Hoofdmenu

Voorjaar

Gestart door DeWitte, 12 maart, 2007, 17:19:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Motzippaldy

Citaat van: "Schmetzke"Het ergste van alles.... Toeristen die middelvingers opsteken en voor eigen rechter spelen in ons mooie Limburgse heuvelland.  :evil:

:stupid:


Motzy's ergernis No1  :guns:  :banghead4rv:  :fuckyou:  :whipping:  :violent:
Proud on the South  

AngelInMe

Vanmorgen een belg met een honda-pan, koffertjes erop, komt voor me rijden bij de Geusselt en zit wat te kloojen met z'n lichten en erg stabiel reed ie niet :? Uiteindelijk ging ie naar links over het verdrijvingsvlak...

Daarvoor reed er ene ook met zo'n pan volgens mij in een strak leren racepak :?

En zondag was helemaal mooi bij het motorhuis, wij liepen net naar onze motoren ligt daar ene met een duc op z'n zij met vrouwtje achterop. Hij probeert de duc recht te zetten, trekt ie nog eens vol aan het gas  :!: Gelukkig stond ie niet (per ongeluk) in een versnelling :roll:
Typisch geval van mooiweerrijder, eerste zonnestralen, motor van stal en met vrouwtje touren, misschien eerst wat meer rijervaring opdoen  :idea:

Hakinnen

Citaat van: "AngelInMe"Vanmorgen een belg met een honda-pan, koffertjes erop, komt voor me rijden bij de Geusselt en zit wat te kloojen met z'n lichten en erg stabiel reed ie niet :? Uiteindelijk ging ie naar links over het verdrijvingsvlak...

Daarvoor reed er ene ook met zo'n pan volgens mij in een strak leren racepak :?

En zondag was helemaal mooi bij het motorhuis, wij liepen net naar onze motoren ligt daar ene met een duc op z'n zij met vrouwtje achterop. Hij probeert de duc recht te zetten, trekt ie nog eens vol aan het gas  :!: Gelukkig stond ie niet (per ongeluk) in een versnelling :roll:
Typisch geval van mooiweerrijder, eerste zonnestralen, motor van stal en met vrouwtje touren, misschien eerst wat meer rijervaring opdoen  :idea:


goedzo!

:twisted:

Wie neemt er nu ook zijn vrouw mee achterop een Duc!?
:wink:

Steefke™

Citaat van: "Hakinnen"


goedzo!

:twisted:

Wie neemt er nu ook zijn vrouw mee achterop een Duc!?
:wink:

:shock: dat is ongeveer hetzelfde als ut vrouwke achter op ne SM :shock:
Smells like rubber