De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

Steefke™

ik zelf heb toch meer met ne KTM 950
maar alez als gij der maar gelukkig mee bent :wink:
Smells like rubber

B-Witch

Het moet jou bevallen :wink:

succes met de aankoop :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

Citaat van: "suzuki-girl"Het moet jou bevallen :wink:

succes met de aankoop :!:

test die hypermotard es dwars... die kan niet niet bevallen als ik de filmpkes zo zie  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Toledo

og te god, hij kumpt deze kant weer op veur ein proofrit, miense oet Haelen, en umstreken ge ziet gewaarschuwd  :lol:
Mooie motor pakken dat ding  8)
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Desmo-devil

Je moet doen wat je hart je ingeeft Dwars, je hebt verder met niemand anders rekening te houden. En laten we eerlijk zijn het is een van de meest verkochte motoren en als ik naar Italie rij zie ik iedere keer weer dat er heel veel mensen met deze fiets onderweg zijn , dus deze motor heeft zeer zeker dat "Gewisse etwas" waardoor heel veel motorrijders er voor vallen. Ik denk dat je een voor jou verstandige keus gemaakt hebt.

karz

Kijk, na een bepaalde leeftijd wilt er niets anders/nieuws meer in. :lolol:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Je kan ook nog altijd een oude cross ketel erbij kopen. Andere velgen erin gooien en knallen met dat ding rondom de kerk.

DeWitte

Citaat van: "karz"Kijk, na een bepaalde leeftijd wilt er niets anders/nieuws meer in. :lolol:

jij bent nie zo aardig :cry:

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"deze gaat ut wss worden 8)

yep ne GS1200 :roll:

ik mag nou eenmaal nix anders van de "shrink" :lol:

ik WIST het.......  :yes6rs:  ik zag jou echt nog niet op zo'n schnitzel-crosser rijden , NO WAY !
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Motzippaldy

Citaat van: "Busaberke"

ik WIST het.......  :yes6rs:  ik zag jou echt nog niet op zo'n schnitzel-crosser rijden , NO WAY !

:stupid:  8)
Proud on the South  

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

met ne dubbel gevoel :? mogge vroeg gaat ie weg (gelukkig ver weg ri Friesland :rofl:)

de laatste foto van da's boot 8) blijft ne stoere bak :worship-cool: kiek es wie dea blinkt  :lol:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Was natuurlijk dat je hem verkocht hebt, dat je aan het poetsen bent geslagen :twisted:

En nu maar wachten tot je je nieuwe "duik"boot hebt  :lol:  :lol:

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

eey dwars als je de kleur toch al niet mooi vind van je nieuwe beemer

wrom breng je hem dan niet ff naar aken naar AC Schnitzer  8)
krijg je toch wel n mooi resultaat  :twisted:
living the life the way it comes

DeWitte

Citaat van: "crazy j"eey dwars als je de kleur toch al niet mooi vind van je nieuwe beemer

wrom breng je hem dan niet ff naar aken naar AC Schnitzer  8)
krijg je toch wel n mooi resultaat  :twisted:

:shock:  :shock: hier een AC schnitzel GS, wat een gedrocht zeg :(->

ik ga morge bellen met de eigenaar van deze in Duitsland, zelfde bwj (04 als die blauwe) wel pas 6400 km gelopen. incl bpm afdracht ben ik dan ook nog goedkoper uit.  :roll: