Hoofdmenu

Kawasaki ZZR 1400

Gestart door DeWitte, 24 september, 2005, 20:28:34

Vorige topic - Volgende topic

karz

Citaat van: "Dwars"

persoonlijk (ja en dat uit mijn mond) vindt ik de Busa mooier qua lijn van de zijkant; af en toe durven jappen iets te bouwen waar een (afwijkende) lijn in zit :wink:

Dit vind ik alleen opgaan voor Suzuki en Kawasaki trouwens.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gieskes

Citaat van: "karz"

persoonlijk (ja en dat uit mijn mond) vindt ik de Busa mooier qua lijn van de zijkant; af en toe durven jappen iets te bouwen waar een (afwijkende) lijn in zit :wink:

Dit vind ik alleen opgaan voor Suzuki en Kawasaki trouwens.

Die hebben idd een afwijking, de mooie lijnen vind je alleen terug bij de italia(a)n(se)n   :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Motzippaldy

Ik vind allebei lelijk   :shutup:
Proud on the South  

Speedtwin

Overbodige motor..................

DeWitte

Citaat van: "Speedtwin"Overbodige motor..................

wrom?? dan hadden wij hier nix te lullen als we allemaal bijv. een Gs zouden rijden :wink: zou toch saai zijn...........
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Speedtwin

wrom?? dan hadden wij hier nix te lullen als we allemaal bijv. een Gs zouden rijden :wink: zou toch saai zijn...........

Als lid van de BMW GS club kan ik je zeggen dat GS rijden er erover lullen VERRE VAN SAAI IS. (maar waarschijnlijk wist je dit al)............

QuattroFrits

Citaat van: "Speedtwin"

Als lid van de BMW GS club kan ik je zeggen dat GS rijden en er erover lullen VERRE VAN SAAI IS. (maar waarschijnlijk wist je dit al)............

:shock: Lees ik dit nou goed of hoe zit dat :?:  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Als lid van de BMW GS club kan ik je zeggen dat GS rijden er erover lullen VERRE VAN SAAI IS. (maar waarschijnlijk wist je dit al)............

daar gaat het toch helemaal niet om waarde Speedtwin; ff serieus er is toch meer tussen hemel en aarde dan een Gs :roll:  en mekaar wat napraten, zoals bij vele merkenclubs het geval is,  schiet dan toch ook niet op..........
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Dat vinden de leden van de GS club, althans de meeste denk ik.
De leden van de ZZR club zullen waarschijnlijk de ZZR 1400 verre van overbodig vinden,.

Als lid van de Ducati club vindt ik zowel de GS als de ZZR volstrekt overbodig en Duc rijden en erover lullen verre van saai :mrgreen:
Geintjuh he..
Na..

:wink:  :wink:

QuattroFrits

:angel: Gelukkig dat smaken verschillen, anders zou het echt niet meer leuk zijn.

Denk ik. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Als lid van de Ducati club vindt ik zowel de GS als de ZZR volstrekt overbodig en Duc rijden en erover lullen verre van saai
Na.. :mrgreen:

en het sleutelen aan een Duc is ook mooi meegenomen, toch?? je steekt er nog eens wat van op  :twisted:

Hakinnen

Citaat van: "Hakinnen"Als lid van de Ducati club vindt ik zowel de GS als de ZZR volstrekt overbodig en Duc rijden en erover lullen verre van saai
Na.. :mrgreen:

en het sleutelen aan een Duc is ook mooi meegenomen, toch?? je steekt er nog eens wat van op  :twisted:

hmm,.heb er nog nooit een sleutel (afgezien van een imbussleutel voor de olieplug) aangehad , zelfs geen contactsleutel (die heeft ie niet)

wellicht komend seizoen nog wat "op steken"?  :wink:

DeWitte

DeWitte

Wat leest mijn "leupsch" oog :mrgreen:

Mr Haki goes flying op deze zzr1400 :twisted: op deze dus :?:  :?:

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"Wat leest mijn "leupsch" oog :mrgreen:

Mr Haki goes flying op deze zzr1400 :twisted: op deze dus :?:  :?:

:roll:  8)

Nope, ik krijg die geen week of zo te leen...

Yep, over twee weken is ie een paar dagen beschikbaar voor freaks , hebben ze 'm in de test en ga ik zeer zeker een serieuze poging wagen om het ding een dag of zo te rijden..zal geen geheim zijn dat iedereen daar ermee wilt rijden.
Hoop dat ik 'm een dag of zo kan hebben...

ben benieuwd,..de kawa is "open"..teller stopt netjes bij 299km/u maar de    motor gaat gewoon door en is dus niet begrenst maar volledig los..

bye bye busa dus....

ben ook benieuwd wat suzuki nu gaat doen...zij hebben immers sinds 1999 min of meer het "recht op de snelste" , de busa..
Kawa had wel de zx12r die in feite net zo snel was maar die heeft nooit de reputatie van de busa gekregen.

geheel tegen de verwachting in introduceerde kawa onlangs de zzr1400 en gooit daarmee de "big-bike" strijd weer open..
Terwijl suzuki eerder verklaarde dat er geen opvolger voor de busa zou komen graaft kawa de strijdbijl weer op en introduceert niet alleen een motor die sterker is dan de busa maar schendt ook nog eens het ""gentlemens agrement" door niet te begrenzen bij 299km/u..

Ik denk dat suzuki het niet op zich laat zitten, dat zijn ze de busa en hun reputatie verplicht...
Ik zou er niet gek van opkijken als we opnieuw de "big-bike oorlog" te zien krijgen volgend jaar...
waren het eerder de busa versus de ZX12R..
Nu zullen het de ZZR1400 versus een nieuwe (1500cc??) busa worden.

als suzuki de uitdaging aanneemt tenminste.......?

alé, voorlopig ga ik proberen da kawahok ff te lenen en een stuk asfalt te vinden waar 300+ mogelijk is.. :twisted:
en ik moet mijn motorpak nu toch maar eens laten fixen en alvast beginnen met grote verhalen verzinnen..hahaha..

;)