ontmoedig het motorrijden

Gestart door karz, 30 mei, 2007, 10:40:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

De Generaal

Wat een deskundigheid in het artikel van "dhr Woudenberg"

Hoeveel gewonden (zwaar en licht) vallen er per jaar bij:
Sport Bijv voetbal
Thuisklussen
Vet eten
stappen

Hij heeft het over geringe vervoersprestatie, heeft ie wel eens gekeken hoeveel personen er in de auto zitten in de gemiddelde file.

De risico's bij onervaren motorrijders zijn er ongetwijfeld
Maar bij de ongelukken waarbij de automobilist de motorrijder over het hoofd heeft gezien? Gaat het hier om ervaren of onervaren automobilisten

Met andere woorden waarschijnlijk wilde "Woudenberg" (ik laat dhr. maar weg) dit is te veel eer voor zo'n pseudo deskundige weer in het nieuws komen en zich interessanter maken als dat ie is.
jammer genoeg heeft ie wel bereikt wat ie wilde (aandacht), hopelijk schat iedereen zijn (on)deskundigheid juist in.

DeWitte

Een "verkeersdeskundige" die ze bij 3VO (veilig verkeer nederland) hebben weggejaagd vanweg zijn eigen asociale snelheidsovertredingen kan en wil ik niet serieus nemen :!: erop reageren is te veel eer voor zo'n verwerpelijk sujet, toch? (eigenlijk had ik dit al niet moeten schrijven :roll: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Generaal

:worship-cool:

Zelden heeft u meer gelijk gehad als vanavond
beschouw het door mij in een opwelling ja zelfs vlaag van verstandsverbijstering, getypte maar als een emotioneel hersenspinsel

karz

Hier nog een poll die het zelfde stelt, van het limburgs dagblad


http://www.red.mgl.nl/poll207/db/demening.php

Stemt tegen zou ik zeggen  :evil:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

peter oet stein

ik heb me thuistap van het aanrecht gehaalt,anders moet ik dalik me bier met me zoon delen 8)

SuzukiLimburg

Om de twee voorgaande onderwerpen even te combineren;

Zet vooral je motor in een donker hoekje in de garage met een deken eroverheen zodat de kids hem niet zien. Anders willen die dadelijk ook zo'n gevaarlijke hobby als motorrijden gaan beoefenen en dan geef je als ouder toch echt een slecht voorbeeld  :evil:  :!:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Citaat van: "peter oet stein"ik heb me thuistap van het aanrecht gehaalt,anders moet ik dalik me bier met me zoon delen 8)

:lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "peter oet stein"ik heb me thuistap van het aanrecht gehaalt,anders moet ik dalik me bier met me zoon delen 8)

die toestap hub ich maar neet gekoch angers zou ich ut neet ins in de gate hubbe dat miene zoon deraan zou zitten Hik hik
Smells like rubber

Joepie1958

ich hub ummer gezach dat ich geine zoon houfde, merjé van die vrouwluuj kriste weier anger zakes in de maag geschplits, hub zojus eine volle luier van mien kleindochter maage vervange, gelukkig lachde ze waal teage mich :lol:  :lol:  :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: "Joepie1958"eine volle luier van mien kleindochter

Goeie tuinmest joepie, dus klaag niet. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.