De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

Ozze

Wa de verschillen kunnen zijn tussen de GS-en weet ik niet, wel van de R1150R uitvoering, het allervoornaamste, een verbeterde versnellingsbak  :P De R1150R vond ik schakelen als een tractor, de Rockster uitvoering heerlijk soepel  :D

De Rockster uitvoering van die R1150R had al de vernieuwde versnellingsbak, en volges mij heeft de R1200R daar weer een verbeterde versie van  :P
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"wat is eigenlijk het grote verschil tussen de 1150 en de 1200? of is het alleen een nieuw model zonder al te veel veranderingen?  :?:

vooral lichter (zeker tov. mijn GSAdeventure bijna 35 kg), een pk of 15 meer en een pak meer koppel: Heb of diverse Gs1200 gereden en hij is idd een stuk rapper. De versnellingsbak is idd zoals Ozze aanhaalt stukken beter en preciezer. Daarentegen Qua uiterlijk is ie lang niet zo stoer (breed/lomp/tractorachtig) en minder vind ik z'n neiging tot pendelen van voren :? maar vlgs mij is dat laatste met goede afstelling en de juiste banden stukken beter te krijgen :wink:

eerst maar eens zien of ze happen :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

picture me on this  8)  8) :mrgreen: behalve die wave-disks dan wa :?

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

picture you on that, als testhoer, of als nieuwe trekker?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

:mrgreen: (nog in dubio  :roll: )

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"picture me on this  8)  8) :mrgreen: behalve die wave-disks dan wa :?

Waarom geen wave disc, is het enige mooie wat er op zit :lol:

B-Witch

Ziet er niet verkeerd uit, beetje netter afgewerkt dan de huidige boot van je, maar vlgns mij wel meer BMW tupperware gebruikt???
En gelijk heb je, die gehaakte tafelkleedjes als remschijf, dat ziet niet uit op dit soort motor, beetje overdone..:wink:
(eigenlijk horen hier ook spaakvelgen bij naar mijn gevoel, maar lelijk vind ik deze velgen niet)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

klopt eigenlijk wel, qua uitstraling/materiaal is ut wat plastieker/goedkoper, maar hij loopt een stuk lichter/harder.

Ben er nog mee bezig, er zijn meerdere opties........ :wink: en ik ben een beetje verknocht aan mijn huidige boot zoals jij deze noemt. Aan de andere kant hik ik later mss (qua inruil) tegen een hoge kmstand aan en je krijgt er niks meer voor terug. tjsa wat is wijheid aan het eind van het jaar :roll:  :roll: Tis een luxeprobleem.......

karz

Klinkt bekend.

Heb afgelopen dagen om deze heen gedraaid :

Speciale uitvoering, komt op de deze foto niet echt tot zijn recht.

maarja :roll:  maar even koude douche nemen ofzo. Mijn RS doet het prima.

Die adventure wat je hebt is toch redelijk 'gepersonaliseerd' of niet Dwars ? Je kent de fiets door en door. Gebruik die knaken om hem lekker aan de gang te houden. Misschien op termijn een 1200 blok eronder lepelen als dat zoveel harder loopt. ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"klopt eigenlijk wel, qua uitstraling/materiaal is ut wat plastieker/goedkoper, maar hij loopt een stuk lichter/harder.

Ben er nog mee bezig, er zijn meerdere opties........ :wink: en ik ben een beetje verknocht aan mijn huidige boot zoals jij deze noemt. Aan de andere kant hik ik later mss (qua inruil) tegen een hoge kmstand aan en je krijgt er niks meer voor terug. tjsa wat is wijheid aan het eind van het jaar :roll:  :roll: Tis een luxeprobleem.......

Ik zou lekker die 1150 houden.....
of een KTM LC8kopen....hahaha...(alez...gein he)

maaruh...ik zou dat niet doen..moet natuurlijk weer een bak geld bij en ik denk dat je daar rationeel gezien weinig extra's tov de 1150 voor terug krijgt...beetje lichter, beetje sneller , alez...beetje saaier..

Ik vindt (alez,,da wist je al)  het maar niks een 1200...zou ik een GS moeten kopen..alez..1150A..
zou ik een 1150 hebben zou ik die niet wegdoen voor een 1200 of het moest al min of meer "gelijk oversteken" zijn..

wat is wijsheid? tjsa...ik denk dat je in deze je hart moet laten spreken...doen wat je graag wilt en niet slechts naar het zakelijke kijken..
wil je persé die 1200 moet je 'm kopen. Is ie je te duur of moet er teveel bij rij je toch lekker door met de 1150..nadenken over inruilwaardes of kilometerstanden? ppfff...kan altijd nog als het zover is..

Ik weet niet hoe het bij jou is..maar bij mij is het altijd zo dat als iets graag wil hebben ik dat meestal ook realiseer en daarbij meestal vanuit "mijn hart" handel...niet altijd slim maar tot nu toe bevalt het goed en ben ik er nog nooit mee op de koffie gekomen..
Aan de andere kant is het hier ook zo dat ik me ergens ontzettend op kan verheugen, er helemaal warm voor kan lopen en als het er dan eenmaal is en de schuur vult denk ik vervolgens al vrij gauw van :''uh...is het dat noe?" . Bij mij is meestal het uiteindelijke bezit min of meer het einde van het genot ervan..hahaha.. denk ik .."tsja..leuk,  maar dat is het ook".

Doe wat je wilt dwars...
wil je die 1200 en heb je de knaken moet je 'm kopen..en niet teveel nadenken verder.

succes ermee

Hakinnen

Citaat van: "karz"Klinkt bekend.

Die adventure wat je hebt is toch redelijk 'gepersonaliseerd' of niet Dwars ? Je kent de fiets door en door. Gebruik die knaken om hem lekker aan de gang te houden. Misschien op termijn een 1200 blok eronder lepelen als dat zoveel harder loopt. ;)

Ik moet hier toch wel bekennen dat ik dat toch wel ne toffe fiets vindt zeg..

DeWitte

mooie ketel die S, maar ik ga eerst maar ff douchen :wink: want idd Hakinnen er moet een flinke bak pleuro's bij. en met die centen kan je ook vele andere leuke dingen doen. Mss vanaaf bij de jaarwisseling dat ik samen met me kameraden een stuk wijzer wordt (drank maakt altijd een hoop goed :twisted: ) ben er bang voor :oops:

Desmo-devil

Staat deze bij Motoport Echt ??? Dan heb ik er ook nog naar gekeken maar had volgens mij al behoorlijk wat op de teller.  Verder een hele mooie fiets

Schmetzke

Citaat van: "Desmo-devil"een hele mooie fiets

WhomBom

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Desmo-devil"een hele mooie fiets

die zijn t gevaarlijkste  :guns:  hoe langzamer, hoe leiper  :roll:

maar die S is vet  :yes6rs: 1200 vind ik zelf ook minder dan de 1150... waarom pimpj je die 1150 niet n beetje? of zijn er geen echt leuke onderdeeltjes voor te krijgen?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."