Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

Busaberke

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Gistermiddag, lekker met de motor aan het spelen geweest, alhoewel het op de binnenwegen oppassen geblazen is, gezien dat de landbouwers al weer druk op het land bezig zijn, met het gevolg versmering van de weg, was hem daardoor ook een paar keer bijna kwijt, maar goed, kom ik thuis, en Ma Racing omarmd me met een brede glimlach, met in haar hand een brief, laat ik nou denken, we hebben de staatsloterij gewonnen, en had in mijn gedachten aal een deel van het gewonnen geld uitgegeven, aan een nieuwe Hayabusa zescil of een Hayabusa Turbo,
bij het zien van die brief, viel mij direct de letters CJIB op :(  :(  :( , nou daar word je niet vrolijk van, maar het vrouwtje, bleef maar lachen, wat blijkt, zij en niemand anders, (logisch toch :D ) had zich zeer "ernstig "misdragen, op een 80 km weg :oops:  :oops: , maar blijkbaar, schept dat heel veel plezier :?:  :?:  :?:
Ik weet het allemaal niet meer, hoe ik daar mee om moet gaan, kzal de komende dagen, in een zeer depri toestand door gaan brengen, of is er iemand, die mij een goede raad kan geven :)

Tonnie,
je begrijpt dat dit ècht niet kan!
Er zullen gepaste maatregelen genomen dienen te worden om deze uitspattingen van Ma Racing in te tomen.
Behalve het in gevaar brengen van de mensheid in de omgeving van Ruurlo, is ze tevens door haar recalcitrante gedrag jouw turbo-budget aan het verbrassen!

Indien je nog inspiratie nodig hebt bij het bedenken van een gepaste straf, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen!
:angel:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

:laughing49so:  :rofl:

ja Tonnie anders help ik um wel met het vinden van de gepaste straf; want dit kan natuurlijk niet  :shock:  Al die vrouwen maken het sowieso al errug gevaarlijk op de weg :twisted:

wat zeg ik nou weer
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik kies partij voor Ma Racing  :twisted:

Geen straf voor haar dus...Niet zeuren Tonnie, gewoon netjes betalen :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Tonnie ik weet wel 'n gepaste straf voor Ma Racing :evil:

'n trui met 'n MFL logo erop  :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Mannen bedankt, dat jullie je kunnen inleven in mijn gemoedstoestand, en ik ga zo naar de wolwinkel, en haal daar 10 kg wol, en dan kan Ma Racing aan de bak, ech wel :D  :D  :D
V.w.b betreft het antwoord van suzuki-girl, tja, had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar ik kan daar helemaal niets mee, ik vroeg om een ANDERE oplossing, dat ik betalen moet, dat is wel zeker, maar daar moet toch wel een gerichte straf tegenover staan, of???????????? :D  :D  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"maar daar moet toch wel een gerichte straf tegenover staan, of???????????? :D  :D  :D  :D

Ach Tonnie, jij weet de beste "straf" voor je vrouw zelf wel  :angel:

Laat haar een 5 gangendiner voor je klaarmaken :rofl:

Road Racing Tonnie

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"maar daar moet toch wel een gerichte straf tegenover staan, of???????????? :D  :D  :D  :D

Ach Tonnie, jij weet de beste "straf" voor je vrouw zelf wel  :angel:

Laat haar een 5 gangendiner voor je klaarmaken :rofl:

Ma Racing, heeft vorige week tegen mij gezegd, "En vanaf nu, ga je op dieet, alleen maar groenvoer, of van dat andere niet te (vr) eten spul,
Want ik ga je van 130 kg, naar 110 kg brengen, echt mensonterend :D
mmar ik kom zeer regelmatig op de kartbaan, en daar hebben ze toch lekkere dingen (gehaktbal-fricandel speciaal-patat-hamburger enz, en dan zeg ik tegen onze dochter (Brenda Racing) "gooi er nog maar weer een paar in het vet, komt goed.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Dr. A.

Citaat van: "suzuki-girl"Laat haar een 5 gangendiner voor je klaarmaken

ken dat in een magnetron??  :?

:mrgreen:
otor Forum Limburg Ghost

Herr Tod

Motor poetsen na ... veel maanden... is kut :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

B-Witch

Citaat van: "Dr. A."
Citaat van: "suzuki-girl"Laat haar een 5 gangendiner voor je klaarmaken

ken dat in een magnetron??  :?

:mrgreen:

Hee wel opletten jij,  het is te merken dat jij al weer lang opgesloten hebt gezeten...
Het gaat hier erover dat Ma Racing moet koken :!:

en die kan dat vast beter dan mij :oops:

B-Witch

Nou nou, mensen zijn echt behulpzaam tegenwoordig :evil:
Ik vanmorgen naar de Ikea, voor een bed voor mijn oudste zoon.
binnen in het magazijn een knul gevraagd om mij ff te helpen, dat ding uit het rek te halen, geen probleem, ik vraag dus wie kan mij buiten ff helpen, nou zegt die jongeman, bij de klantenservice melden, dan wordt u geholpen...Fijn denk ik, dus op naar de klanten service!
kom ik daar: 7 wachtende voor me :shock:  :shock:
Dus ik denk, ach laat maar, er lopen hier zoveel mensen rond, vast ene die je wel ff helpt.
Dus niet!!!!
Enige wat ze doen is vooral niet helpen, gewoon kijken of het die Miep gaat lukken.... :evil:
Maar het is gelukt, en ook nog in no-time ook!!! :nana9oi:

Weer een ding minder waar ik een vent voor nodig heb... :mrgreen:

SuzukiLimburg

CiteerEnige wat ze doen is vooral niet helpen, gewoon kijken of het die Miep gaat lukken....
Iedereen had gewoon in de gaten dat het je ook wel alleen zou lukken en die gedachte werd dan ook bevestigd  :lol:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

SuzukiLimburg

Nu ik me toch hier de pleuris zit te vervelen, wil ik alvast mijn frustraties voor eht komende weekend kwijt. Behalve dat iedereen dan bedacht heeft om richting Zuid-limburg te komen om een lang weekendje vakantie te vieren, is er zaterdag de Amstel Gold toertocht, waardoor je niet eens meer je eigen straat uitkomt. Enige optie als je ergens heen wil is lopen en zelfs dan kom je nergens vanwege die klote wielrenners overal die zich aan geen enkele verkeersregel houden.
Zondag wordt nog erger want dan komt de echte Amstel Gold race en komt de hele westerse wereld hierheen om te kijken.

Het allerergste vind ik dan gewoon die wielrenners die zichzelf god voelen en dan compleet Valkenburg gaan regeren. Het liefste zou ik ze allemaal van de fiets af rijden, stelletje aso's.

Zo dat moest ik alvast even kwijt.  :evil:
Deel 2 volgt na het weekend als ik daadwerkelijk gefrustreerd ben.

Vrolijke paashaas allemaal  :angel:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Herr Tod

Reegt op ja, ook die auto's die 'ff' een wielrenner inhalen in een bocht terwijl ik daar met de gaskleppen horizontaal aan kom 'tuffen' :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: