Hoofdmenu

help :-(

Gestart door Bianca, 26 mei, 2007, 20:05:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca

Door omstandigheden heb ik mijn CR in 100 stukjes teruggekregen in een doosje... ALLES maar dan ook alles is door elkaar... is er iemand die wilt helpen met het in elkaar zetten van de CR, wil er ook voor betalen, als hij maar weer in orde komt... naar een zaak wil ik hem niet brengen omdat ik dan helemaal niet kan kijken of helpen ofzo... :-(

Mounty

Wat the F**k is gebeurt ?
Ik wil wel een avondje komen helpen...heb je een bouwtekening ?? :lol:
Wie nog..??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bianca

wat is gebeurd... doet er niet toe... is geen forum onderwerp... is alleen HEEL erg associaal vaan een bepaald persoon maar goed... Ik heb wel een werkplaatshandboek van de motor...

DeWitte

eey WhomBom, Herr Tod, koud kunstje voor jullie 2-en saampjes met Fz-Ron toch :wink: komop laat die meid niet in de kou staan. Ik kom wel helpen sigaretten draaien  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Bianca"Ik heb wel een werkplaatshandboek van de motor...
Dan kom je al een eindje op weg..wie met ervaring helpt mee ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: "Dwars"eey WhomBom, Herr Tod, koud kunstje voor jullie 2-en saampjes met Fz-Ron toch :wink: komop laat die meid niet in de kou staan. Ik kom wel helpen sigaretten draaien  :lol:

de mijne is bijna klaar mss kan ik ook nog een handje helpen
Smells like rubber

Herr Tod

Sure... PB me maar even over de details, wanneer je tijd hebt of kunt maken. Met het werkplaatshandboek er bij komt het wel goed.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bianca

zou echt zo fijn zijn... want hier weet ik me geen raad mee  :( Ben niet snel depressief maar toen ik in dat doosje keek :( heeft een bepaald persoon wel zijn zin iig  :?

Steefke™

Citaat van: "Bianca"zou echt zo fijn zijn... want hier weet ik me geen raad mee  :( Ben niet snel depressief maar toen ik in dat doosje keek :( heeft een bepaald persoon wel zijn zin iig  :?

vreemd als ik zo'n doosje zie dan leef ik gelijk op (pure ontspanning naar ne hele dag achter d'n computer gezeten te hebben. ik weet ik ben zo gek als een deur
Smells like rubber

Bianca

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Bianca"zou echt zo fijn zijn... want hier weet ik me geen raad mee  :( Ben niet snel depressief maar toen ik in dat doosje keek :( heeft een bepaald persoon wel zijn zin iig  :?

vreemd als ik zo'n doosje zie dan leef ik gelijk op (pure ontspanning naar ne hele dag achter d'n computer gezeten te hebben. ik weet ik ben zo gek als een deur

Jij weet wat het is, ik snap er (nog) niets van. Ik wil het wel graag leren, daarom vraag ik ook julie hulp, zodat ik erbij kan zijn...

Steefke™

Citaat van: "Bianca"
Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Bianca"zou echt zo fijn zijn... want hier weet ik me geen raad mee  :( Ben niet snel depressief maar toen ik in dat doosje keek :( heeft een bepaald persoon wel zijn zin iig  :?

vreemd als ik zo'n doosje zie dan leef ik gelijk op (pure ontspanning naar ne hele dag achter d'n computer gezeten te hebben. ik weet ik ben zo gek als een deur

Jij weet wat het is, ik snap er (nog) niets van. Ik wil het wel graag leren, daarom vraag ik ook julie hulp, zodat ik erbij kan zijn...

k zal eens kijken wat ik voor je kan doen, laat wel ff wat weten
Smells like rubber

WhomBom

laat maar weten wat de planning wordt.. als ik tijd kan maken kom ik huub wel assisteren met t peuken draaien  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Eey Bianca, zou je heel graag komen helpen, tis dat ik geen ervaring heb met het weder opbouwen van motoren.
Kan je wel helpen met mentale steun...kop op meid in no time is die motor weer bedrijfsklaar, daar zorgen goedwillende personen hier op mfl wel voor :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

The Dominator

Citaat van: "Bianca"Door omstandigheden heb ik mijn CR in 100 stukjes teruggekregen in een doosje... ALLES maar dan ook alles is door elkaar... is er iemand die wilt helpen met het in elkaar zetten van de CR, wil er ook voor betalen, als hij maar weer in orde komt... naar een zaak wil ik hem niet brengen omdat ik dan helemaal niet kan kijken of helpen ofzo... :-(

heb bij mij ook nog een paar dozen (zeg maar hele garage vol met 2 dominators die een "total makeover"  krijgen, zou zeggen leg t maar erbij maken we er wel weer wat leuks van....... :mrgreen:

(kan alleen zijn dat je ineens een andere voorvork erin hebt alstie klaar is)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Desmo-devil

Kunnen we die dozen mooi gebruiken voor de Knastercross :lol:  :lol: