Ridley Auto-Glide Chopper voor dames?

Gestart door DeWitte, 21 maart, 2007, 11:54:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

De Ridley Auto-Glide Chopper speciaal voor Dames; zonder koppeling namelijk ne automaat :lol:





Website http://www.ridleymotorcycles.com/html/Ridley_Models07.htm

Specs
CiteerSpecs at a Glance: 2006 Ridley Auto-Glide Chopper
Displacement: 738cc
Seat Height: 24.5 inches
Fuel Capacity: 3 gallons
Dry Weight: 460 pounds
MSRP: $18,775
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

:shock: wat een lelijk ding bah!!

trouwens what the fuck is dat: speciaal voor dames :?
Er zijn immers genoeg mannen die beter op dat ding op de plaats waren, dan menige (motor)vrouw.

Wake up heren  :!:  geef eindelijk eens toe dat jullie per definitie geen betere motorrijders dan vrouwen zijn
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Dat eerste ben ik met je eens.
Dat laatste helemaal niet.
Mannen zijn imo betere motorrijders en dat is niet denegrerend bedoeld.
Dat is volgens mij eenvoudig verklaarbaar doordat de meeste jongens vanaf jonge leeftijd geinteresseerd zijn in alles wat zich op wielen voorbeweegd.
Bij meisjes is dat veel minder. Jongens zijn veel meer bezig op jonge leeftijd met brommers e.d. waardoor zij een enorme voorsprong hebben  als het op motorrijden aan komt.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar in de regel vind ik mannen beter motorrijden dan vrouwen. Maar trek het je niet aan vrouwen hebben veel meer andere kwaliteiten !

B-Witch

ik had niet anders verwacht :?

keej meisjes zijn er mss wat minder mee bezig als ze jonger zijn, gaan wss ook vaker van brommer (scooter) naar auto, om het daar dan vervolgens verder bij te laten.
Gelukkig zijn de vrouwen aan een inhaalslag bezig.
En het zal mij niet verwonderen dat we achter een aantal jaar er helemaal niet meer gek van opkijken als er bijv vrouwen in de GP rijden.
Geslacht is geen graadmeter in het kunnen, bedoel dus te zeggen, dat vrouwen bij voldoende inzet zich best kunnen meten aan mannen.
Motorrijden heeft niet zoveel te doen met grote fysieke kracht in mijn opinie.
En fitheid en uithoudingsvermogen kunnen vrouwen net zoveel hebben als mannen.
kijk maar naar onze Dakar dame Mirjam Pol, zei is daar een voorbeeld van.
mijn idee is nog steeds: vrouwen kunnen het net zo goed als mannen (als ze maar willen) :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

:stupid: Echt weer iets voor mannen om te denken dat ze in iets beter zijn dan vrouwen :banghead4rv:

NrGiZeR

Citaat van: "AngelInMe":stupid: Echt weer iets voor mannen om te denken dat ze in iets beter zijn dan vrouwen :banghead4rv:

En typisch iets van vrouwen om dat weer te ontkennen  :wink:
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

karz

Citaat van: "suzuki-girl"ik had niet anders verwacht :?

keej meisjes zijn er mss wat minder mee bezig als ze jonger zijn, gaan wss ook vaker van brommer (scooter) naar auto, om het daar dan vervolgens verder bij te laten.
Gelukkig zijn de vrouwen aan een inhaalslag bezig.
En het zal mij niet verwonderen dat we achter een aantal jaar er helemaal niet meer gek van opkijken als er bijv vrouwen in de GP rijden.
Geslacht is geen graadmeter in het kunnen, bedoel dus te zeggen, dat vrouwen bij voldoende inzet zich best kunnen meten aan mannen.
Motorrijden heeft niet zoveel te doen met grote fysieke kracht in mijn opinie.
En fitheid en uithoudingsvermogen kunnen vrouwen net zoveel hebben als mannen.
kijk maar naar onze Dakar dame Mirjam Pol, zei is daar een voorbeeld van.
mijn idee is nog steeds: vrouwen kunnen het net zo goed als mannen (als ze maar willen) :wink:


Yawn,  dan is er nog de splitsing tussen verkeersdeelname en voertuigbeheersing. In het laatste is de gemiddelde man beter dan de gemiddelde vrouw.
Dat is nou eenmaal zo, get over it.
Je hebt altijd uitstekers zoals de gedoodverfde Mirjam Pol, die eerst een transformatie tot kerel heeft ondergaan om enigzins mee te kunnen. (2e vrouw...de 1e was 44ste algemeen...)

Pointless dit.

Waarom zijn in er in talloze sporten nog aparte M/V categoriëen?  Juist, dat een vrouw ook eens op het podium komt.
En een vrouw zal zich door inzet best kunnen meten met mannen, maar niet met mannen die een evenredige inzit bezigen.
De "inhaalslag" bestaat uit het stijgende aantal vrouwen die een typische mannensport bezigen, niet hun resultaten.


Waarom dat ding voor vrouwen geintroduceert wordt ?
Mannen willen geen automaat op de motor want dat is niet stoer.
Vrouwen die niet aan een moto willen omdat dat schakelen zo eng is (en die zijn er, 't zijn niet allemaal suzukigirls) kunnen nu fijn op de automaat rondtuffen en met manlief meedoen
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

karz

Citaat van: "AngelInMe":stupid: Echt weer iets voor mannen om te denken dat ze in iets beter zijn dan vrouwen :banghead4rv:

Dit is geen gedachte, dit is een feit. Kijk naar de islam, of hebben vrouwen het daar goed geregeld ?
Wat willen jullie nu ?  fysieke gelijkheid. Dat is er niet basta.
De sterkste man zal altijd sterker zijn dan de sterkste vrouw op aarde.
Bij alle zoogdieren is er een fysiek verschil tussen man en vrouw, in het voordeel van de man.

Denk je dat wat wetten,hairstylingprodukten,stemrecht,rijbewijs etc. daar wat aan veranderen ?  nee..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

weet je wat het ergste is... zodra ze horen dat zij bij een fysieke test (cooper bijv.) een gunstigere telling krijgen hoor je geen een zeggen "ja maar wacht es... denken die mannen dan dat ze beter zijn ofzo????"  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"ik had niet anders verwacht :?

keej meisjes zijn er mss wat minder mee bezig als ze jonger zijn, gaan wss ook vaker van brommer (scooter) naar auto, om het daar dan vervolgens verder bij te laten.
Gelukkig zijn de vrouwen aan een inhaalslag bezig.
En het zal mij niet verwonderen dat we achter een aantal jaar er helemaal niet meer gek van opkijken als er bijv vrouwen in de GP rijden.
Geslacht is geen graadmeter in het kunnen, bedoel dus te zeggen, dat vrouwen bij voldoende inzet zich best kunnen meten aan mannen.
Motorrijden heeft niet zoveel te doen met grote fysieke kracht in mijn opinie.
En fitheid en uithoudingsvermogen kunnen vrouwen net zoveel hebben als mannen.
kijk maar naar onze Dakar dame Mirjam Pol, zei is daar een voorbeeld van.
mijn idee is nog steeds: vrouwen kunnen het net zo goed als mannen (als ze maar willen) :wink:


Yawn,  dan is er nog de splitsing tussen verkeersdeelname en voertuigbeheersing. In het laatste is de gemiddelde man beter dan de gemiddelde vrouw.
Dat is nou eenmaal zo, get over it.

Onzin, zijn zat mannen die hun motor helemaal niet onder controle hebben, terwijl er ook vrouwen zat zijn die dat wel hebben.
denk dat je veel vrouwen tekort doet door zoiets te beweren.

CiteerJe hebt altijd uitstekers zoals de gedoodverfde Mirjam Pol, die eerst een transformatie tot kerel heeft ondergaan om enigzins mee te kunnen. (2e vrouw...de 1e was 44ste algemeen...)

Pointless dit.
Mirjam is dan wel een potige dame, maar is en blijft een vrouw, hier had ik het dus over fitheid en uithoudings vermogen en dat hebben zowel mannen als vrouwen in dezelfde mate, is trainbaar :wink:

CiteerWaarom zijn in er in talloze sporten nog aparte M/V categoriëen?  Juist, dat een vrouw ook eens op het podium komt.
En een vrouw zal zich door inzet best kunnen meten met mannen, maar niet met mannen die een evenredige inzit bezigen.
De "inhaalslag" bestaat uit het stijgende aantal vrouwen die een typische mannensport bezigen, niet hun resultaten.


De inhaalslag zit hem in het aantal vrouwen dat zich uberhaupt voor het motorrijden interesseert.
En waarom er mannen en vrouwen catogoriëen bestaan bij bepaalde sporten, das duidelijk, een man heeft een heel andere fysieke bouw, een heel aantal procenten spierweefsel meer dan een vrouw, dat is een feit.
Dat zal ik dus ook niet ontkennen!
Een vrouwelijke gewichtsheffer bijvoorbeeld,zal zich dus nooit kunnen meten met een mannelijke collega, maar dat wil niet zeggen dat ze in verhouding minder aankan.

CiteerWaarom dat ding voor vrouwen geintroduceert wordt ?
Mannen willen geen automaat op de motor want dat is niet stoer.
Vrouwen die niet aan een moto willen omdat dat schakelen zo eng is (en die zijn er, 't zijn niet allemaal suzukigirls) kunnen nu fijn op de automaat rondtuffen en met manlief meedoen

nee gelukkig niet allemaal suzuki-girls, zou beetje teveel worden :twisted:

En toch blijf ik van bescheiden mening dat vrouwen net zo goed motor rijden dan mannen.

Motorsport is en blijft voor een groot deel een mechanische sport.
Heeft niet alles met het poppetje erop te maken, is een samenspel, en ik ben echt van mening dat het net zo goed een vrouw kan zijn dan een man. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Citaat van: "Dwars"De Ridley Auto-Glide Chopper speciaal voor Dames; zonder koppeling namelijk ne automaat :lol:

De mannen maken zich hier wel weer erg geliefd bij de dames in het forum. Suzuki-Girl, geef ze gewoon een ban  :rofl:

Efkes serieus, ik ken zelfs een vrouwtje die een dikke 350 kg Harley snel door de bergen kan chaufferen en menige vent op eenzelfde fiets het snot voor ogen rijdt. Je ziet wel dat ze meer moet werken om die lompe bak bij lage snelheid goed in het spoor te houden, maar toch... respect  :worship-cool: .

Er zijn dus best wel uitzonderingen, maar wat mij opvalt dat de dames vaak perse een motor willen rijden die niet voor hun geschikt is, maar er volgens hun wel 'leuk' uitziet. Dan staan ze voor het stoplicht op hun tenen te balanceren of ze hebben b.v. de motor laten verlagen.
Die lelijke choppert van de foto is wat dat betreft zo gek nog niet voor de dames of voor de kleinere heren in maatje 'Hobbit'.  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

karz

Citaat van: "suzuki-girl"

Onzin, zijn zat mannen die hun motor helemaal niet onder controle hebben, terwijl er ook vrouwen zat zijn die dat wel hebben.
denk dat je veel vrouwen tekort doet door zoiets te beweren.

Helemaal geen onzin en ik doe niemand te kort, ik heb het niet over individueen, ik weet ook dat er oma's zijn die de gemiddelde terrascourreur eruitrijden. Ik heb het over gemiddelden.

Citaat van: "suzuki-girl"
Mirjam is dan wel een potige dame, maar is en blijft een vrouw, hier had ik het dus over fitheid en uithoudings vermogen en dat hebben zowel mannen als vrouwen in dezelfde mate, is trainbaar :wink:
Trainbaar of niet. Ik weet wel zeker dat  vrouwen meer uithoudingsvermogen hebben dan mannen , zij moeten tenslotte een kind kunnen baren.


Citaat van: "suzuki-girl"
De inhaalslag zit hem in het aantal vrouwen dat zich uberhaupt voor het motorrijden interesseert.
En waarom er mannen en vrouwen catogoriëen bestaan bij bepaalde sporten, das duidelijk, een man heeft een heel andere fysieke bouw, een heel aantal procenten spierweefsel meer dan een vrouw, dat is een feit.
Dat zal ik dus ook niet ontkennen!
Een vrouwelijke gewichtsheffer bijvoorbeeld,zal zich dus nooit kunnen meten met een mannelijke collega, maar dat wil niet zeggen dat ze in verhouding minder aankan.
Maar in het algemeen wel dus dat de man beter in gewichtheffen is dan de vrouw (om terug te komen op de stelling van AIM).



Citaat van: "suzuki-girl"
nee gelukkig niet allemaal suzuki-girls, zou beetje teveel worden :twisted:

En toch blijf ik van bescheiden mening dat vrouwen net zo goed motor rijden dan mannen.

Motorsport is en blijft voor een groot deel een mechanische sport.
Heeft niet alles met het poppetje erop te maken, is een samenspel, en ik ben echt van mening dat het net zo goed een vrouw kan zijn dan een man. :wink:

Ik denk toch dat je fysique onderschat bij motorsport.
Bij enduro/cross krijg je behoorlijke klappen, ik denk dat een man daar wat beter tegenkan (let op, gemiddeld genomen).
Bij trial of circuitrijden zou ik eigenlijk niet durven te beweren of een vrouw het slechter zou doen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Bianca

ik ben gewoon de beste.. punt uit  :)}

B-Witch

nou Karz dan vatten we de boel samen:

Gemiddeld beheerst een man zijn motor dan beter,
heeft een vrouw een beter uithoudings vermogen.
Bij Cross en Enduro zijn het de mannen die beter zijn,
maar op het circuit zijn we misschien gelijk.
En ik voeg er dan aan toe: vrouwen rijden met meer beleid :mrgreen:

Maw, het staat
Mannen: 2x beter
Vrouwen: 2x beter
onbeslist: 1x

geeft een gelijke stand :wink:

Het is natuurlijk altijd relatief, en uitschieters zijn er zeker bij, naar boven en naar beneden, dat geldt zowel voor mannen als voor vrouwen.
:lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ik haal bier en chips  :lol:

en nee Bianca, jij bent niet de beste  {:)  :)}
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away