De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

WhomBom

die bovenste....
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Citaat van: "WhomBom"die bovenste....

Hell yeah, al is het maar omdat die andere 2

Zijn.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

:lol: Sorry, maar doe mij toch maar die VaderDero, da's een echte dikke twin. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Citaat van: "QuattroFrits":lol: Sorry, maar doe mij toch maar die VaderDero, da's een echte dikke twin. :wink:

Ehm, en die ktm niet ? :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "QuattroFrits":lol: Sorry, maar doe mij toch maar die VaderDero, da's een echte dikke twin. :wink:
[steukmode]
de KTM is een twin

de varadero is een fritekot op 2 wielen...miljaar..

[serieus mode]

zo'n varadero trekt "gein woosj van ne teijer aaf" en ze sturen niet..

niks voor dwars

oja..en ze zijn lelijk..

Karin

Citaat van: "Hakinnen"

oja..en ze zijn lelijk..

Laat dat nou een eigenschap van een motor zijn dat Dwars juist "mooi" vind  :mrgreen:

DeWitte

wenslijstje bijgesteld:

nr 1 de KTM 950sm
nr 2 de TDM 900 (1 vd meest onderschatte moto's imo)
nr 3 ne vet fam-span
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"wenslijstje bijgesteld:

nr 1 de KTM 950sm
nr 3 ne vet fam-span

Kennis van me rijd al een aantal jaren ne TDM is super te vrede over ut machienke
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Dwars"wenslijstje bijgesteld:

nr 1 de KTM 950sm
nr 3 ne vet fam-span

Kennis van me rijd al een aantal jaren ne TDM is super te vrede over ut machienke

paar open uitlaatjes op zo'n parallel-twin doet wonderen :twisted: heel tof geluid 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"paar open uitlaatjes op zo'n parallel-twin doet wonderen :twisted: heel tof geluid 8)

met de triatlon in Stein rijden er altijd een paar mee 8)
Smells like rubber

crazy j

varadero kan best lachen zijn
vorige maand stonden we s'avonds in epen bij de ijskraam
stond er een yamaha thundercat en n streetfighter
wij geevraagt wat dat voor iets was en zei die vent dat het blok van n varadero was  8)
living the life the way it comes

Joep

Enne alles gesjekt inmiddels ;)

Mèr good te heure det alles (behalve dan nog de nuuj cardanas) good is gekomme.  :D

DeWitte

loopt werkelijk als nieuw, zo mooi dat ie oppakt 8)  enne qua wegligging ben ik toch wel verwend. Werkelijk op elk soort wegdek kun je perfect uit de voeten met zo'n GsA. Gisteren nog stuiderde bijna iedereen van de brommert op sommige stukken, terwijl de beemert alle hobbeltjes gladstreek alsof de gaten en kuilen er gewoon niet waren. Klasse, meen ik echt. Toch gaat ie weg, omdat ik ondanks dat ik weet dat ie goed gerepareerd is het vertrouwen erin weg is. Mag zijn nadagen slijten bij een liefhebber.  :lol: Ik ga echt voor de KTM 8) kijken of dat bevalt. Had ik nog niet, na mijn Jappen en de Duitsers nu dus wss een Oostenrijker.

Jodilahitee :lol:

Jor

Dat stutere ken wael kloppen ja...  
Hèj toch un keer of 2 a 3 dat mien vutje van ut zealke los kwoam...!!

Enne KTM is unne topper zal wael un groat versjil weire tège euver de beemer, denk ich zwoa.
Is toch get spartaanser!
8)  :thumbsup:  8)
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Schalkseruiter®

Citaat van: "Dwars"loopt werkelijk als nieuw, zo mooi dat ie oppakt 8)  enne qua wegligging ben ik toch wel verwend. Werkelijk op elk soort wegdek kun je perfect uit de voeten met zo'n GsA. Gisteren nog stuiderde bijna iedereen van de brommert op sommige stukken, terwijl de beemert alle hobbeltjes gladstreek alsof de gaten en kuilen er gewoon niet waren. Klasse, meen ik echt. Toch gaat ie weg, omdat ik ondanks dat ik weet dat ie goed gerepareerd is het vertrouwen erin weg is. Mag zijn nadagen slijten bij een liefhebber.  :lol: Ik ga echt voor de KTM 8) kijken of dat bevalt. Had ik nog niet, na mijn Jappen en de Duitsers nu dus wss een Oostenrijker.

Jodilahitee :lol:
neem de zwarte héééé!!!
Schalkse®