Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

PatSpinner

Citaat van: "suzuki-girl":cry:  :cry: iedereen lacht om mijn cinqie :cry:  :cry:

Hij heeft potentie........ :shock:
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

DeWitte

ik ben een Kuuke :?  :shock: yep helaas net een gewone domme sterveling :cry:

had een beetje koppijn toen ik weg wou rijden op ut werk, beetje van slag omdat de batterij van me mp3 leeg was en dus vergeten met me duffe kop het schijfremslot ervan af te halen. :cry: Ja daar lag ik dus te sjravele. gelukkig geen schade dan behalve een geschaafd ego (ja die was toch veels te groot, daar kan wel een stukkie vanaf  :shutup: ) met 3 man de beemer recht gezet, slot eraf gehaald en heeeeeeeeeel rustig naar huus gereden :?  :?  :?

ben beetje van slag, mijn dag niet zeg maar: :cry: denk dat ik maar eens vroeg onder de wol kruip;

Mss aan vakantie toe ?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

@Dwars,

Heb nog wel zo'n gekleurd touwtje liggen voor van slot naar stuur......

Kost 'n beetje, spaaart een berg !!!
Blieve lache...8)

Karin

Je hebt net vakantie gehad man!!! Gewoon geen MP3 spelen op je motor. Als je op je bike stapt moet je gedachte alleen bij het rijden zijn!!!

DeWitte

Citaat van: "Karin"Je hebt net vakantie gehad man!!! Gewoon geen MP3 spelen op je motor. Als je op je bike stapt moet je gedachte alleen bij het rijden zijn!!!

ja die dee het dus niet :? vromesj :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"vergeten met me duffe kop het schijfremslot ervan af te halen.

:rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Whahahahahaha  :lol:  Geintje Hub  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:

Elastiekje om je remhandel/handvat helpt ook wel trouwens... ezels hebben nu eenmaal een geheugensteuntje nodig  :lol:  :lol:  :lol:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:

AngelInMe

Heb ik een keer met de scooter van me zusje gehad maar dan met het kettingslot :?

:shutup:

@Nippon

Mhhhhh...... komt me bekent voor  :roll:

Schmetzke

Euhja.. iedereen heeft nu weekend... en ik... ik moet morgen en overmorgen om 5 uur opstaan om te gaan werken tot 6 :? En zaterdag trouwens ook  :?

Maarja, als de wekker af gaat dan denk ik maar aan woensdag  :D  :D  :D

B-Witch

Citaat van: "Schmetzke"Euhja.. iedereen heeft nu weekend... en ik... ik moet morgen en overmorgen om 5 uur opstaan om te gaan werken tot 6 :? En zaterdag trouwens ook  :?

Maarja, als de wekker af gaat dan denk ik maar aan woensdag  :D  :D  :D

Troost je, ik moet ook werken, morgen, vrijdag én het weekend...elke morgen van 7.30 tot 12.00 uur :cry:  :cry:
Je bent dus niet de enige :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Ik ga morgen ook lekker werken... 300% :lol: :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Ik ga morgen ook lekker werken... 300% :lol: :lol:

Precies.. wij zijn gewoon slimmer  :D  :D  :D

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Herr Tod"Ik ga morgen ook lekker werken... 300% :lol: :lol:

Precies.. wij zijn gewoon slimmer  :D  :D  :D

klopt :mrgreen: als je thuis zou blijven zou je van die rotklusjes moeten doen zoals witten en verven omdat Ma een nieuw bankstel heeft besteld dat over 14 dagen wordt geleverd :?  en omdat jij over 14 dagen erop uit wilt met je moto, moet dat natuurlijk vooraf allemaal nog ff gedaan worden :cry:

zou zo maar kunnen toch??? :shutup: zeker als je nu een paar dagen vrij zoudt hebben :?

was muss liebe schön sein :roll:

Schmetzke

Zit P al met de zweep achter je aan?

B-Witch

Het is toch geweldig hoe een vrouw altijd haar zin weet te krijgen :twisted:
En vooral hoe manlief het dan mag uitvoeren 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.