brommergezever

Gestart door QuattroFrits, 27 maart, 2007, 18:46:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BeemerBert

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "HD4ever"Heb je enig idee wat een in goeie staat verkerende Kreidler, Puch of Zundapp nog moeten kosten tegenwoordig? Ik heb er werkelijk geen idee van.

Voor een Zündapp KS 50 vragen ze rond de 3000 euro als die helemaal gerestaureerd is met originele onderdelen. Het nieuwe model ('de bolle' noemden ze dat vroeger meen ik) is wat goedkoper, zeg 2/3 van de prijs van het oude 517 model. Voor eentje waar nog wat werk aan is ben je rond de 800 euro kwijt.

517 wordt inderdaad goud voor gevraagd en 529/530 is betaalbaar  :D

Krijg je zoiets
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

HD4ever

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "HD4ever"Heb je enig idee wat een in goeie staat verkerende Kreidler, Puch of Zundapp nog moeten kosten tegenwoordig? Ik heb er werkelijk geen idee van.

Voor een Zündapp KS 50 vragen ze rond de 3000 euro als die helemaal gerestaureerd is met originele onderdelen. Het nieuwe model ('de bolle' noemden ze dat vroeger meen ik) is wat goedkoper, zeg 2/3 van de prijs van het oude 517 model. Voor eentje waar nog wat werk aan is ben je rond de 800 euro kwijt.

Herr Tod en Beemerbert, bedankt voor de reactie. Tjonge €3000,- is een stevige prijs, maar dan heb je ook wat.. Volgens mij koste vroeger een nieuwe Kreidler FL1400,- oud Hollandse Guldentjes. Tja, vroeger was alles goedkoper, zelfs het bier !!.  :wink:
Wil die mooie brommert van Herr tod ook wel voor een "appel en een ei" overnemen. Mooie pics.   :thumbsup:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Toledo

Toen ik 13 jaar was kreeg ik m'n eerste Zundapp (30 jaar geleden) van m'n opa, hij reed er niet meer op, het was een hele mooie blauwe.
Achter zaten dubbele schokbrekers en voor zat een schommelarm vork
Ik dacht dat deze van 1963 was. Na ontvangst werd hij direct gestript, want er moest mee gecrost worden. Ik moet nog ergens een foto hebben zoals ik hem toen verbouwd had. Als ik hem vind plaats ik hem alsnog.
Later nog 4 Zundapps gehad tussen m'n 16de en 18de jaar. zowel voetschakeling als handneukers. Een van die was in het oranje met losse koplamp en had een rond los kilometertellertje, diezelfde was er ook in waterkoeling. Had ik ze nog maar
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Steefke™

K heb er twee gehad volgens mijn allebei van rond bj78, vette duitse vijfbak erop 70cc eurocilinder, 19er bing, jama racepijpje met ks80 bocht en maar lekker met honderd+ door het dorp vlammen. daarnaast heb nog een hele berg vespas en een kreidler RMC electronic versleten.
Smells like rubber

@Nippon

Ik reed vroeger met zoiets zo'n puch  :oops:



tot ik met een frontale botsing kreeg en m'n scrotum lag open ( bleef steken achter de stuurpen  :?

zit nog steeds een stuk wildvlees op m'n zak  :roll:

verder is alles oké  :mrgreen:

BeemerBert

zit nog steeds een stuk wildvlees op m'n zak Rolling Eyes

:D  wat een bekentenissen als we het over onze brommertijd hebben  :D

Maar in ieder geval leuk om nog eens over te zeveren.
Nog een paar jaar en dan zijn we van de categorie:

Opa verteld  :oops:
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"zit nog steeds een stuk wildvlees op m'n zak

vandaar die onrustige rijstijl :)}
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Deze opa 8)  8)  heeft ook zo'n Puch gehad, de laatste keer dat ik hem zag was de dag nadat hij gestolen was, op het woonwagencentrum aan de tudd. weg in Sittard :oops:  :oops:
Toen de politie arriveerde stoven alle (meest gestolen) brommertjes alle kanten op, weg was hij. :twisted:  :twisted:
De agenten zeiden toen tegen mij, schrijf die maar af, die gaat zo ergens in de pers :cry:  :cry:
Gelukkig haalde ik twee weken later m'n rijbewijs en was voorlopig het tweewieleravontuur over :shutup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Citaat van: "HD4ever"Wil die mooie brommert van Herr tod ook wel voor een "appel en een ei" overnemen. Mooie pics.   :thumbsup:

No way Jose :lol: Die gaat niet meer weg. Ben op zoek naar een frame met motorkenteken, kan ik weer rijden op dat ding zonder zorgen over de snelheid 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


BeemerBert

Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!