Bike Week 2007 Daytona voor watjes?

Gestart door DeWitte, 14 maart, 2007, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"n "echte" houdt er bepaalde denkbeelden en principes op na, en koopt daarom een harley...

Wat voor denkbeelden dan ?? :roll: : ik ben ne "echte vrijdenkende stoute jongen" en daarom past alleen maar ne HD bij mij? pfffffffffff :roll:

Want, let op!

Het vrij denken zit tussen je oren :!:  hangt zeker niet af van wat voor brommert dat je rijdt, alleen wat voor mens, met de nadruk op, dat je bent.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "WhomBom"n "echte" houdt er bepaalde denkbeelden en principes op na, en koopt daarom een harley...

Wat voor denkbeelden dan ?? :roll: : ik ben ne "echte vrijdenkende stoute jongen" en daarom past alleen maar ne HD bij mij? pfffffffffff :roll:

Want, let op!

Het vrij denken zit tussen je oren :!:  hangt zeker niet af van wat voor brommert dat je rijdt, alleen wat voor mens, met de nadruk op, dat je bent.

denkbeeld "het hoeft niet zo hard te gaan... of plat" is bijvoorbeeld al n goeie  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

HD4ever

Citaat van: "WhomBom"denk dat hd4ever t volgende verschil tussen "echte" en "wannabee's" bedoeld;

dan heb je de wannabee's; die kopen een harley, en een hoop goodies juist vanwege het imago, en dan ook prat gaan op dat imago, en overal hun attributen meeslepen.... de achterliggende denkbeelden en principes... die zon angel een angel maken hebben ze niet... boeit ze ook niet zolang maar iedereen denkt dat ze een "big bad biker" zijn.

Precies, de doordeweekse stropdassen garde, tandartsen, advocaten en pennenlikkers die van Vrijdagavond tot Zondagavond even de Outlaw willen uithangen. Zondagavond wordt de lederen outfit weer voor een weekje in de kleerkast gehangen en stappen ze over in hun 'krijtstreep' pak. Die figuren hebben niets met hun HD, want volgend jaar meten ze zich weer een ander imago aan en rijden ze ineens een Porsche Cabrio of kopen ze een zeiljacht o.i.d. Die losers hebben nu eenmaal veel behoefte aan aandacht. Als je niet echt iets met HD hebt, koop je toch gewoon een fijne Japanner. Dan ben je wel je fake Angel imago kwijt, maar het scheelt je in elk geval bakken met geld.  :rofl:

Ik zie genoeg van die figuren die hun motor of auto vol met stickers of 'snelle' accesoires hangen en hun outfit aanpassen om aandacht te trekken. Er waren vroeger zelfs figuren die een V6 of V8 logo op de kofferbak van hun auto monteren omdat dat 'cool' was.  :rofl:  Allemaal fake! Als je dat allemaal nodig hebt om je imago te boosten ben je ook een wannabee. :fuckyou:

Mijn mening:
Ene 'echte' doet gewoon zijn ding en heeft er schijt aan wat anderen van hem denken. Zijn lifestyle kan hij niet gewoon tijdens 'kantooruren' maar even uitschakelen maar heeft hij 24 op 7. Hij heeft dat vestje niet aan om ergens indruk te maken maar omdat hij dat alle dagen draagt.

Mischien is de film 'Wild Hogs' wel een mooi voorbeeld!! Over 4 weken hier in de bioscoop. Lijkt me fun om die 4 losers te zien.
http://chello.filmfocus.nl/trailers/list.php?id=22447&type=2
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: "HD4ever"Er waren vroeger zelfs figuren die een V6 of V8 logo op de kofferbak van hun auto monteren omdat dat 'cool' was.  :rofl:  

:lol: Volvo kan dat nog veel beter en plakken er bv V70 op. :roll:

Zouden ze het zelf geloven? :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Citaat van: "QuattroFrits"

:lol: Volvo kan dat nog veel beter en plakken er bv V70 op. :roll:

Zouden ze het zelf geloven? :rofl:




:rofl:  :rofl:  :)}
Proud on the South  

HD4ever

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "HD4ever"Er waren vroeger zelfs figuren die een V6 of V8 logo op de kofferbak van hun auto monteren omdat dat 'cool' was.  :rofl:  

:lol: Volvo kan dat nog veel beter en plakken er bv V70 op. :roll:

Zouden ze het zelf geloven? :rofl:

Ik denk niet dat iemand dan echt het idee heeft dat onder de motorkap ook 70 'jongens aan tafel zitten', en een 70-tig klepper zullen ze daarmee ook wel niet bedoelen.  :D  Als je al V8 op je kofferbak hebt staan moeten er ook 8 stuks onder de kap staan te zuipen, anders ben je een beetje zielig.  :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

@Nippon

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "WhomBom"denk dat hd4ever t volgende verschil tussen "echte" en "wannabee's" bedoeld;

dan heb je de wannabee's; die kopen een harley, en een hoop goodies juist vanwege het imago, en dan ook prat gaan op dat imago, en overal hun attributen meeslepen.... de achterliggende denkbeelden en principes... die zon angel een angel maken hebben ze niet... boeit ze ook niet zolang maar iedereen denkt dat ze een "big bad biker" zijn.

Precies, de doordeweekse stropdassen garde, tandartsen, advocaten en pennenlikkers die van Vrijdagavond tot Zondagavond even de Outlaw willen uithangen
. Zondagavond wordt de lederen outfit weer voor een weekje in de kleerkast gehangen en stappen ze over in hun 'krijtstreep' pak. Die figuren hebben niets met hun HD, want volgend jaar meten ze zich weer een ander imago aan en rijden ze ineens een Porsche Cabrio of kopen ze een zeiljacht o.i.d. Die losers hebben nu eenmaal veel behoefte aan aandacht. Als je niet echt iets met HD hebt, koop je toch gewoon een fijne Japanner. Dan ben je wel je fake Angel imago kwijt, maar het scheelt je in elk geval bakken met geld.  :rofl:

Ik zie genoeg van die figuren die hun motor of auto vol met stickers of 'snelle' accesoires hangen en hun outfit aanpassen om aandacht te trekken. Er waren vroeger zelfs figuren die een V6 of V8 logo op de kofferbak van hun auto monteren omdat dat 'cool' was.  :rofl:  Allemaal fake! Als je dat allemaal nodig hebt om je imago te boosten ben je ook een wannabee. :fuckyou:

Mijn mening:
Ene 'echte' doet gewoon zijn ding en heeft er schijt aan wat anderen van hem denken. Zijn lifestyle kan hij niet gewoon tijdens 'kantooruren' maar even uitschakelen maar heeft hij 24 op 7. Hij heeft dat vestje niet aan om ergens indruk te maken maar omdat hij dat alle dagen draagt.

Mischien is de film 'Wild Hogs' wel een mooi voorbeeld!! Over 4 weken hier in de bioscoop. Lijkt me fun om die 4 losers te zien.
http://chello.filmfocus.nl/trailers/list.php?id=22447&type=2


die heb je ook onder de bmw rijders met name de "GSA trollen" ze rijden rond alsof ze naar de Gobi woestijn gaan  :rofl:

en vooral niet de racers vergeten die denken dat je met een 1 deligpak ook snel bent

maar 't zijn echt niet alleen maar pakkemannen maar ook de gewone timmerman/bankwerker en typmiepen

B-Witch

Wannabee's heb je altijd en overal. :?
Beats me wat ze eraan vinden om een bepaald imago na te streven.
(wat is het imago van een gewone motorrijder anyway?)
Iedereen is uniek, en ik vind het een zielige vertoning hoe mensen vaak in een groep mee willen lopen om voor zichzelf bevestiging te krijgen, dat noem ik dus een tekort aan zelfvertrouwen/kennis. :!:

Ik ben wie ik ben, en ik doe alles zoals ik dat wil, en voor de rest heb ik schijt aan wat anderen denken en doen. :twisted:
Ik hou van motorrijden, dat is voor mij een uitlaatklep, iets wat ik voor mezelf doe, een hobby. Niet meer, niet minder :wink:

Image...what the hell :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever




Citaat van: "suzuki-girl"
Ik ben wie ik ben, en ik doe alles zoals ik dat wil, en voor de rest heb ik schijt aan wat anderen denken en doen. :twisted:

Image...what the hell :roll:




Kijk, dat bedoel ik nou met de juiste instelling  :worship-cool:   :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"Ene 'echte' doet gewoon zijn ding en heeft er schijt aan wat anderen van hem denken. Zijn lifestyle kan hij niet gewoon tijdens 'kantooruren' maar even uitschakelen maar heeft hij 24 op 7. Hij heeft dat vestje niet aan om ergens indruk te maken maar omdat hij dat alle dagen draagt.

dat bedoel ik dus. Schijt aan wat anderen van hem denken? waarom trekt ie dan dat vestje in 1e instantie al aan en rijdt ie niet met ne jap? niet om indruk te maken? schei toch uit. Zoals BQ al zei; waarom koop je dan ne GSA? om naar de kalahari te rijden of omdat ie stoer smoelt?? Ik weet het antwoord wel, maar jij ook??? :roll:

Gelul van de bovenste plank dus zoals al gezegd :!:  vrij denken zit in je kopke. En verdient nog meer respect als je die brommert bij elkaar spaart door hard werken als: stropdassen garde, tandartsen, advocaten of pennenlikkers.

respect verdien je nl, is niet gratis....

het verschil tussen gratis en voor niks hoef ik niet uit te leggen, toch???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "Dwars"dat bedoel ik dus. Schijt aan wat anderen van hem denken? waarom trekt ie dan dat vestje in 1e instantie al aan en rijdt ie niet met ne jap? niet om indruk te maken? schei toch uit.

Waarom ga je ervan uit dat iedereen met een leren vestje met colours, waarmee hij alleen wil aangeven tot een bepaalde groep of club te horen, op iemand indruk wil maken? In tegenstelling tot veel Harley club's waar je voor €45,- contributie per jaar ook zo'n dingen op je vestje kan naaien, heeft die Angel ze meestal zwaar moeten verdienen. Die zijn niet bij de Louis of Motoport te koop.  :wink:
Een voetbalfan die de hele dag in zijn Ajax shirtje rondloopt geeft toch ook alleen maar een statement af, bij een bepaalde, voor hem belangrijke, groepering te horen.  Mischien ligt het aan jou dat jij daar meer in ziet dan het werkelijk is. Voor mij mogen ze allemaal rondlopen zoals ze willen.

Trouwens 'n Angel mag helemaal geen ander merk rijden dan HD. Historisch gezien is dat ook hun 'huismerk'. Citaat Wikipedia:

"In 1948 richtten deze en andere andere US Airforce vliegers en bemanningsleden de thans bekende motorclub de Hells Angels op, genoemd naar het squadron waar ze in vlogen. Omdat het budget niet al te hoog was werd er als motor meestal gekozen voor oude, afgedankte en in de legerdump verkochte motoren van het Amerikaanse leger. Meestal waren dit motoren van het merk Harley-Davidson. Ze sloopten alles er af wat niet voor het rijden nodig was. Hier komt de term chopper (to chop: hakken, afhakken, slopen) vandaan. De motoren werden in de loop van de tijd door de berijders naar eigen wens en smaak aangepast, maar waren meestal wel sober van uiterlijk. Doordat de Hells Angels lange tijd op deze ex-legermotoren rondreden is het merk Harley Davidson synoniem geworden voor choppers en chopperbouw. Het is nog steeds het enige merk dat complete nieuwe motorblokken van verschillende types aanbiedt ten behoeve van de chopperbouw. De term en het concept van de chopper is een uitvinding van de Hells Angels en deze twee zijn dan ook onlosmakelijk met elkaar verbonden.


CiteerZoals BQ al zei; waarom koop je dan ne GSA? om naar de kalahari te rijden of omdat ie stoer smoelt?? Ik weet het antwoord wel, maar jij ook??? :roll:

Nou moest ik eerst in Google afbeeldingen gaan opzoeken wat een GSA is  :rofl:  Wat die GSA bezitter met z'n machine doet moet hij natuurlijk zelf weten, zolang hij dat ding maar heeft aangeschaft omdat hij iets met die motor heeft en niet om de indruk te wekken deelnemer aan Parijs-Dakar te zijn, want dat is echt zielig.
Je mag er gerust vanuit gaan dat ook veel HD rijders hard voor hun fiets hebben moeten werken, dat ding niet hebben om indruk te maken, en zeker veel liefde hebben voor hun motormerk. Helaas is het natuurlijk zo dat een aantal figuren dit merk misbruiken voor hun eigen ego en niet voor de motorhobby. Voor dat volk maakt het merk ook niets uit, zolang het maar voor Jan met de Pet bijna onbetaalbaar is. Dat zal bijvoorbeeld bij andere dure motoren ook wel niet anders zijn.

Citeerhet verschil tussen gratis en voor niks hoef ik niet uit te leggen, toch???

Nee da's duidelijk ! Als ik maandelijks op mijn salaris strookje kijk, zie ik steeds het verschil  :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Motzippaldy

Citaat van: "HD4ever"

Voor dat volk maakt het merk ook niets uit, zolang het maar voor Jan met de Pet bijna onbetaalbaar is. Dat zal bijvoorbeeld bij andere dure motoren ook wel niet anders zijn



:stupid:
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"Waarom ga je ervan uit dat iedereen met een leren vestje met colours, waarmee hij alleen wil aangeven tot een bepaalde groep of club te horen, op iemand indruk wil maken? In tegenstelling tot veel Harley club's waar je voor €45,- contributie per jaar ook zo'n dingen op je vestje kan naaien, heeft die Angel ze meestal zwaar moeten verdienen. Die zijn niet bij de Louis of Motoport te koop.  :wink:
Een voetbalfan die de hele dag in zijn Ajax shirtje rondloopt geeft toch ook alleen maar een statement af, bij een bepaalde, voor hem belangrijke, groepering te horen.  Mischien ligt het aan jou dat jij daar meer in ziet dan het werkelijk is. Voor mij mogen ze allemaal rondlopen zoals ze willen.

Ik ging nergens van uit: de vraag was het verschil tussen een "echte" en een "wannabee" te benoemen. :?  La maar hangen, voor mijn part rijden de echte met de wannabees saampjes om de kerk op ne mooie zonnige zondag in een roze vestje met bloemetjes motief.  :roll:

Zolang ze de 25 kw's ers maar niet voor de voeten rijden :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"Zolang ze de 25 kw's ers maar niet voor de voeten rijden :twisted:
:rofl:  :)}
Smells like rubber

HD4ever

Citaat van: "Dwars"de vraag was het verschil tussen een "echte" en een "wannabee" te benoemen. :?

Een voorbeeld: Kijk eens naar onderstaand filmpje. Een €35.000,- choppertje, fout jasje, foute boots, fout zonnebrilletje en als je goed kijkt zie je op 01:02 minuut in het filmpje ook nog even de Rolex onder z'n mouw vandaan komen. Da's enne echte zeker?  :rofl:

 

http://www.youtube.com/v/PfUiceAazFg" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"