Dwars goes hooligan???? 950SM proefrit

Gestart door DeWitte, 04 mei, 2007, 10:06:11

Vorige topic - Volgende topic

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

zeg Hub  :wink:

dat zadel hard hé  :roll:

als of iemand in je anus zit  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "karz":rofl: quality reading dit :rofl:

only to please you :lol:

Citaat van: "Hakinnen""de zithouding is niet goed!"  :)}  :)}  

Amai...de zithouding is niet goed..  :rofl: ...

Dat zei/schreef ik niet, ik zei, ik zat er k*t op voor mijn gevoel :? wss ongewend (zei schmetzke ook al) maar (nog) niet mijn ding zeg maar. En ik twijfel nog steeds meer hoor. Wellicht kwestie van ander stuur en zadel aanpassen :roll: zou zo maar een optie kunnen zijn {:)

Citaat van: "Hakinnen""
Das e machien voor te duchtig te bollen..hoppa...starten..mes tussen de tanden, vetvale blik opzetten en jagen op leren-broeken-franjele-jassen-chopperboyz, Supersporters met maagdelijke Knee-sliders en te witte racelaarzen en Fazer  :thatsgay: rijdende Jaenettekes...
Uurke raggen ..uurke later weer thoes bie de vrouw

zo mot dat ...
kan ik ook met de stoomboot, zelfs Ducatisten krijg ik aan ut zweten :twisted: no problemo :whipping:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Hakinnen""
en jagen op  witte racelaarzen Jaenettekes...

:shutup:
Proud on the South  

Herr Tod

Kwestie van wennen, echt wel. Toen ik de GSXR voorvork er in had en de eerste keer ging rijden werd ik bijna depressief. Kreeg geen bocht meer fatsoenlijk gefixed, ik vond het verschrikkelijk zitten, zwaar... ik was zelfs aan het denken om alles terug te bouwen :shock: Maar goed, dat had ik al verwacht en Hakki had nog zo gezegt "Eerst een week wennen, en dan pas aan schroefjes gaan draaien!". Als ik nu terug denk aan de originele voorvork spaghetti tijd krijg ik bijna de slappe lach.

Nou was dat bij mij alleen een voorvork, dus bij een andere motor, die ook nog eens van een heel ander kaliber is, is dit nog veel erger.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

B-Witch

Je moet een motor pas aanschaffen als jij je er echt tevreden mee voelt, wennen moet altijd, maar als er echt dingen zijn die je echt niet prettig, of goed vind, moet je hem in mijn opinie niet aanschaffen.
Je kan ook denken, ik leer er wel mee leven, maar na een bepaalde tijd loopt je wel het grote risico dat je je eraan gaat storen. :?

Het kost toch een hoop eurokes, en als het dan nog niet is wat je echt zoekt, zou ik als ik jou was toch echt doorzoeken, er is genoeg moois op de markt, en voorlopig heb je je stoomboot nog :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Allez Dwars, dat wist je van tevoren. Als je zo van je Beemer afstapt op een KTM dan kan je verwachten dat de zitpositie in eerste instantie tegen valt. Ga vanmiddag maar eens op mijn nieuwe zadeltje zitten dan weet je meteen wat hard is. Ik vind dat overigens wel comfi ook op langere ritten.
Deze motor is totaal anders dan wat je gewend bent . Is geen vergelijk.
Ik denk wel als ik je relaas lees, dat het Fungehalte van deze fiets enorm hoog is en zoals Hakki al zij, daar zal je de meeste tijd toch mee bezig zijn, rijden voor de fun. Ik mis het monstertje nog elke dag, niet omdat het zo een geweldige moto was maar puur voor het fungehalte !!
Ik denk dat als je twee weken op die KTM rondtuft dan heb je het niet eens meer over de beemer.
Ik heb trouwens mooie oranje folie voor het helmpke  :lol:

Steefke™

Citaat van: "Desmo-devil"Ik trouwens mooie oranje folie voor het helmpke  :lol:
:)}  :thumbsup:
Smells like rubber

Joep

Geweldig om te lezen Dwars.

Yep, overduidelijk dat hier geen politiek correcte journalist achter zit :rofl:

Maar tis wel duidelijk geworden dat je die KTM gewoon iet moet vergelijken met de Beemer, maar op zijn eigen kwaliteiten moet inschatten. En of jij nu het ene boven het andere belangrijker vind, dat moet je natuurlijk zelf uit maken.

Ook leuk om te lezen dat je jezelf twee uur bezig hebt weten te houden met het rondje Haelen-Buggenum-Horn. Maar die slinger langs de centrale is lekker up-tempo te nemen :twisted:

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"als of iemand in je anus zit  

he?  :shock: als jij het zegt neem ik het zo van je aan :mrgreen:

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

de voorzet is gegeven :?:
Beemer verkocht :?:
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: "Steefke"
Beemer verkocht :?:

yep 8)

Schmetzke

:stupid:  :shock:  :shock:

Koopt ie um, of koopt ie um niet  :o

DeWitte

niet voor te stellen wa? dat ik me stoomboot heb verkocht :shock: had ik zelf ook wel :? iig ik ga ervan uit dat de koper zijn verplichtingen/afspraken nakomt :wink: hij zou vanaaf een aanbetaling doen en volgende week als hij um komt halen de rest.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"niet voor te stellen wa? dat ik me stoomboot heb verkocht :shock: had ik zelf ook wel :? iig ik ga ervan uit dat de koper zijn verplichtingen/afspraken nakomt :wink: hij zou vanaaf een aanbetaling doen en volgende week als hij um komt halen de rest.

Ja maar... Ga je dan serieus die 950 halen?