Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"

dat jij niet zo goed in rekenen bent wisten we wel al :mrgreen:

:wink:

:lol: En als ik je nu vertel dat ruim 75% het vak niet gehaald heeft (<5.5)

Lulhannes  :lol:  :lol:  :lol:  :wink:  :wink:  :wink:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"

dat jij niet zo goed in rekenen bent wisten we wel al :mrgreen:

:wink:

:lol: En als ik je nu vertel dat ruim 75% het vak niet gehaald heeft (<5.5)

Lulhannes  :lol:  :lol:  :lol:  :wink:  :wink:  :wink:

:laughing49so:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Gotver, ben je lekker aan het lanesplitten bij de Geusselt zit er opeens zo'n zeug met 10-duizend top en zij koffers voor je te hannessen en voor ieder gat kleiner dan een meter te remmen.  Ga dan met de auto.. :guns:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Citaat van: "karz"Gotver, ben je lekker aan het lanesplitten bij de Geusselt zit er opeens zo'n zeug met 10-duizend top en zij koffers voor je te hannessen en voor ieder gat kleiner dan een meter te remmen.  Ga dan met de auto.. :guns:

Je zou er respect voor moeten hebben  :!:

Busaberke

Citaat van: "karz"top en zij koffers

vréééselijk, die gasten met die koffers!  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"

klopt  :twisted: vooral als ze voor je rijden :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

kwist het wel ..........  :rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

kwist het wel ..........  :rofl:

Mogge Bearke :wink: long time no see? druk?

Busaberke

Mogge Bearke :wink: long time no see? druk?

:yes6rs:

:cry:   :cry:   :cry:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

gisteren weer een ander uiterste meegemaakt, weer setting geusselt. 2 auto's stonden behoorlijk dich opelkaar, en als ik door zou rijden zou ik 1 van de spiegels raken. Stopte redelijk recalcitrant tussen die 2 wagens in. Rechts ging een ruitje open, ik dacht ...hier komt commentaar... Maar er kwam een arm naarbuiten en die klapte zijn spiegel in. Vast een motorrijder.

Karin

Citaat van: "karz"Maar er kwam een arm naarbuiten en die klapte zijn spiegel in. Vast een motorrijder.

:worship-cool:

PatSpinner

Citaat van: "karz"gisteren weer een ander uiterste meegemaakt, weer setting geusselt. 2 auto's stonden behoorlijk dich opelkaar, en als ik door zou rijden zou ik 1 van de spiegels raken. Stopte redelijk recalcitrant tussen die 2 wagens in. Rechts geen een ruitje open, ik dacht ...hier komt commentaar... Maar er kwam een arm naarbuiten en die klapte zijn spiegel in. Vast een motorrijder.

Nou...weer een les geleerd.....Rustig blijven en je niet door alles laten opfokken... :evil:
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

SuzukiLimburg

Of gewoon iemand die zijn spiegel al eens kwijt is geraakt en weet wat zo'n geintje kost  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

Citaat van: "PatSpinner"

Nou...weer een les geleerd.....Rustig blijven en je niet door alles laten opfokken... :evil:

Ik fok me niet op hoor. Als ik er niet doorkan heb ik pech gehad. Ga niet toeteren of aan mijn gas lopen te rukken.

Road Racing Tonnie

Gistermiddag, lekker met de motor aan het spelen geweest, alhoewel het op de binnenwegen oppassen geblazen is, gezien dat de landbouwers al weer druk op het land bezig zijn, met het gevolg versmering van de weg, was hem daardoor ook een paar keer bijna kwijt, maar goed, kom ik thuis, en Ma Racing omarmd me met een brede glimlach, met in haar hand een brief, laat ik nou denken, we hebben de staatsloterij gewonnen, en had in mijn gedachten aal een deel van het gewonnen geld uitgegeven, aan een nieuwe Hayabusa zescil of een Hayabusa Turbo,
bij het zien van die brief, viel mij direct de letters CJIB op :(  :(  :( , nou daar word je niet vrolijk van, maar het vrouwtje, bleef maar lachen, wat blijkt, zij en niemand anders, (logisch toch :D ) had zich zeer "ernstig "misdragen, op een 80 km weg :oops:  :oops: , maar blijkbaar, schept dat heel veel plezier :?:  :?:  :?:
Ik weet het allemaal niet meer, hoe ik daar mee om moet gaan, kzal de komende dagen, in een zeer depri toestand door gaan brengen, of is er iemand, die mij een goede raad kan geven :)
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********