Bike Week 2007 Daytona voor watjes?

Gestart door DeWitte, 14 maart, 2007, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Citeer"GSA trollen" ze rijden rond alsof ze naar de Gobi woestijn gaan
sorry, dat was ook een misverstand, maar dat kwam door die duitsers. die zeiden dat het een motor was -um nach die wuste gobi zu fahren-, ik dacht dat dat wel een wild mokkel zou zijn :thatsgay:  :thatsgay:  :thatsgay:  :banghead4rv:  :banghead4rv:  :banghead4rv:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Dwars"de vraag was het verschil tussen een "echte" en een "wannabee" te benoemen. :?

Een voorbeeld: Kijk eens naar onderstaand filmpje. Een €35.000,- choppertje, fout jasje, foute boots, fout zonnebrilletje en als je goed kijkt zie je op 01:02 minuut in het filmpje ook nog even de Rolex onder z'n mouw vandaan komen. Da's enne echte zeker?  :rofl:

waarom zou dat geen echte kunnen zijn?  :shock: voor mij zien die HD rijders er allemaal hetzelfde uit: lijken net chinezen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Dwars"de vraag was het verschil tussen een "echte" en een "wannabee" te benoemen. :?

Een voorbeeld: Kijk eens naar onderstaand filmpje. Een €35.000,- choppertje, fout jasje, foute boots, fout zonnebrilletje en als je goed kijkt zie je op 01:02 minuut in het filmpje ook nog even de Rolex onder z'n mouw vandaan komen. Da's enne echte zeker?  :rofl:

 

http://www.youtube.com/v/PfUiceAazFg" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Je vergeet, fout bonjovi rifje op de achtergrond.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

Citaat van: "karz"Je vergeet, fout bonjovi rifje op de achtergrond.

:laughing49so: Inderdaad !! En dan noemen ze dit shit filmpje ook nog "Emotion". Je gaat er inderdaad bijna van janken, maar dan om een andere reden!  :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Schalkseruiter®

Hij wil helemaal geen nieuwe Pan, maar een splinternieuwe glimmende
Harley, met een groot comfy zadel, forward controls, elektrische
starter, extra chroom, mooi spuitwerk op de tank, sliertjes aan het
stuur en z'n jas, met een bandana, stalen pispot en grote zwarte
zonnebril..........

Let op, hij zal het ontkennen, maar dat is gewoon de eerste stap naar
die zelfbewustwording. Vervolgens wijzigt hij z'n naam in John Player,
want dat lijkt een beetje op de film met de Marlboro man.......


Ik zie hem al helemaal gaan. Achteroverhangend op de Harley, een hand
los naast zich hangend, andere hand op het verhoogde stuur, ploffend
over de deltawerken. Op het leren jack staat in grote letters: John
Player, born to ride.

Volgens mij zijn dit de "echte"
:laughing49so:
Schalkse®