Superrally 24-28 Mei 2007

Gestart door HD4ever, 18 mei, 2007, 10:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Ieder jaar wordt in een ander Europees land de Superrally gehouden. Vorig jaar was dit in Noorwegen en komend jaar in Denemarken. Dit jaar is sinds 1995 Nederland weer eens aan de beurt.

Volgende week Donderdag 24 Mei t/m Maandag 28 Mei start de Superrally van de FHDCE ( http://www.fhdce.eu/ )
De organisatie in Nederland is in handen van de Harley Davidson Club Nederland ( http://www.h-dcn.nl/ ).
De site van de superrally is: http://www.superrally2007.nl/

Het betreft een 'Harley en Indian only' treffen, echter voor motorrijders met andere merken is ook iets geregeld en zij zijn natuurlijk ook welkom op deze 4 dagen non-stop party.  :wink:  Op de 4 bühne's zullen er voortdurend bands optreden en andere  'bezienswaardigheden'.  :worship-cool:  

Op de site van www.politie.nl ( regio Gelderland ) staat het volgende:

Superrally 2007
 
Harley Davidson bijeenkomst in Bussloo

 
Elk jaar wordt door en voor liefhebbers van Harley Davidson motoren een bijeenkomst, genaamd Superrally, georganiseerd. Tijdens deze Superrally treffen Harley Davidson eigenaren en liefhebbers elkaar vanuit de hele wereld. De editie 2007 is in handen van de Harley Davidson Club Nederland en wordt gehouden op Bussloo.

Als ontmoetingsplaats voor dit meerdaagse gebeuren is in 2007 gekozen voor het recreatiegebied Bussloo in de gemeente Voorst. Het evenement vindt plaats van 24 tot en met 28 mei 2007. Bussloo is gelegen in de stedendriehoek Apeldoorn-Deventer-Zutphen. Het terrein is zeer goed te bereiken via de snelwegen A1 (E30) en de A50.

Naar verwachting zullen tussen 13.000 en 15.000 liefhebbers op het evenement afkomen. Tijdens de happening zijn er allerlei activiteiten gepland.

Rondom dit gebeuren is er een verhoogde politie-inzet. Deze zal zich met name richten op de aan- en afvoer van de verkeersdrukte rondom dit festival en het verkeer in de wijde omgeving van het terrein.

Tijdens dit evenement controleert de politie streng op de naleving van de verkeersregels. Dit geldt met name voor snelheid en de helmplicht. Er is voor geen enkele verkeersregel ontheffing verleend.  :fuckyou:  

Op het recreatiegebied geldt een maximumsnelheid van 10 km p/u en is zoveel mogelijk eenrichtingsverkeer ingesteld. Het terrein heeft een aantal gescheiden ingangen en uitgangen.

De organisatie (HDCN) heeft een website waarin alles over het festival zelf is te lezen. Het adres van deze site is www.superrally2007.nl. U vindt op die site de exacte routebeschrijvingen en  locatieaanduidingen, alsmede het programma van het evenement.


grtz HD4ever  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

Ik ga vertrek vrijdag, verslag volgt.
God Forgives, I Don't

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

Citaat van: "maurice"Ik ga vertrek vrijdag, verslag volgt.

Hoi Maurice,

Ik ben er Donderdagmiddag al. Neem mijn foto kamera natuurlijk ook mee. Je weet maar nooit wat je voor de lens krijgt.   :rofl:

Hier alvast de weersvoorspelling voor Bussloo:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

Zorg jij nou maar voor een leuke sfeerimpressie...
(graag ook es wat motorhunks voor je camera estebleef, zodat wij dames ook weer eens wat te smullen hebben):angel:

Heel veel plezier HD, en Maurice :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Zorg jij nou maar voor een leuke sfeerimpressie...
(graag ook es wat motorhunks voor je camera estebleef, zodat wij dames ook weer eens wat te smullen hebben):angel:

Heel veel plezier HD, en Maurice :wink:

idd, have fun en veel piccie's maken wa? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "suzuki-girl"Zorg jij nou maar voor een leuke sfeerimpressie...
(graag ook es wat motorhunks voor je camera estebleef, zodat wij dames ook weer eens wat te smullen hebben):angel:

Heel veel plezier HD, en Maurice :wink:

We zijn weer terug van de Superrally. Het was een schitterend feestje op een mooie locatie bij redelijk mooi weer.  Dus hier een paar pics van het gebeuren.

Donderdagmorgen om 09:00 uur met 3 man vertrokken. Aangezien het maar 160 km was besloten alleen binnendoor te rijden. De rit ging dus alllerlei dorpjes en dijkweggetjes en zelfs een aantal malen over de ijsel, Maas en Rijn met de veerboot.



Om 15:00 uur kwamen we aan in Bussloo, waar bij de ingang 'gezichtscontrole, was en regelmatig een biker eruit werd gepikt voor controle door de politie op drugs, wapens, papieren, enz. enz. Ook een zeer tegenstribbelende Angel voor me was het haasje, en ik mocht doorrijden met mijn eerlijk smoelwerk.  :D  

En ook dit is een HD en mocht dus gewoon binnen !


Er waren voor de 13000 tot 15000 bikers 4 aaneengesloten campings, waar het op donderdag nog erg leeg was, en we dus alle keus hadden waar we de tenten neergooien. We kozen voor een mooi plekje aan het meer tussen de Engelsen, Denen en Zwitsers.



Uitzicht vanuit mijn tent:


De trilplaten staan geparkeerd en de party kan starten.


Het main event terrein is nog leeg op donderdag! Filmpje !
http://www.youtube.com/v/F4Vnm61vJ-o" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

En dan sta je daar als band op Donderdagmiddag te spelen in een lege tent.




Op Vrijdagmiddag begint het al lekker vol te lopen. Filmpje!
http://www.youtube.com/v/CyjGLaeZ-Ak" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">



http://www.youtube.com/v/UOvT0wmPcY4" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

http://www.youtube.com/v/Ottqa-egroo" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Tot zover een paar sfeer foto's en filmpjes !

grtz HD4ever !
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

HD4ever

Hier nog enkele van mijn pics.

De locatie is perfect gekozen aan een mooi meer.









De biertent staat aan het strand, dus perfect !!  :D












En sommige zijn al vroeg op de dag de weg kwijt en staan bezopen een half uurtje te genieten van het zonnetje. Mot kunne!


Volgens de dames aan onze tafel zou van z'n 'zaakje' na een half uur in het nog frisse water niets meer overblijven. Het manvolk had zoiets van ga zwemmen of verzuip jezelf :rofl:


More to come !!
grtz HD4ever  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Steefke™

Hey HD4LIVE
gezellige boel jammer dat ik niet mee mag met d'n husk, kennis van me is ook bij de HDCN hij rijd alleen niet meer zo veel heeft veel last van z'n arm na dat ze hem een jaar of 4 geleden van de motor hebben gereden.
Smells like rubber

B-Witch

tot nu toe een leuk verslag, ben benieuwd naar de rest :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

De organisatie zat goed in elkaar. Ieder morgen kon iedere deelnemer aan de rally zijn gratis onbijt met koffie ophalen. Voor de pechvogels was er zelfs een werkplaats en een supermarkt in een tent opgebouwd.

Er was een grote douche tent, maar je ligt aan een meer dus...






Op de Zaterdagmorgen regende het iets, maar er was de hele dag genoeg te doen.






Op de markt lopen ook rare snuiters rond  :wink:

http://www.youtube.com/v/QCLnF9w_Ylk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Zelfs de HA waren op de markt met verkoop.


De bands speelden gelijktijdig in de 3 grote rode tenten. Alle genres van Rock, Blues tot Heavy Metal en Soul waren te horen.



Filmpje !!
http://www.youtube.com/v/2gNwCDfzJgg" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

http://www.youtube.com/v/mMSVzmKbIiY" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Grtz HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

HD4ever

De bikes:

Tja, dan kom je helemaal uit Polen met je Mexicaanse politie ( ratbike ) Harley, moet je ook nog dagen sleutelen aan je ontsteking maar dan dan doet hij 't weer. Pracht HD Techniek hè?  :twisted:









Er waren er meer met oude bikes: SMOOI !










Een bus Penzoil kan dus deel uitmaken van een HD smeer systeem.  :D






De Bands:


















De Bikers:





















Tot zover de pics en video's van de SR2007. Het was een geweldig feest. Geen enkele vechtparty of andere rotzooi en iedereen ging lekker z'n gang. Wie er niet was is zelf schuld !!  :wink:

Grtz HD4ever  :twisted:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

leuke foto's hd, ik heb je jammergenoeg niet gezien het weekend(is ook moeilijk met 10 a'15000 man op het terrein, kon de helft van de tijd mijn clubmaten niet vinden, lang leven de gsm!!!!) Dit is leuk voor iedereen!!! ook voor niet harley rijders(aparte parkeerplaats, maar wel zeer welkom)
Zelfs ik harley fanaat in hart en nieren(shovel dan toch), kon op het laatste geen harley meer horen, tot diep in de nacht komende en vertrekkende motoren, burnouts enz. enz. mijn foto's en verslag volgen.
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: "maurice"leuke foto's hd, ik heb je jammergenoeg niet gezien het weekend(is ook moeilijk met 10 a'15000 man op het terrein, kon de helft van de tijd mijn clubmaten niet vinden, lang leven de gsm!!!!) Dit is leuk voor iedereen!!! ook voor niet harley rijders(aparte parkeerplaats, maar wel zeer welkom)
Zelfs ik harley fanaat in hart en nieren(shovel dan toch), kon op het laatste geen harley meer horen, tot diep in de nacht komende en vertrekkende motoren, burnouts enz. enz. mijn foto's en verslag volgen.

Hè Maurice, Ook de SR overleefd?  :twisted:

Viel inderdaad niet mee om iemand via GSM te bereiken met al dat kabaal en geplof van de bikes.  :wink:
En van slapen kwam zowiezo ook niets terecht. Heb geloof ik totaal 12 tot of 15 uurtjes geslapen vanaf Donderdag.
Zelfs het centrum van Apeldoorn op 5 km afstand van de rally was geen doorkomen meer aan . De markt stond vol Harley's en de terrassen zaten vol bikers.  :D

Gooi je pics hier maar eens neer. Ben benieuwd !  :wink:

Groeten HD4ever
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Zwerver

Leuke (en mooie) sfeerfoto's! Ziet eruit als een erg gezellig en geslaagd evenement.
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow