De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

Mounty

Citaat van: "Schalkseruiter®"
Citaat van: "Dwars"loopt werkelijk als nieuw, zo mooi dat ie oppakt 8)  enne qua wegligging ben ik toch wel verwend. Werkelijk op elk soort wegdek kun je perfect uit de voeten met zo'n GsA. Gisteren nog stuiderde bijna iedereen van de brommert op sommige stukken, terwijl de beemert alle hobbeltjes gladstreek alsof de gaten en kuilen er gewoon niet waren. Klasse, meen ik echt. Toch gaat ie weg, omdat ik ondanks dat ik weet dat ie goed gerepareerd is het vertrouwen erin weg is. Mag zijn nadagen slijten bij een liefhebber.  :lol: Ik ga echt voor de KTM 8) kijken of dat bevalt. Had ik nog niet, na mijn Jappen en de Duitsers nu dus wss een Oostenrijker.

Jodilahitee :lol:
neem de zwarte héééé!!!
Schalkse®

zou ik ook voor gaan...de zwarte... :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Nee Oranje 8)

(al is het alleen maar om te steuken hier) :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: "Schalkseruiter®"
Citaat van: "Dwars"loopt werkelijk als nieuw, zo mooi dat ie oppakt 8)  enne qua wegligging ben ik toch wel verwend. Werkelijk op elk soort wegdek kun je perfect uit de voeten met zo'n GsA. Gisteren nog stuiderde bijna iedereen van de brommert op sommige stukken, terwijl de beemert alle hobbeltjes gladstreek alsof de gaten en kuilen er gewoon niet waren. Klasse, meen ik echt. Toch gaat ie weg, omdat ik ondanks dat ik weet dat ie goed gerepareerd is het vertrouwen erin weg is. Mag zijn nadagen slijten bij een liefhebber.  :lol: Ik ga echt voor de KTM 8) kijken of dat bevalt. Had ik nog niet, na mijn Jappen en de Duitsers nu dus wss een Oostenrijker.

Jodilahitee :lol:
neem de zwarte héééé!!!
Schalkse®

:stupid:

paint it black
Smells like rubber

Joepie1958

Koop maar de meest gangbare kleur, zodat je tenminste de kleur meehebt als je hem weer verkoopt. na drie maanden of nog korter
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"Koop maar de meest gangbare kleur, zodat je tenminste de kleur meehebt als je hem weer verkoopt. na drie maanden of nog korter

waarom denk je dat Joepie??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

volgens mij wil je gewoon weer een Beemer, maar ik denk dat je last krijgt van je mid-life en dan moet er zonodig nog eens een poser-brommert komen :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :shutup:  :shutup:  :shutup:
maaaaarr........ zo'n KTM is wel vet cool (voor even)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

:? la ma hangen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

denk dat je een moto moet kopen die bij je past.... en een lekker sportieve fiets past denk ik beter bij Dwars dan een veldweg-equipped-toerbuffel  :twisted:

ps.... als ik het geld had kocht ik de dikste poserbak die er was  :yes6rs:   :nana9oi:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Citaat van: "WhomBom"

ps.... als ik het geld had kocht ik de dikste poserbak die er was  :yes6rs:   :nana9oi:

GS 1150 Adventure   :shutup:
Proud on the South  

karz

Citaat van: "Joepie1958"volgens mij wil je gewoon weer een Beemer, maar ik denk dat je last krijgt van je mid-life en dan moet er zonodig nog eens een poser-brommert komen :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :shutup:  :shutup:  :shutup:
maaaaarr........ zo'n KTM is wel vet cool (voor even)

Jij zit er naast kerel :yes6rs:

I'm sure of it.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

deze gaat ut wss worden 8)

yep ne GS1200 :roll:

ik mag nou eenmaal nix anders van de "shrink" :lol:

ben er alleen nog niet uit of ik um laat spuiten: Het blauw is me wat te sjiek.  :?

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"deze gaat ut wss worden 8)

yep ne GS1200 :roll:

ik mag nou eenmaal nix anders van de "shrink" :lol:

ben er alleen nog niet uit of ik um laat spuiten: Het blauw is me wat te sjiek.  :?

:shock:  :cry:

Dat meen je niet!?

ouwhoer man...pfffffff..als ik hier nu type wat ik op dit moment denk...heb ik waarschijnlijk een "MFL-BAN For life"  :lol:

:wink:   have..uh..tsja.".fun" with it

ieder het zijne uiteraard..

WhomBom

heb je die tdm al es getest dan? en nen V-strom vind je niks?

waarom wil je eigenlijk alleen de "allroaders" ? probeer es een sp-2 ofzo  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Dat meen je niet!

jawel :lol: kheb al een mooie vrouw, dus dat compenseer ik door lelijke moto's te kopen :lol:  En aan zo'n Gs ben ik nou eenmaal aan verslaafd. Alles waar ik op rij, vergelijk ik er mee. En tot nu toe gene in dit segment (all-road idd) die gelijkwaardig, let wel voor mij is. Zou mijn in de laatste 12 jaar mijn 4e Gs worden en na een 1100,1150,1150Adv het logische vervolg met de gs 1200 toch?

maar wees niet bevreesd, ben er rap zat op  :lol:  je kan me niet beschuldigen van dat ik te traag onderweg ben met deze tractor's en file's veroorzaak :twisted:

tsja mooi,.... "schön was ist schön, liebe macht schön". kan er nix aan doen :oops:

QuattroFrits

Citaat van: "WhomBom"heb je die tdm al es getest dan? en nen V-strom vind je niks?

waarom wil je eigenlijk alleen de "allroaders" ? probeer es een sp-2 ofzo  :twisted:

Ik weet een V-strom te koop, 650 cc, 1 jaar oud, 1000 km op de teller, voor 6500 euro en deze wordt verkocht wegens beëindigen van de hobby
Is een matzwarte net als de black rhino maar dan zonder koffers.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.