Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

Rookie

Gvd!

Wilde vanmiddag ff naar de ruhrberg rijden. Er is sowieso al een omleiding een paar weken. Is er vandaag ook nog een of andere markt in het durp voor de ruhrsee. Dus de bordjes maar blijven volgen...

Uiteindelijk kom ik door Steckenborn heen: verboden voor motoren op Za en Zo!  Te laat gezien en er komen net een paar leuke bochtjes op mijn weg. Na de 3de bocht "Stop Polizei" Staat er een dikke duitser met z'n spiegel ei. Om een lang verhaal kort te houden prent van € 15,00!

Gaat me niet om die € 15,00 maar wat een gezeik! Zegt die wout dat er veel geluidsoverlast is. Ik zag geen huis binnen 2 km en aan de rest van de weg ook niet. Maar er gebeuren ook veel motorongelukken, zegt ie. Ik kan er toch niets aan doen dat er debielen zijn die niet op hun motor kunnen blijven zitten.

@Nippon

:shock:  vallen ze alleen op za en zondag van hun brommer  :rofl:

Steckenborn  :!:  mot ik onthouwe  :guns:

B-Witch

Ook veel van die Weiss Grünen gezien in Blankenheim en omgeving, die stonden daar voor het verkeer wat vanaf de Nürburgring kwam te regelen (i.v.m. de F1)
voor de rest het hele weekend geen wout gezien! :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

d'r Blieje

Zo,

Zit je lekker achterin te carpoolen.....

Onze chaufeur was er schijnbaar niet helemaal bij, pakte de verkeerde afslag op de rotonde. Snel ff keren op de weg! Ja vette pech ja! Moet je natuurlijk wel ff kijken of achter je mischien nog verkeer komt. Een motor mischien? JA!

Ik hoorde een claxon, keek naar links, recht in de koplamp van een FJ900... KABLANG. Vol d'rop. Uit de nog (stapvoets) rijdende auto gesprongen, de chaufeur was zich schijnbaar nog aan het bedenken wat er nou gebeurd was. Wat ga je nu te zien krijgen? Gelukkig zag ik de bestuurder al naast zijn motor staan. Dat is dan wat ze noemen een geluk bij een ongeluk...

Nadat ik geinformeerd had of hij verder in orde was, alleen zijn knie voelde wat beurs, zijn motor naar de kant gerold. Hier was het duidelijk minder mee: voorvork geknikt, spatbord in gruzelementen, kuip verfrommeld bij de koplamp, olie onder het blok, tja voor een fiets van eind 80-er jaren is dat geen goed nieuws.

En wat denk je? Onze chaufeur had hem niet gezien! Waar hebben we dat eerder gehoord? Moest er ook nog eens bijkomen dat hij hem wel gezien had...

Zo, dat moest ik ff van me af schrijven. De motorrijder is er letterlijk met wat kleerscheuren vanaf gekomen. De motor en de auto beiden een stuk minder, maar hoe gifs a fuk!

Na mijn rondvlucht van gisteren: Aubel, Val Dieu, besef ik nu wel dat er zondag natuurlijk ook van deze "chaufeurs" onderweg zijn geweest. En daar ben ik nu mischien nog het meest van onder de indruk!

Gr,
Ja! Blieve lache, me waal e bietje wie 'ne boer mit tandpien...
Blieve lache...8)

@Nippon

Meteen onder die kloten schoppen  :evil:

d'r Blieje

Krijg ik dan geen last met de natuurbescherming (=Eikel) of met de dierenbescherming (=Ezel) of met ... Nou ja, mak nieks oet. Dè ouwe gek is al genog gestroaf mit zichzelf!  :wink:
Blieve lache...8)

Herr Tod

Als ze zeggen 'Ik had je niet gezien" bedoelen ze eigenlijk "Ik had niet eens gekeken" :roll: :evil:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Rookie

Citaat van: "BoxerQ":shock:  vallen ze alleen op za en zondag van hun brommer  :rofl:

Steckenborn  :!:  mot ik onthouwe  :guns:

Zondagsrijders :wink:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "d'r Blieje"
En wat denk je? Onze chaufeur had hem niet gezien! Waar hebben we dat eerder gehoord? Moest er ook nog eens bijkomen dat hij hem wel gezien had...

Toch blijkt dat heel vaak het geval te zijn. Komt omdat je als motorrijder een smal object bent. Een tip is om vooral bij kruisingen vaak even te verplaatsen op je weghelft (niet alleen voorwaarts  :wink: ). Een bewegend beeld wordt eerder opgemerkt.

Gelukkig heeft de motorrijder het er verder op de schade van zijn motor het er goed van afgebracht.

Busaberke

Citaat van: "BoxerQ"vallen ze alleen op zondag van hun brommer  :rofl:
:guns:

sommigen wel, ja!  :shock:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Kom ik net terug van mijn werk, moest een beetje opschieten want de jongste had de school bijna uit, dus autoweg op in Urmond en dan zo snel mogelijk richting huis.
Rij ik lekker 140 (ja die cinq blijft verrassen) tot 2x toe een vrachtwagen die gaat inhalen vlak voor mijn neus, gelukkig heeft het kleine karretje goeie remmen.
ff vloeken, maar kan het wel begrijpen die chauffeurs willen ook graag door.
Vervolgens stuit ik op een corsa met daarin een bleude miep, (jaartje of 25) met een nog bleuder kereltje ernaast.
vliegt die met de wonderbaarlijke snelheid van 90 km naar de linkerbaan :?
Ja dan begin ik me te ergeren, dus ff de achterbumper van korter bij bekeken. en de knipper naar links uit....pffffffffffffff
Na een inhaalaktie van haar die veel te lang duurt (vrachtauto die 80 rijdt)
ik haar voorbij, bij de afslag naar Roosteren moest ik invoegen achter langzaam verkeer, en toen ik op de afslag reed kwam zij voorbij toeterend en middelvinger omhoog, ja dan durven ze...had ze moeten doen toen ik haar inhaalde, die had ik ff uit de auto gehaald :twisted:
K#t wijf, rij dan niet op de snelweg doos als je niet harder dan 90 durft!! :guns:

hehe frustratie kwijt :wink:

rsv2002

Zo zie je maar weer dat het in Nederland weinig uitmaakt of je op de snelweg nu 90 of 140 rijdt.... :wink:  8)
 dirty mind is a joy forever!!!

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Kom ik net terug van mijn werk, moest een beetje opschieten want de jongste had de school bijna uit, dus autoweg op in Urmond en dan zo snel mogelijk richting huis.
Rij ik lekker 140 (ja die cinq blijft verrassen) tot 2x toe een vrachtwagen die gaat inhalen vlak voor mijn neus, gelukkig heeft het kleine karretje goeie remmen.
ff vloeken, maar kan het wel begrijpen die chauffeurs willen ook graag door.
Vervolgens stuit ik op een corsa met daarin een bleude miep, (jaartje of 25) met een nog bleuder kereltje ernaast.
vliegt die met de wonderbaarlijke snelheid van 90 km naar de linkerbaan :?
Ja dan begin ik me te ergeren, dus ff de achterbumper van korter bij bekeken. en de knipper naar links uit....pffffffffffffff
Na een inhaalaktie van haar die veel te lang duurt (vrachtauto die 80 rijdt)
ik haar voorbij, bij de afslag naar Roosteren moest ik invoegen achter langzaam verkeer, en toen ik op de afslag reed kwam zij voorbij toeterend en middelvinger omhoog, ja dan durven ze...had ze moeten doen toen ik haar inhaalde, die had ik ff uit de auto gehaald :twisted:
K#t wijf, rij dan niet op de snelweg doos als je niet harder dan 90 durft!! :guns:

hehe frustratie kwijt :wink:

dat had ik willen zien een Cinqecento versus een Corsa :rofl: clash of the titans  :shutup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

:cry:  :cry: iedereen lacht om mijn cinqie :cry:  :cry: