Dwars goes hooligan???? 950SM proefrit

Gestart door DeWitte, 04 mei, 2007, 10:06:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"niet voor te stellen wa? dat ik me stoomboot heb verkocht :shock: had ik zelf ook wel :? iig ik ga ervan uit dat de koper zijn verplichtingen/afspraken nakomt :wink: hij zou vanaaf een aanbetaling doen en volgende week als hij um komt halen de rest.

Ja maar... Ga je dan serieus die 950 halen?

Ik weet het echt nog niet Guido :? Eerst deze verkoop afhandelen en ff rustig kijken en wellicht nog enkele proefritten doen op verschillende brommers lijkt mij de juiste volgorde. Centen kan je toch maar 1x uitgeven.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"niet voor te stellen wa? dat ik me stoomboot heb verkocht :shock: had ik zelf ook wel :? iig ik ga ervan uit dat de koper zijn verplichtingen/afspraken nakomt :wink: hij zou vanaaf een aanbetaling doen en volgende week als hij um komt halen de rest.

Ja maar... Ga je dan serieus die 950 halen?

Ik weet het echt nog niet Guido :? Eerst deze verkoop afhandelen en ff rustig kijken en wellicht nog enkele proefritten doen op verschillende brommers lijkt mij de juiste volgorde. Centen kan je toch maar 1x uitgeven.

suc6
Smells like rubber

angel

DWARS,

gefeliciteerd met de verkoop

en gekocht heb je zo iets

bij beerens motor staan ook altijd leuke motors, mss een tip.

http://www.beerensmotoren.nl/

succes met zoeken!!

Road Racing Tonnie

Gefeliciteerd met de verkoop, en ik wist het, dat eens de tijd komt dat je ook toetreedt tot de Hayabusa gilde, daar is het nooit te laat voor, i.i.g van harte welkom. :oops:  :oops:  :oops:  :D  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********