Hoofdmenu

husky 570

Gestart door Hakinnen, 30 mei, 2007, 08:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakinnen

uh..

husky 570..

waal cool..


ben es aanhet kijken voor ne SM..

kenteken hoeft niet..liever niet zelfs..

maar alez..

voorkeur gaat uit naar een CRF450..serieuze klappen uit zo'n honda..

KTM ook tof maar daar rijdt iedereen mee..vindt een 520 in SM trim wel tof

maaruh...voor de husky mannen.. vraagje

zo'n 570..staan er redelijk veel te koop..en ze zijn goedkoop..

waarom?

is dat spul een beetje betrouwbaar..zo'n husk 570.?
ik zoek geen "goldwingachtige" betrouwbaarheid..of zo. maar heb ook geen zin om iedere half jaar een blok ter revisie weg te moeten brengen..

gebruik wat ik voor ogen heb is af en toe door het dorp..en dan eens naar de kartbaan op spa wat raggen..of de fiets ne keer meenemen naar zolder om daar tussen de SSen wat te bollen ..

heb een serieuze voorkeur voor de CRF450 in SM trim..maar alez..zo'n husky 570.???  

schmetzke?  Steefke? mening?

Schmetzke

MFL aan de SuperMotard? :lol:

Zo'n 570 heeft het oude type blok.. "Opvolger" van de 610. Is niet zo heel erg veel aan veranderd, en lang niet zo betrouwbaar als bijv. de 510.

Als er geen kenteken op moet dan zou ik niet lang moeten twijfelen... Ik zou meteen een CRF kopen, eventueel in crosstrim en zelf ombouwen naar SM. CRF'jes zijn echt heel betrouwbaar, en heel snel. Zou ook mijn keus zijn als circuit motor. Met kenteken zijn ze gewoonweg niet te betalen helaas  :(

Maar ik denk dat je spijt gaat krijgen als je een SM gaat kopen zonder kenteken.... Je kunt het toch niet laten om er op straat ook eens flink mee te raggen als zo'n ding in je garage staat  :twisted:
Bovendien kom je ze erg moeilijk kwijt bij een eventuele verkoop.

Steefke™

Citaat van: "Hakinnen"maaruh...voor de husky mannen.. vraagje

zo'n 570..staan er redelijk veel te koop. voor een circuitfiets kun je het beste in België kijken, meer keus en betere prijzen   .en ze zijn goedkoop..Goedkoper dan een CRF

waarom? om de brute power en omdat je dan niet achter de grote meute aanloopt. Zo'n husk is gewoon een gevoel net als een Duc

is dat spul een beetje betrouwbaar..zo'n husk 570.? Als je goed mee omgaat, maar dat geld natuurlijk voor iedere motor. Volgens JP jorissen (4strokes tuning) zijn de blokjes veel sterker dan de Japanse merken


heb een serieuze voorkeur voor de CRF450 in SM trim..maar alez..zo'n husky 570.???  

voordelen husk:
meer keuze 2e hands (belgie)
goedkoper in delen

nadelen:
behoeft veel onderhoud (regelmatig kleppen stellen en olie verversen)
goed adres vinden voor onderdelen ( ik ben nu pas bij Vangenechten geweest in Geel zij hebben bijna alles op voorraad maar ja toch ook weer 140km op en neer)



schmetzke?  Steefke? mening?

Ik geloof dat ik te vaak bij Hakki geweest ben hij is ook geïnfecteerd met het ongeneeslijke SM virus
Smells like rubber