46 gestolen motoren en "maar" 7 doden, 2007 is een beetje de Watjes Edition geweest...

Op een half miljoen bikers die de Daytona Bike Week bezoeken valt me de 'schade' dan nog mee. Ongelukken gebeuren ook als ze allemaal thuis waren gebleven, maar nu wordt dit ook een beetje opgeklopt door de Media, want een 'body count' is natuurlijk nieuws.
Op de European Bike Week met maar 60.000 motoren valt er ieder jaar gemiddeld ook 1 dode en een aantal gewonden in die week, en worden er ook een aantal fietsen gejat. Tis helaas vaak ook gewoon de combinatie van rijden zonder helm en/of teveel pinten op. Ik heb ook al een aantal figuren bezopen op hun brommer zien zitten om 'even te stunten' en dan vallen ze natuurlijk op hun muil.  :lol:
Ook staan er op zo'n groot event motoren die vaak niet afgesloten zijn en sommige zelfs met de sleutel nog in het contact. Niet raar dat er eens eentje 'verdampt'.  :D  

CiteerElk jaar weer komen duizenden Harleyrijders tijdens de Bike Week bij elkaar in Daytona om...ja, waarom eigenlijk?

Geen idee wat die bezielt :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

@Nippon

Ik zou wel 'ns willen weten hoeveel van die "bikers" hun ketel op de aanhanger/trailer/pick-up zetten en dan 2 woonblokken voor de parade hun slagschip van de aanhanger halen zich een outfit aantrekken en "meedoen"  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"Ik zou wel 'ns willen weten hoeveel van die "bikers" hun ketel op de aanhanger/trailer/pick-up zetten en dan 2 woonblokken voor de parade hun slagschip van de aanhanger halen zich een outfit aantrekken en "meedoen"  :mrgreen:

en wat is daar mis mee? :rofl: das toch de HD spirit :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "BoxerQ"Ik zou wel 'ns willen weten hoeveel van die "bikers" hun ketel op de aanhanger/trailer/pick-up zetten en dan 2 woonblokken voor de parade hun slagschip van de aanhanger halen zich een outfit aantrekken en "meedoen"  :mrgreen:

en wat is daar mis mee? :rofl: das toch de HD spirit :lol:

:laughing49so:  

een HD teveel kilometers achter elkaar laten rijden is vragen om moeilijkheden :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "BoxerQ"Ik zou wel 'ns willen weten hoeveel van die "bikers" hun ketel op de aanhanger/trailer/pick-up zetten en dan 2 woonblokken voor de parade hun slagschip van de aanhanger halen zich een outfit aantrekken en "meedoen"  :mrgreen:

en wat is daar mis mee? :rofl: das toch de HD spirit :lol:

:laughing49so:  

een HD teveel kilometers achter elkaar laten rijden is vragen om moeilijkheden :lol:

Zo vertel eens welke moeilijkheden ?  :roll:

Ook met een dikke HD onder je kont of een mooie 'BadAss' outfit val je toch direct door de mand als je wil "meedoen". Daar is geen 10 seconden voor nodig om te zien dat je 'fake' en een 'wannabee' bent. :D  

Wat de Trailer Boys betreft: :fuckyou:. Of beter nog: lees onderstaande signature  :twisted:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

Eeeh.....onderdelen die je zomaar kan verliezen oid???
dus beter van een trailerke afhalen, en dan zeker weten dat je aankomt  :lol:  :lol:


Heey W, je kent me toch?
Zit gewoon jou te plagen........geintjuh!!!




:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"Ook met een dikke HD onder je kont of een mooie 'BadAss' outfit val je toch direct door de mand als je wil "meedoen". Daar is geen 10 seconden voor nodig om te zien dat je 'fake' en een 'wannabee' bent.

leg me uit het verschil tussen een "echte" en een "wannabee" :?
Ik zag vorige week nog ne "Angel" " fully dressed" met z'n doodshoofdje achterop z'n jekkertje bij de Jumbo aan de kassa staan de hagelslag af te rekenen :rofl: om dan heel stoer weg te stuiven in ne koekblik :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "suzuki-girl"Eeeh.....onderdelen die je zomaar kan verliezen oid???
dus beter van een trailerke afhalen, en dan zeker weten dat je aankomt  :lol:  :lol:


Heey W, je kent me toch?
Zit gewoon jou te plagen........geintjuh!!!


:mrgreen:

Weet ik wel  :wink:  En inderdaad kan het incidenteel wel eens voorkomen dat het een of ander boutje afscheid wil nemen van de eigenaar, maar tot nu toe was dat maar 1 boutje en de rommel had ik er ook nog zelf op geschroefd. Dat voetsteuntje vloog zeker 50 meter over straat toen die inbus bout besloot om rechtsaf te gaan waar ik linksaf wou. Die Ami's gebruiken volgens mij liters Locktide om de zooi bij elkaar te houden.  :rofl:

En trouwens, ik heb niet eens een trailerke, aanhangertje of busje. Laat mij maar gewoon IEDERE Km zelf met de motor afleggen.

Citeerleg me uit het verschil tussen een "echte" en een "wannabee"  

"What makes a biker" I was asked
By a young man late one night
He said he was gonna be one
He said "I wanna do it right"

I think I busted his little bubble
When I let out a big laugh
I told him " Son it's all about the man"
I can't say there's a certain path

I told him clothes and many bucks
Can get your ass on a scoot
But I told him that won't make you a biker
Even accessorized with steel toed boots

Every biker that I know
Carries a certain pride inside
It's a feeling about a life
A feeling that he can't hide

It's not about that you own a bike
Not riding just to be seen
It's more about a feeling within
Anyone can wear t shirts and jeans

Even a biker can clean up pretty good
Hell they can even show grace
But you can tell a righteous brother
Just by the look on his face

A true biker won't change his ways
To fit a situation at hand
He'll handle it just being himself
Even if it pisses off other men

Every biker I know will stand his ground
He won't back down from no one
If you ever cross him to bad
You better step up or run

Most of them don't have a lot to say
They don't talk just to be heard
Many of them can get to the point
Spitting out very few words

A biker doesn't have to run with the crowd
Just because the crowd is there
You'll never see him any happier
Than when the winds blowing through his hair

A biker won't shoot you lies
Tell you what you want to hear
He'll shoot it to you good and straight
If you don't like he won't care

A biker will take care of his own
Be it his family or his friends
He's the one you want on your side
When any kind of trouble sets in

A lot of bikers believe in God
They know God believes in them
They'll talk to him as they ride
Thank him for the caressing winds

"So you see" I told him
I can't tell you a biker you'll be
Just get on a bike and be true to yourself
The rest will work out
"You'll See"

:rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

:shock:  :shock:

Wat zit jij voor lektuur te lezen.....
Wist niet dat jij zo poëtisch was ingesteld  

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Citaat van: "suzuki-girl":shock:  :shock:

Wat zit jij voor lektuur te lezen.....
Wist niet dat jij zo poëtisch was ingesteld  

:mrgreen:

:laughing49so:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "HD4ever"Ook met een dikke HD onder je kont of een mooie 'BadAss' outfit val je toch direct door de mand als je wil "meedoen". Daar is geen 10 seconden voor nodig om te zien dat je 'fake' en een 'wannabee' bent.

leg me uit het verschil tussen een "echte" en een "wannabee" :?
Ik zag vorige week nog ne "Angel" " fully dressed" met z'n doodshoofdje achterop z'n jekkertje bij de Jumbo aan de kassa staan de hagelslag af te rekenen :rofl: om dan heel stoer weg te stuiven in ne koekblik :mrgreen:

leuk stukje proza :? maar ik weet nog niks: vertel het me please :wink: ga eens in op hetgeen ik schreef :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "Dwars"Ik zag vorige week nog ne "Angel" " fully dressed" met z'n doodshoofdje achterop z'n jekkertje bij de Jumbo aan de kassa staan de hagelslag af te rekenen :rofl: om dan heel stoer weg te stuiven in ne koekblik :mrgreen:

Ik denk dat jij er meer van maakt dan een vent, die gewoon even naar de supermarkt gaat om boodschapppen te halen. Of maakt dat vestje zo'n indruk op je?  :?  Ik neem aan dat ook een Angel graag een boterhammetje met Hagelslag eet. :rofl:

Citeerleg me uit het verschil tussen een "echte" en een "wannabee" :?

Van een van beide kun je, na kennismaking, soms al heel snel een ernstig hoge bloeddruk oplopen, dus waarschijnlijk is er toch een verschil?  :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"Ik denk dat jij er meer van maakt dan een vent, die gewoon even naar de supermarkt gaat om boodschapppen te halen. Of maakt dat vestje zo'n indruk op je?  :?  Ik neem aan dat ook een Angel graag een boterhammetje met Hagelslag eet. :rofl:

Ik maak er meer van?  weinig mystiek aan zo'n vestje: wat ik mij afvraag waarom dat zo'n "echte" z'n vestje in de super aanhoudt:  Of ben je gewoon een "blödhammel" ?? of wou ie indruk maken?? op wie? op de juffrouw achter de kassa?  als ie nou nog z'n brommert voor de deur had geparkeerd. Nee daar stond een afgetrapt koekblik.  zielig was het woord dat in mij opkwam, als iemand zo denkt, let op denkt :!: zichzelf te manifesteren als "echte".

la me nie lachu. die oma van 74, die 11dzd miles in 11 dagen doet; daar doe ik me pet voor af; toch niet voor zo'n randdebiel met ne vestje in een koekblik bij de super (had ie ook gewoon in de koffer kunnen laten liggen) Vestje met stickers van doodshoofden erop genaaid (gejat van de piraten) ne lelijke kop afgetopt met ne vette bierpens? ne echte??

echt Lelijk? zeker, echt Stoer? voor jochies van 12 mss? ne echte biker? Nog niet misschien :!: Wss rijdt de gemiddelde brommertpiloot hiero met ne 25kw um ut snot voor ogen.

Citeer
Van een van beide kun je, na kennismaking, soms al heel snel een ernstig hoge bloeddruk oplopen, dus waarschijnlijk is er toch een verschil?  :rofl:

hoge bloeddruk krijg je wel van slechte eet en leefgewoontes, maar is voornamelijk erfelijk bepaald: Nu maar hopen dat die vestjes zich niet al te veel voortplanten: want stupiditeit is namelijk ook erfelijk :roll:

aanwezigen uiteraard uitgesloten :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

denk dat hd4ever t volgende verschil tussen "echte" en "wannabee's" bedoeld;

n "echte" houdt er bepaalde denkbeelden en principes op na, en koopt daarom een harley... met bijbehorende "goodies" omdat ie dat leuk vind. Het imago dat ie krijgt doordat ie wat van die goodies om t lijf heeft hangen vind ie of wel best, of t boeit hem niet, of het boeit hem wel en hij verwijdert ze voordat ie bijv. boodschappen gaat doen

dan heb je de wannabee's; die kopen een harley, en een hoop goodies juist vanwege het imago, en dan ook prat gaan op dat imago, en overal hun attributen meeslepen.... de achterliggende denkbeelden en principes... die zon angel een angel maken hebben ze niet... boeit ze ook niet zolang maar iedereen denkt dat ze een "big bad biker" zijn.


beetje te vergelijken met de supersporters, met allerlei bling bling... als t ff gaat nog mooie magnesium velgen -iedereen weet dat die beter zijn, toch?- en vervolgens een afgetrapte cb250 van geen kanten bij kunnen benen  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."