Hoofdmenu

Ducati 998 sp

Gestart door DeWitte, 14 april, 2007, 19:13:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

CiteerDucati heeft een probleem...
Ducati heeft een homologatie-probleem: de 1098 verkoopt als hete broodjes maar in WSBK mogen ze er niet mee rijden, en de Japanners willen ook in de toekomst geen 1098...Wat te doen? Men neme een 1098, verkleint de slag naar 58.8mm voor nog meer toeren en hangt de fiets vol met koolstof, magnesium (wielen, achterbrug) en titanium (o.a. complete uitlaatsysteem) en Öhlins MotoGP voorvork zodat'ie 160kg droog weegt. Dan bouwt men 500 stuks en het resultaat is: de 998SP
Bron oliepeil

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

:worship-cool:


Hebbehebbehebbe  :lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Desmo-devil


Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"ikke  ook een !

hakki ook..

maar dan wel zonder de witte jeanette velgen..

Steefke™

en een wat vettere sound, ik kwam gisteren een 1098 tegen. Wat mij betreft mag de sound wel wat vetter, want het geluid is volgens mij niet het echte ducati kippevel geluid.
Smells like rubber

Hakinnen

Citaat van: "Steefke"en een wat vettere sound, ik kwam gisteren een 1098 tegen. Wat mij betreft mag de sound wel wat vetter, want het geluid is volgens mij niet het echte ducati kippevel geluid.


alez..met open dempers klinken ze wel okay...er lopen er twee in het ONK

maar alez..je hebt gelijk..de uh.."echte" Duc sound.. de 888 was de laatste..(vindt ik dan he)

:wink:

Desmo-devil