Hoofdmenu

Kawasaki ZZR 1400

Gestart door DeWitte, 24 september, 2005, 20:28:34

Vorige topic - Volgende topic

May Day

Suzuki uitdaging aannemen? Zeker, krijg je een suzuki GSXZZR 1400 met blauw witte kleurstelling. Net zoals kawa destijds opeens een mooie allroad had die ontzettend veel afweek van de V-Strom......  :roll:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

DeWitte

http://www.motorxperience.tv/include/video/video.asp?vid_id=631

filmpje vd snelste productiemotor ter wereld op dit moment 8)  ik vin um life wel wat hebben :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Die uitlaten hadden ze nog liggen op zolder :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

B-Witch

Imposante verschijning!  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Yeah..en gelukkig heeft "mental theo :thatsgay: verstand van motoren.. :banghead4rv:

ik vindt het (ff afgezien van de filmkes) motorexperinc..dingesgedoe maar één promopraatprogramma..

B-Witch

Citaat van: "Hakinnen"Yeah..en gelukkig heeft "mental theo :thatsgay: verstand van motoren.. :banghead4rv:

ik vindt het (ff afgezien van de filmkes) motorexperinc..dingesgedoe maar één promopraatprogramma..

Ja sure, moet toch ergens van betaald worden  :wink:
en ik zie um graag die Theo  :angel:

vond die kawa op foto's een beetje twijfelachtig, een ZZR in ut zoer zal ik maar zeggen, maar nu op filmbeeld toch een mooie bike
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Yeah..en gelukkig heeft "mental theo :thatsgay: verstand van motoren.. :banghead4rv:

:shock: niet dan ?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Zo zijn alle nederlandse motorprogramma's wat ik tot nu toe gezien heb. En iedere keer die dikkop van knmv met zijn safety lecture en slipgedoe :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"

Zo zijn alle nederlandse motorprogramma's wat ik tot nu toe gezien heb. En iedere keer die dikkop van knmv met zijn safety lecture en slipgedoe :roll:

da klopt..omdat ze allemaal gesponsord worden en allemaal zonder die sponsoring  / adverteerders geen programma kunnen bekostigen..

Ik zal dat niet zeggen over de bladen...weet wel dat dat nog steeds het voordeel van bijvoorbeeld motorfreaks.nl is...geen kosten voor druk, oplage en distributie ...dus niet afhankelijk van adverteerders budget ..dus in staat om zelfstandig zonder sponsoring rond te komen en dus in principe lak te hebben aan adverteerders en sponsors..

als bijvoorbeeld de zzr1400 een scheitbak is schrijven ze dat (op een nette manier)...of kawa dat nu leuk vindt of niet..ze hebben kawa en het kawa advertentiebudget niet nodig dus hoeven ze daar ook geen rekening mee te houden..

en geloof me...ik heb het meerdere malen mee gemaakt...er zijn regelmatig de nodige discussies met de importeurs over wat er over een motor geschreven gaat worden..tot een hele hoop gezever aan toe..
Ik heb destijds een hoop gezeik gehad over de 2004 gsx-r750..de importeur was het volstrekt niet eens met "de mening" en wat er geschreven zou gaan worden...we hebben het toch geschreven...het gaat er ook een beetje om hoe je het brengt he..

als ik bij motorexperience steeds ga roepen dat de zzr1400 een scheitbak is , trekt eerst de safegroep en daarna kawa nederland de stekker eruit en hebben we geen motorexperience meer..

wordt dus tijd dat iemand dat gaat roepen..

;) :mrgreen:

DeWitte

:mrgreen: ok die Kawa zzr1400 is een schijtbak, safe is de motomaffia en dat "motoprogje" Mxperience is bagger :lol:

trouwens menthal theo is a childmolester :rofl:

zoe jot???

Hakinnen

Afgelopen vrijdag objectief gemeten (jaros testbank)

ZZR 1400: 120KW aan het achterwiel (is ca 163 achterwielpk's)

Is (voor de optimisten) ca 183 pk aan de krukas (zonder ram-air)

alé...

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Hakinnen"Afgelopen vrijdag objectief gemeten (jaros testbank)

alé...

Dan hoeft de Hayabusa zich nog niet echt zorgen te maken, want die waarden, gooit mijn Busa er ook spontaan uit, he he, kan ik vannacht weer rustig gaan slapen. :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"

alé...

Dan hoeft de Hayabusa zich nog niet echt zorgen te maken, want die waarden, gooit mijn Busa er ook spontaan uit, he he, kan ik vannacht weer rustig gaan slapen. :D  :D

wel ook een paar kilo's meer he Tonnie?? die Busa dan he :mrgreen:

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"

alé...

wel ook een paar kilo's meer he Tonnie?? die Busa dan he :mrgreen:

Dat is correct, de pk gewichtsverhouding, valt ten nadele van mij uit, en niet alleen dat de Busa een 30 kg zwaarder is :D  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

alé...

valt tegen  :twisted:
mijn busa had op diezelfde bank ook al 160 achterwiel pk's

hoeveel koppel leverde die Kwak ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009