Hoofdmenu

KNASTERCROSS

Gestart door Steefke™, 26 mei, 2007, 08:48:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Op zaterdag en zondag 1 & 2 september is De KNASTERCROSSSSSSSS.  Twéé dagen lekker crossen en muziek luisteren.

Dit jaar hebben ze 4 klasses die op het strijdtoneel verschijnen.

Brommerklasse:
De brommerklasse is een klasse waarin je nog echt ouderwets stuurwerk moet laten zien. Zoals jij die heuvelrug bedwingt en die haarspeldbocht neemt zo kan dat toch niemand anders? Want, jij bent toch zeker de beste piloot van 'ut durp'! Tja en die Mobilette van oma kan je best een weekendje lenen want ze is toch zo dement als een deur. Kortom, minimaal investeren, maximaal plezier.

Kijkmaarwatjeindeschuurhebtstaanklasse:
Het werd op de baan maar weer eens heel duidelijk dat de schuren vol staan met ouwe rommel.  Daarom wegens doorslaand succes geprolongeerd. Dus ook dit jaar een klasse die voor veel spektakel gaat zorgen. Van opgevoerde rollatoren tot en met gepimpte caravans (bijna)alles kan in de kijkmaarwatjeindeschuurhebtstaanklasse.

Nudistenklasse: (crossmotoren)
Van schaamte heb je sowieso geen last en op het naaktstrand val je ook niet meer op en bloot is hartstikke in.  Dus, naaktlopers opgelet! Knastercross 2007 is jouw moment om je naaktgebeuren met je crosshobby te combineren. Smeer je gerei dus goed in en toog naar het zonovergoten Geulle om daar naakt te recreëren

Kinder- en pocketbikeklasse: (gecombineerd)
Dit jaar hebben we gekozen voor een combinatie van de twee verschillende klasses omdat kinderen vaak niet onderdoen voor de dikbuikige West-Europeese langhaar. Kortom, de biker op z'n pocket-fiets legt het(waarschijnlijk) af bij het jong gespuis. Live toe ride, ride toe lose. Of zoiets....


http://knastercross.nl/
Smells like rubber

Jor

Inschrijvingen KnasterCross

De personen die mee gaan naar Knastercross:
-Jordy (Moet nog iets gaan vinden waarop ik mee kan doen)
-Hakki
-Desmo-Devil
-Steefke
-Dwars
-crazy j

De personen die mee willen doen aan een van de klasses van KN:
-Bianca ; Kijkmaarwatjeindeschuurhebtstaanklasse
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Hakinnen

cool...


hakki kump auch..

noppebenj oppe paso en ragge maar..hahaha..


ff kiekuh..ey maurice..eigenlik moos ver e oud cross-ziesjpan hubbuh daan he...

da zou waal retesjiek zin

DeWitte

Citaat van: "Jor"Mss een id om ons met wat man (en vrouw) samen te pakken en daarna toe tegaan...!?!?!?!

idd mss wel een leuk idee aan ut eind vd zomer 8) ze hebben daar toch ne teek wa?? :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Als we nu eens de koppen bij elkaar steken, een zijspan aan een auwe crossfiets lassen.   Twee leden zoeken die gek genoeg zijn om te rijden met dat hok. Wat leuke T shirtjes laten printen en MFL promoten.
Kan een leuk weekend worden.

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Als we nu eens de koppen bij elkaar steken, een zijspan aan een auwe crossfiets lassen.   Twee leden zoeken die gek genoeg zijn om te rijden met dat hok. Wat leuke T shirtjes laten printen en MFL promoten.
Kan een leuk weekend worden.

:stupid:

Ik stem op Whombom for driver :rofl: die heeft de grootste pan aaf  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Desmo-devil"Als we nu eens de koppen bij elkaar steken, een zijspan aan een auwe crossfiets lassen.   Twee leden zoeken die gek genoeg zijn om te rijden met dat hok. Wat leuke T shirtjes laten printen en MFL promoten.
Kan een leuk weekend worden.

:stupid:

Ik stem op Whombom for driver :rofl: die heeft de grootste pan aaf  :lol:

Indd :mrgreen:

Maar indd wel een leuk idee om samen te gaan!

Joepie1958

CiteerIk stem op Whombom for driver  die heeft de grootste pan aaf
Goed idee, en als bakkenist
 
dan heeft ie ook genoeg druk op de achterwielkes :lol:  :lol:

(en als we de echte niet kunnen krijgen dan kan Hub nog altijd een apepekske aantrekken :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :yes6rs:  :yes6rs:  :shutup: )
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Hmmmm.... ik heb nog een Bandit 400 blok liggen... hebben we alleen nog een rijwielgedeelte nodig :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: "Hakinnen"cool...


hakki kump auch..

noppebenj oppe paso en ragge maar..hahaha..


ff kiekuh..ey maurice..eigenlik moos ver e oud cross-ziesjpan hubbuh daan he...

da zou waal retesjiek zin

gein gek iedee! ich hub een co2 lasapparaat dus dat mot geen probleem zeen. ich kin mss auch nog een loch gekeulde soepzuki 750 oet hoale
Smells like rubber

Desmo-devil

Kijk ,hier groeit iets.
Eerste meting waar en bij wie ?

En Bianca omdat je zo enthousiast bent mag jij in het bakkie. :yes6rs:

Bianca

Citaat van: "Desmo-devil"En Bianca omdat je zo enthousiast bent mag jij in het bakkie. :yes6rs:

Dat doe ik met plezier :mrgreen:  :)}

Jor

Lijkt me een heel strak plan!!! heb ook nog wel wat gereedschap en las apparaat bij de hand...
Ik meld mij wel aan om de 3de passagier tezijn achterop de crosser  :mrgreen:  :lol:  :lol:

Mochte er concrete plannen zijn of iden zijn, count me in!!!
Voor ut bouwe , ben handig met ut bier regelen :!:  :!:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

Zit er nog wat vaart in dit id , of dobberen we op de grote poel??

Wie wil en kan, wie wil er meedoen aan de ''wedstrijd'' , wie wil er mee om aan de teek te hangen??
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

ja zeker het vuur moet wel ff op gepookt worden. mss binnen kort de koppen eens bij mekaar steken. :wink:
Smells like rubber