V-roehr 1130 superbike

Gestart door DeWitte, 27 maart, 2007, 19:11:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Men neme ne maffe Amerikaan genaamd Walter Roehrich,  :lol:

Ne V- Rod blok :roll:  



Ne MV neus en een 999 benzinetank die dan omgebouwd is tot airbox en de daadwerkelijke tank bouw je onder het zitje :shock:



en bouwt toch een begeerlijk uitziende moto luisterend naar de naam

V-roehr 1130 superbike  8)

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jor

:worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:
Echt een geweldig uitziende motor, en de prestaties zullen er zeer zeker niet om liegen denk ik zo....
Mooie brommert
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Desmo-devil

Prachtige motor, maar wel heel erg afgekeken design !

Trouwens Dwars de tank van een 999 lijkt er in de verste verte niet op !
Lijkt eerder op de oudere 888 modellen.
Kuip is 916 design met 999 lichten.

Steefke™

ook ik zou er niet rouwig om zijn als hij bij mij in de garage zou staan 8)
Smells like rubber

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Trouwens Dwars de tank van een 999 lijkt er in de verste verte niet op ! Lijkt eerder op de oudere 888 modellen.
Kuip is 916 design met 999 lichten.

zeg koempel, ik verdiep me niet in die spaghetti/hamburger meuk :? , don't shoot the messenger :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Desmo-devil"Trouwens Dwars de tank van een 999 lijkt er in de verste verte niet op ! Lijkt eerder op de oudere 888 modellen.
Kuip is 916 design met 999 lichten.

zeg koempel, ik verdiep me niet in die spaghetti/hamburger meuk :? , don't shoot the messenger :lol:

waarmee ik alleen maar wil aangeven hoe lelijk de tank is van een 999 !