Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

B-Witch

Wat is er hier in nederland eigenlijk aan de hand?
2 weken geleden kreeg ik nog voorang waar ik dat had, nu met mijn cinqie nergens meer :shock:
Iedere sjonnie in een golf wil mij perse inhalen, busjes die voorsorteren en afslaan willen naar links komen naar rechts toe net als ik ze voorbij wil....
Tel ik soms niet meer mee in mijn cinqie toy  :?

Ow ja en sta je aan het tankstation, (2de keer in 2 weken), dan kijken ze je aan of je een ernstige ziekte hebt :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Wat is er hier in nederland eigenlijk aan de hand?
2 weken geleden kreeg ik nog voorang waar ik dat had, nu met mijn cinqie nergens meer :shock:
Iedere sjonnie in een golf wil mij perse inhalen, busjes die voorsorteren en afslaan willen naar links komen naar rechts toe net als ik ze voorbij wil....

Ow ja en sta je aan het tankstation, (2de keer in 2 weken), dan kijken ze je aan of je een ernstige ziekte hebt :evil:

:laughing49so:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

:?  lach maar, heb jij zeker geen last van met je eend  :roll:

Road Racing Tonnie

Citaat van: "suzuki-girl"Wat is er hier in nederland eigenlijk aan de hand?

Dat is niet leuk, dat is gemeen :(  :(  :(  :(  als je er een keer over wilt praten met een begripvol iemand, om jou weer lekkerder in je vel te laten zitten, want zoiets hebt jij niet verdient toch???????????, ik hoor het wel. :)  :)
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl":?  lach maar, heb jij zeker geen last van met je eend  :roll:

als ze mij met dat ongeleid projectiel op "volle" snelheid zien komen schuift zelfs de pliessie :mrgreen:

mja de kruik gaat zo lang te water totdat ie breekt of zoiets :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

volle snelheid, ja dan ging ik ook aan de kant, de remmen zouden het eens niet doen..... :shock:  :wink:

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"volle snelheid, ja dan ging ik ook aan de kant, de remmen zouden het eens niet doen..... :shock:  :wink:

Welke remmen, die ouwerwetse trommeltjes ?  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Ho ho, schijven en wel op de aangedreven assen 8)

Busaberke

Citaat van: "Dwars"Ho ho, schijven en wel op de aangedreven assen 8)

soow, hey ............ dat had ik niet gedacht!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

PatSpinner

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"Ho ho, schijven en wel op de aangedreven assen 8)

soow, hey ............ dat had ik niet gedacht!  :wink:

Zat zeker op  de laatste productie reeks..Hahaha Samen met de aansteker.
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Gieskes

Ik heb hier een stapeltje SuperCorsa's op zolder liggen en mijn hele toko ruikt naar rubber!!!

Kunnen ze er voor dat geld niet een lekker fris geurtje aan geven  :?:  :?:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Hakinnen

:evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Net bericht uit spanje gehad van Allard kerkhoven..één van de jongens die met mijn vering rijdt en die nogal belangrijk voor me is.

is er in Spanje op Almeria erg hard vanaf gegaan tijdens de trainingen. Raakte per ongeluk in een bocht ff de rem aan voluit in 4 en ging er hard vanaf.
Resultaat: gebroken enkel voor Allard, behoorlijk shit dus..
Eén van de GSX-R1000's is verwoest. Frame is volledig aan gort...balhoofd en voorvork lagen ernaast!
Gelukkig is er nog een tweede suzuki raceklaar beschikbaar, rijdt alleen wat lastig met een "gipspoot"

17 april de eerste WK endurance race in Assen.. daarna de eerste EK in valencia..damn.hoop dat ie snel hersteld.

Ze zijn op dit moment toch onderweg van circuit Almeria naar Valencia voor de officiele SBK testen van volgende week. Gaan bij dr Costa langs om te zien of die de enkel op de één of andere manier kan fixen zodat er daar evt toch gereden kan worden met de tweede GSX-R. kans is zeer klein.
Verandert mijn plannen ook enigzins..Bitubo Italie is aanwezig in Valencia voor de SBK testen de volgende week. Ik had evt voor Allard nog naar Valencia gegaan../ tijd vrijgemaakt. hoeft niet meer hoogstwaarschijnlijk

k*t

Schmetzke

Citaat van: "Hakki"
Net bericht uit spanje gehad van Allard kerkhoven..één van de jongens die met mijn vering rijdt en die nogal belangrijk voor me is.

is er in Spanje op Almeria erg hard vanaf gegaan tijdens de trainingen. Raakte per ongeluk in een bocht ff de rem aan voluit in 4 en ging er hard vanaf.
Resultaat: gebroken enkel voor Allard, behoorlijk shit dus..
Eén van de GSX-R1000's is verwoest. Frame is volledig aan gort...balhoofd en voorvork lagen ernaast!
Gelukkig is er nog een tweede suzuki raceklaar beschikbaar, rijdt alleen wat lastig met een "gipspoot"

Beterschap....! :cry:

Citaat van: "Gieskes"Ik heb hier een stapeltje SuperCorsa's op zolder liggen en mijn hele toko ruikt naar rubber!!!

Flink snuiven dus, dan ga je harder...

Schmetzke

JESAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Een 8,6 voor Thermodynamica en een 6,0 voor Wiskunde  8)  8)  8)  8)  8)  8)
En constructie heb ik vandaag ook gefixed :D

Dat moest er ff uit  :P (Schmetzke blij)

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"JESAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Een 8,6 voor Thermodynamica en een 6,0 voor Wiskunde  8)  8)  8)  8)  8)  8)
En constructie heb ik vandaag ook gefixed :D

Dat moest er ff uit  :P (Schmetzke blij)

van harte :wink:

dat jij niet zo goed in rekenen bent wisten we wel al :mrgreen:

:wink: