Hoofdmenu

KNASTERCROSS

Gestart door Steefke™, 26 mei, 2007, 08:48:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

zoals beloofd een paar piccies van de Knastercross training van de batteraven in Waubach





ze hubbe zich veur de vief euro om de baan op te mogge good vermaak.
Smells like rubber

B-Witch

:thumbsup:  :worship-cool:

geweldig toch die kleine kerels  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

vet, ze leunen ook mooi mee en alles   8)  misschien kom ik de zaterdag avond ff kijken.. ff kiekn hoe alles uitkomt  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

#49
Hie ff ut startnummer van de mannen 146 :mrgreen: veur de luuj die gaon kieke. ;)

De spanning begint langzaam op te loupe murge weurd er getraint en zondig geit ut eindelik gebeure.

Hie bie os thoes is het al een week of twee niks anders mjer dan knastercross. je oudste telg (de bakkenist) van os zou ut leefste in zien crosskleijer gaon sloape. :mrgreen:

veur de gene die interesse hubbe in ut programmaschema http://www.knastercross.nl/index_bestanden/Page809.htm


Smells like rubber

DeWitte

joamer dat ich weer ins un heel weekend han volgepland.  :(
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Veer hubbe ut tot een good eind gebrach,  :shock: allein ne kawa tegen ut zijspanwiel gekest maar gein gewonde gevalle. de jonges hubbe ut al euver volgend jaor. :yes6rs:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Sh-t, ik krijg weer geen foto's op m'n site-club geplaatst, stuur me maar even een mailtje, dan stuur ik je wat foto's van die stoere mannen op de 146, maar ik heb nog meer foto's van de cross (zo'n 385) :shock:
Het was een gezellige dag met veel amusement, alleen de speakers en de radio-uitzendingen liepen totaal niet synchroon en de radio had dan ook totaal geen toegevoegde waarde, de speakers werden pas tegen het einde van de dag wakker, maar toen was het eigenlijk al te laat :-X
Maar de coureurs hadden beide niet nodig om er een leuke show van te maken :worship-cool: :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Desmo-devil

Ben zaterdag ook even wezen kijken met de kids. Super evenement. Jammer dat ik zondag niet kon.
De boys zagen er goed uit in hun zijspan Steefke. Die van mij wil volgend jaar ook meedoen, dus
dat wordt bouwen van de winter.

Steefke™

#55
Na afloop zijn ze gefilmd/intervieuwd, ze zijn over een week of vijf te zien op de Kinjerkraom van L1. :yes6rs:
Smells like rubber

Steefke™

Citaat van: Desmo-devil op 03 september, 2007, 06:28:49
Ben zaterdag ook even wezen kijken met de kids. Super evenement. Jammer dat ik zondag niet kon.
De boys zagen er goed uit in hun zijspan Steefke. Die van mij wil volgend jaar ook meedoen, dus
dat wordt bouwen van de winter.

moet je zeker doen. :cool: :yes6rs: Ik had zelf te weinig tijd om iets te bouwen maar doe volgende keer zeker mee. :yes6rs:
Smells like rubber

De Generaal

Citaat van: Steefke op 03 september, 2007, 07:11:41
Na afloop zijn ze gefilmd/intervieuwd, ze zijn over een week of vijf te zien op de Kinjerkraom van L1. :yes6rs:

Laat even weten wanneer precies het uitgezonden wordt (indien mogelijk)

Steefke™

Ik moest de website van L1 in de gaten houden volgens de cameraman overeen week of 4-5  :yes6rs:
Smells like rubber

De Generaal

Ok
30 sept

of

07 oktober


ik hou het in de gaten