Nieuwe moto.

Gestart door NrGiZeR, 09 mei, 2007, 15:36:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

NrGiZeR

Ben op zoek naar wat nieuws voor op de straat.

Heb het helemaal gezien wat betreft het supersport gebeuren op straat.
Als je eenmaal op het circuit gereden hebt kom je tot veronderstelling dat een ss op de straat onder het rijden makkelijk nog een boek kan schrijven hoe zeer hij zich verveeld.

Maar dit terzijde, de nieuwe vlam wordt naar alle hoogstwaarschijnlijkheid een Super Motard. Dit heeft me min of meer toch altijd een beetje gekieteld en indruk op me gemaakt. Nu heb ik hier de ballen verstand van en wil dus jullie mensen met meer ervaring op het Supermotard gebeuren vragen hoe jullie meningen over bepaalde merken is.

En welke jullie me aanraden en ten strengste afraden.

En aub geen OFFTOPIC GENEUZEL.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

DeWitte

wellicht ietwat vrij, maar ik vraag het toch :mrgreen: "wat is je budget?"
voor 11dzd staat die KTM950 SM bij Napoleon in Haelen. (deze zelfde haal je trouwens voor 8dzd uit duitsland) Haelen is iig vlak bij jou thuis, bel die gast ffkes voor een proefrit? dan weet je al iig of het SM-en je ligt (of zit :rofl:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

NrGiZeR

Hmmm, voor een 8 dzd ben ik wel te vinden. Maar als je dan de BPM erbij gaat tellen zal er niet veel om gelogen zijn denk ik.

En naar Napoleon ga ik niet heen, is niet mijn favoriet.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Schmetzke

Citaat van: "NrGiZeR"
Maar dit terzijde, de nieuwe vlam wordt naar alle hoogstwaarschijnlijkheid een Super Motard.

Whohoo.... Eindelijk het licht gezien?  :mrgreen:  :thumbsup:

Wat voor soort SM zoek je? De ultralichte hardcore SM, of de iets meer straatgerichte SM (ook geschikt voor langere afstanden, maar dus veel minder hardcore en dus zwaarder en minder vermogen...)

WhomBom

hardcore wil wel ook zeggen om de 2000 km banden en olie wisselen wa  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"hardcore wil wel ook zeggen om de 2000 km banden en olie wisselen wa  :shock:

Afhankelijk van je rijstijl ja  :lol:  :lol:  :lol:

WhomBom

anders heb je ook geen hardcore nodig wa....  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

NrGiZeR

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "NrGiZeR"
Maar dit terzijde, de nieuwe vlam wordt naar alle hoogstwaarschijnlijkheid een Super Motard.

Whohoo.... Eindelijk het licht gezien?  :mrgreen:  :thumbsup:

Wat voor soort SM zoek je? De ultralichte hardcore SM, of de iets meer straatgerichte SM (ook geschikt voor langere afstanden, maar dus veel minder hardcore en dus zwaarder en minder vermogen...)

Als ik een bepaalde kant op ga, kies ik altijd voor het uiterste en ja HARDCORE.

Ga toch nooit lange afstanden rijden. Die tijd is geweest.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Youp

husky SMR510... kost je nieuw wel 10k en moeten nog andere velgen op...

anders een mooie 2e handse WR450F...

een DRZ400 is een goedkopere oplossing en met wat sleutelwerk net zo snel als zijn 450cc broers en ze zijn erg betrouwbaar en onderhoudsvriendelijk. voor 8000 euro ben je in ieder geval een heeel eind opweg

blijf het liefste ver van KTM LC4's... dat zij echte rammelbakken, gaat vanalles aan stuk..
opeloos benzine verslaafd...

WhomBom

Citaat van: "Youp"husky SMR510... moeten nog andere velgen op...


wroOom?

was mis met de originele dan?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

hier wat leuk speelgoed

Smells like rubber

Motzippaldy

Citaat van: "Youp"husky SMR510... kost je nieuw wel 10k en moeten nog andere velgen op...



blijf het liefste ver van KTM LC4's... dat zij echte rammelbakken, gaat vanalles aan stuk..


Bullshit vraag maar vriend van Schmetzke welke gaat stuk  :rofl:
Proud on the South  

Steefke™

Citaat van: "NrGiZeR"Hmmm, voor een 8 dzd ben ik wel te vinden. Maar als je dan de BPM erbij gaat tellen zal er niet veel om gelogen zijn denk ik.

En naar Napoleon ga ik niet heen, is niet mijn favoriet.

:stupid:

een kennis van me kocht daar een GSXR 750R bij nader onderzoek bleek dat ze een afgetakeld blok onder het ding hadden geschroefd :guns: en het goede blok onder de ander motor
Smells like rubber

Youp

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Youp"husky SMR510... moeten nog andere velgen op...


wroOom?

was mis met de originele dan?

die rij je binnen no time aan gort... slechte kwaliteit en slap aluminium... "sanremo"  :?  bekijk die van guido maar eens ;)

-edit-

drzje staat standaard tenminste op excels... dat is beter... en dat voor 6000 euro  :roll:
opeloos benzine verslaafd...

Youp

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Youp"husky SMR510... kost je nieuw wel 10k en moeten nog andere velgen op...



blijf het liefste ver van KTM LC4's... dat zij echte rammelbakken, gaat vanalles aan stuk..


Bullshit vraag maar vriend van Schmetzke welke gaat stuk  :rofl:

ik heb zelf een LC4 gehad... 5000km mee gereden en het heeft me aan kapotte motordelen zo'n 1350 euro gekost... daarbij ken ik wat meer vrienden van schmetzke die 660's gehad hebben waar ook vanalles aan mankeerde binnen no-time...
opeloos benzine verslaafd...