Hoofdmenu

Beemer 450 Enduro

Gestart door Schmetzke, 20 april, 2007, 18:32:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke



Ze lijken het toch een beetje te snappen...

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"wat???  :roll:

Hoe ze de belangrijkste concurrentie, KTM (qua verkoopcijfers), te lijf moeten gaan  :wink:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"wat???  :roll:

Hoe ze de belangrijkste concurrentie, KTM (qua verkoopcijfers), te lijf moeten gaan  :wink:

denk dat BMW zich voor hun verkoopcijfers ech nie hoeft te schamen :roll: dat ze wederom een nieuw segment aansnijden heeft er meer mee te maken dat ze zich op alle (moto) fronten willen manifesteren; of dat de kwaliteit ten goede komt????
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "Dwars"
dat ze wederom een nieuw segment aansnijden heeft er meer mee te maken dat ze zich op alle (moto) fronten willen manifesteren; of dat de kwaliteit ten goede komt????

ik zie een echte voorvork en n ketting.... komt wel goed met de kwaliteit :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"denk dat BMW zich voor hun verkoopcijfers ech nie hoeft te schamen

Zeg ik dat dan?????????????????????????????????????????????????????  :banghead4rv:  :banghead4rv:  :banghead4rv:

KTM is er iig hard aan bezig om BMW van de eerste plaats te stampen!
En BMW zal er alles aan willen doen om dat te voorkomen. Indd door zich op het offroad gebied te richten.

Enneuh.. Kwaliteit? BMW? Welke kwaliteit bedoel je precies?
Heb je dat hok al terug?  :lol:  :lol:  :lol:

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"
ik zie een echte voorvork en n ketting.... komt wel goed met de kwaliteit :mrgreen:

En een zeer interessant linksysteem met öhlins shock  8)

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"KTM is er iig hard aan bezig om BMW van de eerste plaats te stampen!

waar haal je die wijsheid vandaan?? onderbouw het eens met cijfers. in de verkoop top 10 motoren komt KTM nie eens voor :?
BMW daarentegen 2 x. Harley zelfs 1x :mrgreen:

Dus voor zover je "argumentatie" :roll:

en wat betreft dat "hok", :wink:  als jouw husky de helft aan km's zonder revisie draait mag je in je handjes knijpen :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"als jouw husky de helft aan km's zonder revisie draait mag je in je handjes knijpen :roll:

Is ook voor een heel ander doeleind gebouwd. De jouwe om veel km's te draaien... (is niet goed gelukt)

De mijne is meer F1 he... 1 keer heel hard rijden: revisie.  :lol:  :lol:

Zal es wat citaten en cijfers zoeken.. al heb ik er niet echt zin in

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Is ook voor een heel ander doeleind gebouwd. De jouwe om veel km's te draaien... (is niet goed gelukt)

you're full of .... :roll:  

Citaat van: "Schmetzke"Zal es wat citaten en cijfers zoeken.. al heb ik er niet echt zin in

citaten zijn wat anders dan cijfers, maar ik wens je veel sterkte met zoeken :rofl: probeer eens de bovag :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
ik wens je veel sterkte met zoeken

Jammer ik geef het op. Je hebt gewonnen  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

daar zou ik me zeer zeker niet mee schamen  :shock:

heeft er iemand wat specs?
opeloos benzine verslaafd...