Albert Verlinden is een motor nazi!

Gestart door turbo, 08 mei, 2007, 22:18:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: "turbo"Hallo,

Ik kom net thuis van mijn werk en zie dat vieze mannetje van een Albert Verlinden op Rtl Boulevard keihard beweren dat hij in de file BEWUST  :shock: zijn auto graag klem zet tegen de middenlijn van de rijbaan om motorrijders opzettelijk te hinderen.

 :shock:  :shock:

euhhh........waarom wil je eigenlijk in 's hemelsnaam uberhaupt naar dat baggerprogramma kijken ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

turbo

Ik zette net de tv aan om A-team te gaan kijken :P , maar ik koos de verkeerde zender 8)
f you are in a fair fight...your tactics suck!

enne... oeverloos gezwets op een motorforum euver topics die neet euver motors gaon, sucks nog veul mjer.

DeWitte

Citaat van: "turbo"Ik zette net de tv aan om A-team te gaan kijken

:rofl:  :thumbsup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "turbo"Ik zette net de tv aan om A-team te gaan kijken :P , maar ik koos de verkeerde zender 8)
:worship-cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: "turbo"Ik zette net de tv aan om A-team te gaan kijken :P , maar ik koos de verkeerde zender 8)

het is je vergeven :wink:
Daarom heb ik het niet gezien het A-team was veel te spannend om om te schakelen naar dat mietje
Smells like rubber

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten