De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Dan had ik nu al pleuro's uitgegeven terwijl dit niet noodzakelijk zou zijn :wink:

Ik was net bij Toon Notten en het volgende kan ik al melden:

De cardan as is 100% incl. de kruiskoppelingen: zat goed en op de juiste wijze vast en is nagemeten en zelfs op de draaibank gezet om dubbel te checken dat ie 100% centrisch is.  :D volledig in balans dus :?

Wat het nu wel is gaan ze morgen verder zoeken?? cardanlagers? achterwiellager(s), lagers waar de eenzijdige ophanging/achterbrug in scharniert?? wie het weet mag het zeggen............ :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

het "grote" cardanlager 3 is kaput :?  :roll: zo ver zijn ze al: benieuwd wat ze nog meer vinden? :roll:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

hoeveel kost :?:  loopt het toch nog een beetje goed af
Smells like rubber

Joepie1958

Ik denk dat Dwars die Benz moet verkopen om deze reparatie te betalen :oops:  :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"Ik denk dat Dwars die Benz moet verkopen om deze reparatie te betalen :oops:  :oops:

ik wou eigenlijk een inzamelingsactie houden? of een loterij? :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Joepie1958"Ik denk dat Dwars die Benz moet verkopen om deze reparatie te betalen :oops:  :oops:

:shock: Je hebt toch een hardwerkende vrouw?? :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

Iets bijverdienen  (hint)

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"

:shock: Je hebt toch een hardwerkende vrouw?? :wink:

:wink: :mrgreen: zal wel goedkomen, Notten staat er niet om bekend dat ze het vel over je oren trekken: wel dat ze puik (revisie-)werk afleveren tegen een schappelijke prijs :wink:

Steefke™

dus ut geit du toch nog dollars koste dat grepke :cry:
Smells like rubber

@Nippon

kwas vorige week bij Notten  :mrgreen:

ff m'n Bings laten synchroniseren

kep de ketel van Dwars over z'n bolletje gewreven  :lol:

Hij stond in de hoek bij de kneusjes  :rofl:

DeWitte

Schmetzke

:cry:

Als je wil mag je mn Husky een zondag lenen.... Als troost?

Of is dat eerder een straf...?

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke":cry:

nee hoor, TOP aanbod  :worship-cool: :wink: maar dalijk wil die Husky nie meer naar huis :mrgreen:

Schmetzke

Citaat van: "Schmetzke":cry:

nee hoor, TOP aanbod  :worship-cool: :wink: maar dalijk wil die Husky nie meer naar huis :mrgreen:

:mrgreen:  :shutup:

DeWitte

now :? de beemert is zover klaar :? kan um morgen gaan halen: prijs valt alleszins mee (hij heeft 20 uur arbeid niet geteld, omdat ie zelf een denkfout had gemaakt :wink: ) bak en koppeling is 100% in orde bevonden; wel de uitgaande as spelingsvrij (middels shim-ringen?) gezet en ook nog de beide swingarmlagers vervangen.  :wink:

ik kan iig weer "touren" :twisted: dus als je morgenavond een "ontketende" beemert over het circuitje ziet raggen weet je wie je waarom :wink: klaar voor ut weekendje sauerland 8)

heb wel het besluit genomen dat hij wss dit jaar echt de deur uit gaat: ik ben aan het dromen over deze.

mijn favo: de KTM 950 SM (lijkt me eigenlijk de ideale mix: sportief en power zat, remt uitstekend en toch ook geschikt voor naar de baas en terug)

of ne stuk saaiere, maar wel niet kapot te krijgen Hondi Varadero :roll:

of ut een of ander VET zijspan voor trips met de hele familie