De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

B-Witch

Proficiat met je nieuwe motor, veel toerplezier :wink:

Enne natuurlijk ffkes komen showen he 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

mooie masjien Dwars.....ook hiermee veel leuke kilometers..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

te gek Huub, had eerlijk gezegd verwacht dat je toch voor de gs12 zou gaan....  :cry:  

nooit gedacht dat ik t zou zeggen... gooooo honda!  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

@Nippon

:shock:

meen je dat nou  :?  'n grastrimmmer  :lol:

Hub,Hub...... :evil:  slik toch op tijd je pillekes  :lol:

nou..... veel plezier met je Honda  :wink: al denk ik dat 't voor een blauwe maandag is  :mrgreen:

DeWitte

Ik wispelturig?? :?  1e keer dat ik dat verneem.

:rofl:

maar ik verheug met echt op de Hondi/grastrimmer die door de pers vaker "zwevend tapijt" genoemd wordt :lol: Loopt echt mooi, stuurt goed, heel comfortabel (mss wel te) en het allerbelangrijkste kwalitatief wss de beste brommert die er te krijgen is (zal zich moeten uitwijzen na een langere dwars-testperiode :twisted:) voor mij ook echt een groot argument was de prijs, scheelt dikke 4dzd euro met een gs van hetzelfde bwj. Heb vroeger meerder japanse all-roads met ketting gereden (nog nooit ene van kapot oid gehad/gekregen). Zeker het GS-boxerprincipe spreekt me aan, maar verandering van spijs doet eten......toch??

mocht ie helemaal niet bevallen kan jij um volgend jaar voor een prikkie overnemen :lol:

had ik al verteld dat ut geluid echt VET is van deze XLV; de donkerbruine klappen uit de tweeling Leo's komen hard aan.........
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"

had ik al verteld dat ut geluid echt VET is van deze XLV; de donkerbruine klappen uit de tweeling Leo's komen hard aan.........

Wacht maar na 500-600km autobahn zal je anders denken  :o
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"

ik krijg de originele uitlaten er sowieso nog bij :wink: zal ik voor de keuring maar ffkes wisselen dunkt me zo. Of iemand andere ervaringen met de rdw ??? kijken / luisteren ze daar naar??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Hub, veel plezier en veel veilige kilometers.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

Voor alle meerijders (mee-eters)...... nou kunnen jullie eindelijk Dwars weer het snot voor de ogen rijden.....

Hub, het is dan wel geen Beemer, toch een gerenomeerd merk, veel plezier met je Veradaro.

(ik heb eens proefgereden op zo 'n ding en gelijk teruggebracht, boven de 70 km/h kon ik m'n hoofd niet meer stil houden, vermoedelijk lag dat aan het niet standaard scherm :oops: )
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

Citaat van: "Motzippaldy"

ik krijg de originele uitlaten er sowieso nog bij :wink: zal ik voor de keuring maar ffkes wisselen dunkt me zo. Of iemand andere ervaringen met de rdw ??? kijken / luisteren ze daar naar??

Heb je een TUV bewijs (of iets dergelijks) voor die uitlaten ? Is ook handig in de Eifel :yes6rs:

Volgens mij doet de RDW niet veel, pb anders cyclebase eens die heeft pas een R1 ingevoerd.   Als je trouwens een uitval basis nodig hebt (de RDW ligt op businesspark stein), dan hoor ik het wel.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Nou als ducatist geef ik het natuurlijk niet graag toe maar die fiets heeft een vette sound. Ben eens benieuwd hoe dat klinkt zonder DB killers  :lol:
Ik denk dat je een goede keus gemaakt hebt Dwars, motor ziet er zeer goed uit, vooral ook omdat die lelijke varadero stickers eraf zijn.

DeWitte

kreeg net de bevestiging van de koop, Nu snel zorgen dat ie hier komt.  :wink:

QuattroFrits

Als die man hem voor de dag dat je hem ophaalt nog in de verzekering laat kun je hem tot hier rijden. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"Als die man hem voor de dag dat je hem ophaalt nog in de verzekering laat kun je hem tot hier rijden. :roll:

nee Frits dat gaat niet. Of althans dat gaat te lang duren. Hij moet hem persoonlijk afmelden in Duitsland bij het "strasenverkehrsambt". de "kraftfahrzeugbrief" moet nl afgemeld zijn voor de keuring hier. Kentekenplaten zijn nl persoonlijk en dan is hij ook niet meer verzekerd.  :wink: maar toch bedankt voor het meedenken. :wink: