Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

B-Witch

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "suzuki-girl"En noe zak mich de boks gans aaf,

Belt dat grietje dat ziek is me ook nog op ook,
Muts! zo'n erge pijn dus, maar wel een kwartier aan de telefoon kwekken :?

Mijn ervaring is dat grieten pas stoppen met kwekken als het hart de geest geeft  :?

Welk hart? vlgs zit er bij dames een baksteen :mrgreen:

nou ja zeg, er zijn anders ook heren die een brik beton hebben in hun borstkas :?

oow ja......
begint hun naam niet met een D en rijmt op hars ? :rofl:

:shutup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

WAAROM?....

ik wordt er gek van.... waarom heb ik nu weer n mechanische toerenteller?.. kijk, waarom zijn de bananen krom, dat weet ik nog wel (daar loetsjen de apen aan).. Maar waarom mn motor geen elektronische toernteller heeft dat snap ik dus echt niet.. zeker niet als je bedenkt dat zelfs mn brommer.. die inmiddels 21 jaar oud is, en nog n prehistorisch trekspie-blok heeft, wél een elektronische toerenteller heeft.

Het zit namelijk zo, ik wilde stiekem altijd al zo'n gear indicator... maar die waren altijd vrij prijzig..lomp..lelijk noem maar op.

Nu is n Nederlands bedrijfje (www.biketronix.nl) die dingen gaan maken, voor iets van 70 euro, heel mooi, heel klein, heel simpel te installeren.

en dan kom je erachter dat dat niet gaat als je n mechanische toerenteller hebt  :cry:   :cry: ... mechanische km-teller, dat gaat nog, dan moet je gewoon zon magneetje op je velg plakken en klaar.
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Busaberke

Citaat van: "WhomBom"WAAROM?....

en dan kom je erachter dat dat niet gaat als je n mechanische toerenteller hebt  :cry:   :cry: ...

uhm ........ omdat je anders nix meer te wensen hebt ?  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Schmetzke

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH dat was ff lekker :cum:

Net terug van een heeeeerlijk stukje Enduro  8) :mrgreen:
De boswachter was weer blij met me :mrgreen:

DeWitte

Vanmorgen vol in de ankers gemoeten. koekblikdebielen zijn nog niet gewend aan motoren merk ik.  Iig ondanks dat ik de volledige kerstboomverlichting incl grootlicht aan had gaf de lullo geen voorrang :?  

ben ik maar de stoep op gereden en heb um ontweken.leek me het verstandigst op dat moment. Had niet eens de behoefte om um na te rijden en de poekel vol te schelden  :?  ik zal toch nie oud worre? :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"ik zal toch nie oud worre? :twisted:

Het zijn misschien toch wel de eerste tekenen.

:rofl:  :nana9oi:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Kom op Dwars, ook ik kan daar nog steeds NIET mee omgaan, en ga dan ook nog "verhaal" halen, dussssssssssss :D  :D  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

karz

Had ik hier al eens gescholden op mensen die fietsers/voetgangers voorrang geven op rotondes terwijl zij daar geen recht op hebben ?  :evil:

En vervolgens iedereen vol in de rem moet omdat iets onverwachts stil staat op een rotonde ? :violent:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: "karz"Had ik hier al eens gescholden op mensen die fietsers/voetgangers voorrang geven op rotondes terwijl zij daar geen recht op hebben ?  :evil:

En vervolgens iedereen vol in de rem moet omdat iets onverwachts stil staat op een rotonde ? :violent:

:twisted: 100% gelijk Karz, maar je moet toch goed opletten het is een goed beschermd volkje en wie is de schuldige als je er een aanrijdt :?:  :?: .

Juist ja, dat zijn wij. :evil: terwijl we er meestal niks aan kunnen doen.

:guns: Peijs en Spee :guns: weg ermee :nana9oi:

B-Witch

Ehhh, schooljeugd dan ff veilig laten oversteken, is dat dan zo verkeerd?
Dat doe ik nl met regelmaat. :oops:
Ik ga natuurlijk niet als een debiel in de ankers, maar gewoon ff netjes stoppen.
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Ehhh, schooljeugd dan ff veilig laten oversteken, is dat dan zo verkeerd?
Ik ga natuurlijk niet als een debiel in de ankers, maar gewoon ff netjes stoppen.

Helemaal niet, als je eerst achter je kijkt of niemand erg dicht achter je rijdt.
Meestal gebeurd dit niet en krijg je de situatie's die Karz waarschijnlijk bedoeld.
Ook ik laat vaak genoeg iemand oversteken, mits de situatie het toestaat.

Gummi-Kuh

Scheis Wetter....... :twisted:
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"Ehhh, schooljeugd dan ff veilig laten oversteken, is dat dan zo verkeerd?

OK , maar dat is meestal zo'n horde , dat valt wel op. Het get met name over die eikels die zonder in hun achteruitkijk spiegel te kijken abrupt op hun rem trappen.  :whipping:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.