Suzuki-Girl's MAG Aktie

Gestart door suzuki-girl, 01 mei, 2007, 20:43:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

scan het artikel ffkes in Frits en laat ons meegenieten
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

 :oops: Het lukt me even niet met inscannen.  :oops:

:lol: Dan maar typen. :lol:

ONDERPLANK ECHT.

De kurkentrekker bij de Julianabrug in Echt gaat ze ook krijgen : motorvriendelijke geleiderails.
Dankzij deenthousiaste inzet van twee MAG-leden (Ray en Nicole) heeft de gemeente Ohé en Laak
aan rijkswaterstaat Limburg gesteld dat zij de overdracht van de aansluiting pas zullen accepteren
als de onderplank geplaatst is.
Die komt er dus.
Nu nog een belijning die in overeenstemming is met het ontwerp van de weg.
Wordt vervolgd.

Dit is voorlopig de volledige tekst van het artikel.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Jep,
Alleen is het de gemeente Echt die de brug niet accepteert zolang hij niet aan specificaties voldoet ;)
Zo zie je maar weer, dat er toch nog wat te bereiken valt, ook voor een doodgewone griet uit Ohe en laak,
Eerlijk is eerlijk, de MAG heeft veel gedaan ervoor, en ook Ray heeft een behoorlijk stukje bijgedragen :cool:

ben alleen benieuwd wanneer alles gaat gebeuren wat betreft werkzaamheden hier ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: suzuki-girl op 05 oktober, 2007, 19:48:05
ben alleen benieuwd wanneer alles gaat gebeuren wat betreft werkzaamheden hier ;)

Dat is natuurlijk even (of langer) afwachten.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Ik hou het in de gaten, zodra ze beginnen, sta ik er met mijn fototoestelke bij :yes6rs:
Voor wat de belijning betreft, die zal ook wel volgen.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Menke

Citaat van: suzuki-girl op 05 oktober, 2007, 19:48:05
Jep,
Alleen is het de gemeente Echt die de brug niet accepteert zolang hij niet aan specificaties voldoet ;)
Zo zie je maar weer, dat er toch nog wat te bereiken valt, ook voor een doodgewone griet uit Ohe en laak,
Eerlijk is eerlijk, de MAG heeft veel gedaan ervoor, en ook Ray heeft een behoorlijk stukje bijgedragen :cool:

ben alleen benieuwd wanneer alles gaat gebeuren wat betreft werkzaamheden hier ;)

Zonder woorden :thumbsup:

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

YESS!!!!!!!!!!!! :yes6rs:

Ik vond net een brief van Rijkswaterstaat in de bus.

zal even citeren:

CiteerGeachte mevrouw K
,
In vervolg op uw schrijven van 4 mei jl, waarin u een aantal zaken belicht ten behoeve van de verkeersveiligheid op de brug over het Julianakanaal te Echt, willen wij u van het navolgende in kennis stellen.

Allereerst willen wij onze welgemeende verontschuldigingen aanbieden voor de vertraging in het beantwoorden van uw brief. de vertraging is echter onstaan door het feit dat wij een bepaald tijdsbestek hebben moeten uittrekken om de verkeerssituatie nogmaals grondig onder de loep te nemen.
Naverschillende onderzoeken en overlegvoeringen met andere disciplines hebben wij besloten om asmarkeringen aan te brengen. Deze asmarkering zal niet conform uw voorstel worden uitgevoerd, maar er zal een markering aan gebracht worden die past bij dit soort wegen (nl, de zogeheten"puntmarkering")
Voor wat betreft de geleiderail, hebben wij besloten om een onderplank in de geleiderail van de buitenbocht te plaatsen, zodat er een veilige situatie ontstaat.
Uiterlijk week 47 van dit jaar zullen deze werkzaamheden plaatsvinden.

Wij danken u voor uw reactie en het meedenken in deze situatie en hopen u met deze reactie voldoende te hebben geinformeerd.

is getekend door een ingenieur, die projectleider brugverhoging Echt is....

Enne dus weten we ook wanneer: week 47 :worship-cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: suzuki-girl op 31 oktober, 2007, 21:32:11
Enne dus weten we ook wanneer: week 47 :worship-cool:

Wel foto's maken van die werkzaamheden.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Citaat van: suzuki-girl op 31 oktober, 2007, 21:54:56
:yes6rs:

Gefeliciteerd met dit resultaat  :worship-cool: Ben vanmorgen nog twee keer met de auto door die bocht gereden en het is echt gevaarlijk. De tegenliggers, die de berg af komen, hebben niet in de gaten dat ze al op op de verkeerde weghelft zitten. Er waren in de bocht vanmorgen al een paar man met rode vestjes aan het werk bij de vangrail. Kon niet zien wat die daar deden, want ik moest op de weg letten. :mrgreen:

grtz HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

Citaat van: HD4ever op 31 oktober, 2007, 22:29:59
Citaat van: suzuki-girl op 31 oktober, 2007, 21:54:56
:yes6rs:

Gefeliciteerd met dit resultaat  :worship-cool: Ben vanmorgen nog twee keer met de auto door die bocht gereden en het is echt gevaarlijk. De tegenliggers, die de berg af komen, hebben niet in de gaten dat ze al op op de verkeerde weghelft zitten. Er waren in de bocht vanmorgen al een paar man met rode vestjes aan het werk bij de vangrail. Kon niet zien wat die daar deden, want ik moest op de weg letten. :mrgreen:

grtz HD4ever.


Och dat zijn de mannen van de groen voorziening, die staan daar hun schoffels warm te houden :lol:

Tis idd een heel gevaarlijk stukje weg, zelf heb ik er al verschillende dingen meegemaakt, die ook maar net goed gingen. :?
Dus wordt nu echt hoogste tijd dat er wat gedaan wordt, want het was een kwestie van tijd tot er eens iets echt ergs ging gebeuren daar
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Er staan stippels op de weg  :shock:
iig ze zijn begonnen :cool:

foto volgt ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen