open dagen MotoShop Margraten 16-17 juni 07

Gestart door DeWitte, 06 juni, 2007, 08:04:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

CiteerIk denk het niet want mijn "choppertje" zal er wel altijd bij blijven

Man, dan pak je toch gewoon die V-strom erbij. Wellicht ben je zondag in een keer verkocht.
Dan kom ik hem wel af en toe eens lenen  :D
Hoef ik hem zelf niet te kopen. Misschien kunnen we hem time-sharen :?:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

kzie jullie van ut weekend daaro :wink:

ben ffkes off-line zodoende. adie wa en jef jaas
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"kzie jullie van ut weekend daaro :wink:

ben ffkes off-line zodoende. adie wa en jef jaas

Zeker je vaderdagkadoo installeren he  :lol:

iig have fun van het weekend als voorrijder van echte motoren :twisted:


:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

es ut regenen gaat, zullen iig de mannen van de jongens gescheiden worden :mrgreen: zeker op ne Soepzoeki :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"es ut regenen gaat, zullen iig de mannen van de jongens gescheiden worden :mrgreen: zeker op ne Soepzoeki :twisted:

En de meisjes dan  :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

Precies, mijn meisje gaat namelijk ook rijden. Daarom zal ik ook waarschijnlijk achteraan rijden. Als bezem-moto.

Meruh, ut geit neet regene. Ut bliet dreug. Hub ich geregeld. Bedank mich later mer  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Desmo-devil

Vandaag gereden op de gsxr 750. En ik moet zeggen dat is me behoorlijk tegen gevallen. Hoewel ik me van te voren realiseerde dat ik op een viercilinder stapte die hoog in de toeren gereden moet worden (max bij 14.500 toeren!! ) heeft deze fiets me niet de kick kunnen geven die ik bijvoorbeeld had toen ik de eerste keer op mijn zx7r reed. Deze fiets heeft me geen enkele keer het gevoel gegeven dat ik op een superkanon zat en dat komt omdat ie pas echt vermogen begint af te geven vanaf 8 a 9 duizend toeren en dat lukt bijna niet op de openbare weg. Natuurlijk heeft deze fiets een enorm aantal PK,s maar ik vond ze niet echt bruikbaar voor straatgebruik. Even op het einde van de toer de Gulpenerberg omhoog heb ik kunnen ervaren wat de motor echt in huis had maar dan rij je ook meteen met een snelheid waar onz blauwe vrienden niet vrolijk van worden.
Conclusie : de GSXR 750 stuurt en remt perfect, zithouding is zeer sportief, had na een half uur een tintelende rechterhand. Het geluid is veel te soft en de bak schakeld heel onnauwkeurig. Het vermogen is meer dan voldoende maar slecht bruikbaar voor straatgebruik omdat je de fiets echt heel hoog in de toeren moet jagen. Ik had me er veel meer van voorgesteld gezien de verhalen die je overal leest.
De werkelijkheid is dat ik wel weer weet waarom ik een tweecilinder rij, want ik wil altijd vermogen ook bij lage toerentallen en in elke versnelling.
Dus niet mijn ding deze motor.

WhomBom

heel misschien red ik het om vanmiddag ff langs te komen.... wil die dikke chopper wel es aan zn slagtanden voelen  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

WhomBom

de dikke choppert was helaas al vergeven.. dus maar op de intruder 800 plaats genomen  8)

in een woord; n sofa  :shock:

heeel comfortabel, heel soepel blok... maar weinig "mums" en echt 0 grondspeling... maar toch, om gewoon wat rond te pruttelen kun je volgens mij niks beters dan zo'n ding hebben  :yes6rs:  

echt n toppie evenement trouwens!
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

De piccies, niet zo duidelijk want zijn met mijn telefoon gemaakt

Frits




Suzuki-Limburg


Suzuki-Babe
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

foto's zijn heel duidelijk  :!:

tis alleen net of Frits met de ogen dicht rijdt  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"tis alleen net of Frits met de ogen dicht rijdt  :mrgreen:

is toch ook zo wa?? :?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Dat komt omdat Frits angst heeft op de motor. Dus kijkt hij gewoon niet, want als hij niemand ziet dan zien ze hem ook niet, toch... :?:

Trouwens, ik vind de foto's super Suzuki-girl. Thanx. De hele familie staat er op!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

SuzukiLimburg

@ Desmo-Devil:
Na het lezen van je review zaterdag betreffende de GSX-R 750 was ik nogal sceptisch over je verhaal. Ik dacht dat het wel mee zou vallen en dat jij gewoon een ander soort motor gewend bent.
Nu heb ik zondag ook gereden met de Gixxer en het is me eigenlijk ook best wel tegengevallen.
Op zich is het gewoon een goede motor. Hij stuurt perfect, heeft zat vermogen, een goede zithouding en ziet er fantastisch uit. Maar een echte kick heb ik er niet van gekregen. De Gixxer is een stuk lichter en heeft een berg meer PK's dan mijn RF'je, maar ik had op geen enkel moment het idee dat de Gixxer snel(ler) was. Dat heeft natuurlijk alles met beleving te maken en miste ook bij hogere toeren die duw in de rug. De vermogensopbouw is wat mij betreft te lineair. Ook het geluid tijdens het rijden en accelereren viel me tegen. En wat is dat ding klein zeg!
Wel moet ik zeggen dat hij perfect doseerbare remmen heeft en dat je nauwelijks kracht hoeft te gebruiken.

In ieder geval, wat mij betreft zou ik mijn oude RF 600 dus nooit inruilen op de nieuwe GSX-R 750!!

De V-strom daarentegen vind ik echt een geweldig apparaat. Daar zou ik geen moment over twijfelen. Die zou ik zo kopen als ik de mogelijkheid had. Lekker groot, lekker geluid, fijne zithouding, vermogen (koppel) bij ieder toerental in iedere versnelling en gewoon heerlijk relax.
Dat wordt zeker weten de volgende!!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Gisteren de kans gehad om het geluid van de Yoshimura GSR es te beluisteren......valt dat ff tegen zeg.
Ik kon er niet warm of koud van worden......
Daar zou ik dus echt die bijna 1000 euro die je ervoor mag neertellen niet aan kwijt kunnen.
Sterker nog, vind het orginele geluid dan nog mooier :?
En dan dat carbon gedoe erop, ziet er nog allemaal erg plastiek uit.

Ik ben blij dat ik een orginele gekocht heb, en die naar eigen smaak kan om pimpen 8)
mss binnenkort een Laser Xtreme dan maar... :twisted: Wel prettig om op deze manier even te horen hoe hij live klinkt.
You may own the bike, but the bike possesses you.